Mr Womack Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Heisann Jeg har kjøpt nå ny pc for ikke så lenge siden... Hovedkort: ASUS P5Q Deluxe, P45 Minne: Kingston PC2 6400 2 GB minnebrikker x 2 Power: Antec TPQ 850-EC, 850 Watt Prosessor: Intel Core 2 Duo E8400 3.0 GHz Skjermkort: Gainward GeForce GTX 280 1GB GDDR3 Skjerm: BenQ G2400W 24"tommer Tastatur: Logitech G15, Norsk layout Mus: Logitech MX Revolution Cordless Laser Kabinett: Hiper Anubis jeg har noen spørsmål til dere.. GTA IV kommer til PC 21.November 2008 sånn ca. og i den forbindelse lurer jeg på om PCen er bra nok? det spillet der virker det som krever et godt skjermkort bl.a. kommer jeg f.eks til å merke at grafikken er bra ?
Tosha0007 Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 kan ikkje sjå for meg at du vil få nokon store problem nei. Kan ver du kan slita litt med alt på maks viss du køyrer spelet på 1920*1200 men noko anna ville vera unaturleg. Du har ein meir enn god nok pc til det, iallfall etter mitt syn
Rescue me Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Tror du fint greier å kjøre spillet på maks .
Dragoncrest Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Er dette ett seriøst spørsmål? Den hardwaren der skal klare å dra det meste på maks i dag, og også i nærmeste fremtid. GTA IV er så smått pusset opp for PC, men synes ikke spillet i seg selv er så fantastisk pent i utgangspunktet. Så du kan trygt kjøre alt på maks uten at i alle fall grafikkortet får noen problemer. Sikker på at det ikke er en hardware skryte tråd?
Amaru Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Noen som er stolte av pc'en sin? hehe trur du drar det meste
Mr Womack Skrevet 24. august 2008 Forfatter Skrevet 24. august 2008 Haha Nei, dette er helt ordinær tråd med et relevant spørsmål og spørsmålet var mest dedikert til grafikken i spillet.. Visste egentlig fra før at pcen kjørte spillet bra
MrL Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Er dette en slags skryte tråd? Kunne like godt kjøpt en Ferrari, lagd en tråd der jeg spurte om bilen drar bra..ganske åpenbart hva svaret er
-sparks- Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Slike tråder kommer jevnlig. De har vel ingen annen måte å få anerkjennelse på en å skryte av hardware tipper jeg.
Neppe Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Har omtrent samme pc (Raskere ram og cpu). Drar Crysis på Very High (1900x1200) med 4x aa. Tror ikke GTA 4 burde være noen stor utfordring. Se for deg Crysis i Very High på en xbox. Til dere som mener det bare er skryt, så er det faktisk ikke en så veldig dyr pc. Så det er ikke så mye å skryte av.
xFreakyx Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Har omtrent samme pc (Raskere ram og cpu). Drar Crysis på Very High (1900x1200) med 4x aa. Tror ikke GTA 4 burde være noen stor utfordring. Se for deg Crysis i Very High på en xbox. Til dere som mener det bare er skryt, så er det faktisk ikke en så veldig dyr pc. Så det er ikke så mye å skryte av. litt nysjerrig, kan du si specs på pcn din? jeg har nemlig en GF 8800gtx, Intel Quad core2 2,4ghz, 1066mhz 4gig ram pc, men drar crysis dårlig :\ skal jeg ha på Very high så må jeg ha 1024x768 :\
DeathSin Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Hvis du skal ha spill som kommer; Diablo 3 kommer snart, mange kommer til å slute på WoW bare på grun av det ene spillet. Det kommer mellom 2008-2011 av de tingen som har blit sagt. Men man vet aldri med Blizzard lenger! Kanskje det ikke kommer før vi er døde eller noe sånt. Diablo 3 kommer til å bli en oppgradereing av Diablo 2 og lit mer, sånn at de skal fortsat bli et helt nytt spill for mange (og at de som ikke kan Diablo spilla vil skjøne noe)!
