Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det håper så klart jeg også men jeg tror ikke det skjer, det er sjelden man ser store overganger i januar egentlig. Får håpe på en overraskelse eller to.

Torres. (eller om du vil ha tips: Falcao). Problemet med Januar vinduet er at prisen er så hinsides feil iht. markedsverdien en spiler opprinnelig har. Hadde vi hatt is i magen og hentet Torres f.eks. til sommeren tror jeg vi kunne fått han på 50%.

Men er det på midtbanen AVB ønsker å forsterke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det skjer, men det er som sagt ikke så ofte. Og som Snurreleif sier, det er vel over hele linja i angrepet vi har størst behov for forsterkninger. Vi er utsatt på vingplassene og vi må få inn en bedre spiss enn Defoe.

Skrevet

Tror han og AVB er gode venner. Tviler på at han kommer til å gå særlig billig med tanke på summen Zenit betalte for kun 6 måneder siden. Kanskje han greier å tvinge seg ut, men så er det fremdeles lønnen hans.

Skrevet

Andre Villas-Boas said: "We cannot really say anything until he(Adebayor) has a scan. He had a strong impact on his ankle and was bleeding a lot but then he felt his hamstring a little bit."

Vi får se hvor lenge han evt blir ute :/

Skrevet

At han ikke har vært særlig god i år, kan jo gjerne ha med med skader(og karantene) å gjøre. 7 kamper han har? 5 av de startet på benken?(tror jeg) Blir iallefall ikke i form av å ligge på sjukestua :)

Skrevet

Ade har jobbet mye mer enn Defoe i de få kampene han har spilt, men så lenge han ikke scorer blir det jo litt maktesløst. Syns han har hatt et par bra kamper, mens resten har båret preg av lite spilletid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...