Gå til innhold

Jakte i hagen? :P


Liddell

Anbefalte innlegg

Her i strøket er det nå en galning som setter i gang med motorsagen kl. 06.00 på søndagen. :S Kommer sikkert til å gå greit.

Det slår ikke naboen vår, han sto med pressluftbor 3 søndager på rad kontinuerlig fra 10 til 18 kun avbrutt av fjellsprengning. Han gjorde det samme på 1. Juledag 7 om morgenen, og på nyttårsaften var fyrverkeriene hans vinkelsliperen mot noe metall på huset :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her i strøket er det nå en galning som setter i gang med motorsagen kl. 06.00 på søndagen. :S Kommer sikkert til å gå greit.

Det slår ikke naboen vår, han sto med pressluftbor 3 søndager på rad kontinuerlig fra 10 til 18 kun avbrutt av fjellsprengning. Han gjorde det samme på 1. Juledag 7 om morgenen, og på nyttårsaften var fyrverkeriene hans vinkelsliperen mot noe metall på huset :ermm:

 

 

Politianmeldelse er jo greit da... Er jo ikke tillatt å holde på slik uten søknader i hytt og dynevær!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Dere kan da i det minste ta dere tid til å lese innleggene før og etter før dere sleiver ut svar i hytt og pine!

 

Selvfølgelig vet jeg at man ikke skyter rådyr med luftgevær i Norge! Det var ironi. Bare det at jeg foreslo lyddemper på luftgeværet burde lyse ironi lang vei...

Lenke til kommentar

Haha, jeg har også en del Rådyr i hagen. Det frister og springe ut med rifla/hagla og bare skyte på. Jeg jakter i hagen jeg med luft gevær på fugl, hehe. Er så billige i drift så salongen får stå ifred med hulspissen sin. Jakter på trost - nøtteskrikere og av og til kråker. Det er lovlig. Så hage jakt er gøy. Faktisk kan de spises.

Alvorligt:

Skal du avfyre noe med krutt ladning så kan du dra te helvte viss du begynner og skyte i hagen med så svære smell. Tror du får noe mindre på kontoen da, viss du er heldig kan du bare si det var naboen:D

Bare driit i og skyte dyr i hagen, kun fugl med luft, hehe. Eller slå vetet av de med paintball. Du kan prøve viss du bur en plass som :Ingen kunne tru at nokon kunne bu

 

Konkret og rett ut: Glem det med kruttladning:D

Lenke til kommentar

Eller har kledd på seg kamuflasje og sier når katten er i sikte: Nå ska den helvetes katten får svi! Og så har en drilling med kuler på alle løpa: BANG SÅ sier han. NEI; JEG BOMMA! Så fyrer han av med rifla, der traff han i foten og rekylen ødela aksla hans.Og så på siste skuddet, var katten vekke. Så komm den tilbake og skaut han. og så: HIHIHIHIHIHI, Der vart du skræmt gitt du pels døtt! HIhihihi!

Lenke til kommentar
Haha, jeg har også en del Rådyr i hagen. Det frister og springe ut med rifla/hagla og bare skyte på. Jeg jakter i hagen jeg med luft gevær på fugl, hehe. Er så billige i drift så salongen får stå ifred med hulspissen sin. Jakter på trost - nøtteskrikere og av og til kråker. Det er lovlig. Så hage jakt er gøy. Faktisk kan de spises.

Alvorligt:

 

Nei, det er ikke lov å skyte noe som helst dyr med luft i Norge.

 

Skal du avfyre noe med krutt ladning så kan du dra te helvte viss du begynner og skyte i hagen med så svære smell. Tror du får noe mindre på kontoen da, viss du er heldig kan du bare si det var naboen:D

Bare driit i og skyte dyr i hagen, kun fugl med luft, hehe. Eller slå vetet av de med paintball. Du kan prøve viss du bur en plass som :Ingen kunne tru at nokon kunne bu

 

Konkret og rett ut: Glem det med kruttladning:D

 

 

Er du rar eller bare mindre med? Tipper du er et troll evt tar den "korte" bussen til skolen...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

for skyting av "skadedyr" uten å blande inn viltnemda, er opp til hare størrelse eller rev det største man annser som skadedyr, sålangt man ikke bor i tettbebygd strøk. eller nesten tettbebygd.

Derimot hadde en elg flydd etter barna i hagen gang på gang, hadde det nok vært bedre å tilkalle viltnemd eller politi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...