Neppe Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Har omtrent samme pc (Raskere ram og cpu). Drar Crysis på Very High (1900x1200) med 4x aa. Tror ikke GTA 4 burde være noen stor utfordring. Se for deg Crysis i Very High på en xbox. Til dere som mener det bare er skryt, så er det faktisk ikke en så veldig dyr pc. Så det er ikke så mye å skryte av. litt nysjerrig, kan du si specs på pcn din? jeg har nemlig en GF 8800gtx, Intel Quad core2 2,4ghz, 1066mhz 4gig ram pc, men drar crysis dårlig :\ skal jeg ha på Very high så må jeg ha 1024x768 :\ Forskjellen ligger nok mest i skjermkortet som er GTX280. Ellers har jeg også 4gb 1066 minne (Corsair Dominator greier), og en uklokka E8600. (3,33GHZ). Husk å oppdatere Crysis, det gir mye bedre ytelse. DeathSin, hva i alle dager pjatter du om? "Diablo 3 kommer til å bli en oppgradereing av Diablo 2 og lit mer" ...?
elvenbow123 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Pc'n til Trådstarter er jo nermest ultimat, starta tråden mest for pg vise fram pcen eh? :-D Sorry, men seff kjører du det på fullt....det gjør den sikkert til gta 6 og
Neppe Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Det er en pc til 7'-8'. Så hvorfor alle skal ha det til at dette er en skrytetråd, det fatter jeg ikke. Godt mulig gutten er en drittsekk, men man trenger da ikke å ta det som utgangspunkt for det. Jeg går ut ifra at man kan få full pc med tilsvarende utstyr til en 7000, om man velger litt smartere enn det Womack har gjort. Så om det da er den "ultimate" pcen, så er den jammen ikke spesielt dyr. Om vi skulle se bort ifra at han har med hvilket Kabinett, Strømforsyning, Tastatur og Mus (Som i grunn er uvesentlig for ytelse, så frem til at strømforsyningen er bra nok, og man ikke blander inn hvor effektivt kabinettet er) og om vi også ser bort ifra det nokså latterlig spørsmålet "kommer jeg f.eks til å merke at grafikken er bra ?", så blir det litt feil å si at det er en skrytetråd. Finnes sikkert spill jeg også lurer på hvordan pcen min yter på, og det er jo ikke fordi jeg vil skryte, men fordi jeg ikke veit bedre.
-sparks- Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Poenget er at det hørest ut som ett nokså dårlig spørsmål, med en ny pc i det øvre sjiktet.
DeathSin Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Har omtrent samme pc (Raskere ram og cpu). Drar Crysis på Very High (1900x1200) med 4x aa. Tror ikke GTA 4 burde være noen stor utfordring. Se for deg Crysis i Very High på en xbox. Til dere som mener det bare er skryt, så er det faktisk ikke en så veldig dyr pc. Så det er ikke så mye å skryte av. litt nysjerrig, kan du si specs på pcn din? jeg har nemlig en GF 8800gtx, Intel Quad core2 2,4ghz, 1066mhz 4gig ram pc, men drar crysis dårlig :\ skal jeg ha på Very high så må jeg ha 1024x768 :\ Forskjellen ligger nok mest i skjermkortet som er GTX280. Ellers har jeg også 4gb 1066 minne (Corsair Dominator greier), og en uklokka E8600. (3,33GHZ). Husk å oppdatere Crysis, det gir mye bedre ytelse. DeathSin, hva i alle dager pjatter du om? "Diablo 3 kommer til å bli en oppgradereing av Diablo 2 og lit mer" ...? Det mister ikke Diablo stilen så det blir jo mer eller mindre en oppgradereing av 2ern. Har du ikke set forskjelen på Diablo og så Diablo 2 så til Diablo Lord of Destruction da? Der ser man hvor stor forskjel som man skal ha på Diablo spilla egentlig. Det som er forskjellen er lit betydelig egnetlig. Men det blir jo nesten som en fortsetelse av histroien
Montolio Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Har omtrent samme pc (Raskere ram og cpu). Drar Crysis på Very High (1900x1200) med 4x aa. Tror ikke GTA 4 burde være noen stor utfordring. Se for deg Crysis i Very High på en xbox. Til dere som mener det bare er skryt, så er det faktisk ikke en så veldig dyr pc. Så det er ikke så mye å skryte av. litt nysjerrig, kan du si specs på pcn din? jeg har nemlig en GF 8800gtx, Intel Quad core2 2,4ghz, 1066mhz 4gig ram pc, men drar crysis dårlig :\ skal jeg ha på Very high så må jeg ha 1024x768 :\ Forskjellen ligger nok mest i skjermkortet som er GTX280. Ellers har jeg også 4gb 1066 minne (Corsair Dominator greier), og en uklokka E8600. (3,33GHZ). Husk å oppdatere Crysis, det gir mye bedre ytelse. DeathSin, hva i alle dager pjatter du om? "Diablo 3 kommer til å bli en oppgradereing av Diablo 2 og lit mer" ...? Det mister ikke Diablo stilen så det blir jo mer eller mindre en oppgradereing av 2ern. Har du ikke set forskjelen på Diablo og så Diablo 2 så til Diablo Lord of Destruction da? Der ser man hvor stor forskjel som man skal ha på Diablo spilla egentlig. Det som er forskjellen er lit betydelig egnetlig. Men det blir jo nesten som en fortsetelse av histroien Hva er det du prater om? Diablo 3 blir et nytt spill i serien, ikke en oppgradering av 2'ern eller 'ern. Selvfølgelig er det forskjell på spill som kommer med flere års mellomrom. Blir som å si at Starcraft 2 er en oppgradert versjon av Starcraft 1, noe det ikke er. Finnes heller ingen fasit på hvor mye oppfølgere skal forandre seg, men siden det er et helt nytt spill i serien som kommer en god del år etter forrige, vil jeg regne med at spillet er veldig forskjellig fra tidligere utgivelser. Å tviler på at Diablo 3 kommer til å stjele så mange folk fra WoW eller andre MMORPG'er, siden det i bunn og grunn ikke er et MMO, og derfor kan det i de fleste tilfeller ikke erstatte et heller. Gameplayet er helt forskjellig og det er forskjellige "mål" i spillet. Lykke til med instance raiding i Diablo 3...
DeathSin Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 (endret) Har omtrent samme pc (Raskere ram og cpu). Drar Crysis på Very High (1900x1200) med 4x aa. Tror ikke GTA 4 burde være noen stor utfordring. Se for deg Crysis i Very High på en xbox. Til dere som mener det bare er skryt, så er det faktisk ikke en så veldig dyr pc. Så det er ikke så mye å skryte av. litt nysjerrig, kan du si specs på pcn din? jeg har nemlig en GF 8800gtx, Intel Quad core2 2,4ghz, 1066mhz 4gig ram pc, men drar crysis dårlig :\ skal jeg ha på Very high så må jeg ha 1024x768 :\ Forskjellen ligger nok mest i skjermkortet som er GTX280. Ellers har jeg også 4gb 1066 minne (Corsair Dominator greier), og en uklokka E8600. (3,33GHZ). Husk å oppdatere Crysis, det gir mye bedre ytelse. DeathSin, hva i alle dager pjatter du om? "Diablo 3 kommer til å bli en oppgradereing av Diablo 2 og lit mer" ...? Det mister ikke Diablo stilen så det blir jo mer eller mindre en oppgradereing av 2ern. Har du ikke set forskjelen på Diablo og så Diablo 2 så til Diablo Lord of Destruction da? Der ser man hvor stor forskjel som man skal ha på Diablo spilla egentlig. Det som er forskjellen er lit betydelig egnetlig. Men det blir jo nesten som en fortsetelse av histroien Hva er det du prater om? Diablo 3 blir et nytt spill i serien, ikke en oppgradering av 2'ern eller 'ern. Selvfølgelig er det forskjell på spill som kommer med flere års mellomrom. Blir som å si at Starcraft 2 er en oppgradert versjon av Starcraft 1, noe det ikke er. Finnes heller ingen fasit på hvor mye oppfølgere skal forandre seg, men siden det er et helt nytt spill i serien som kommer en god del år etter forrige, vil jeg regne med at spillet er veldig forskjellig fra tidligere utgivelser. Å tviler på at Diablo 3 kommer til å stjele så mange folk fra WoW eller andre MMORPG'er, siden det i bunn og grunn ikke er et MMO, og derfor kan det i de fleste tilfeller ikke erstatte et heller. Gameplayet er helt forskjellig og det er forskjellige "mål" i spillet. Lykke til med instance raiding i Diablo 3... Hvis det er alt du bryr deg om kan jeg let si at du ikke har spilt mange spill som ikke er på PC eller på nette eller noe sånt. Alt er ikke bassert på hvordan WoW er heller da, da tror jeg du burde være heller lit mer ute og ikke bli være en di døde i utesne. Kanskje du liker så godt WoW men husk det er andre spill som kom før WoW og sånt (FF 11 Online Only) det var da ikke så mange derfra som starta på WoW fordi det nesten er det samma typpe spillet. De ble der fordi de liker sånne typpe spill bedre, og desuten det er fortstatt nok spillere som spiller D2 og WC3 enda så da er jeg nok mer glad for at ikke alle fra WoW og sånt kommer også. Sørverne til Blizzard suger jo hest **** så da vil de sikert ikke bli som Sylvanas på WoW som har sørver problemer nok som det er.... Endret 31. august 2008 av DeathSin
Oxygen 07-12 Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Kabinettet blir en flaskehals er jeg redd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå