Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
En annen ting som var litt spesielt, Det var ikke en kjeft som pratet i noen av chatte kanalene i de to områdene jeg var i igår. Heller ingen som brukte /say kommandoen. Dette var iværtfall ikke pga mangel på folk. Jeg spurte et par spørsmål, men fikk aldri noe svar på noen av de.

Folk spiller først og fremst for å prøve ut forskjellige klasser o.l. Det hjelper ikke mindre at /1 er delt opp i ekstremt mange mindre soner. Bare legg merke til hvor often den bytter til en ny /1 etterhvert som du trasker rundt i terrenget. Så selv om det er 200personer i sonen totalt så er det kanskje bare 10-20 som er i akkurat det samme området og /1 som deg.

Dette er blitt kommentert tidligere og vil nok bli forandret etterhvert.

Endret av Zlash
Videoannonse
Annonse
Skrevet
*snipp* Skal jeg være ærlig så hadde jeg det mer gøy første gangen jeg slapp løs i AoC.

Enig, men det sier lite om hvordan spillet utarter seg etterhvert. AoC hadde etter min mening tilnærmet perfekt start og en veldig smooth overgang fra aldri å ha spilt til å bli veldig vant med spillet.

MEN, når man da har en så god start men etterhvert så har man ikke noe som gjør AoC nytt ettersom man går opp i level fra man kommer ut av Tortage.

Det er kanskje ganske likt i WAR, man blir kastet ut i krig med en gang. Man kan gå inn i et scenario fra rank 1 som på rank 40. Men jeg håper at det man opplever på rank 40 blir litt mer givende enn i akkurat AoC, for det er det som er alfa og omega for meg hvertfall, jeg kan tåle en forvirrende og kanskje heller kjedelig start om endgame er fantastisk. Bare se på WoW som start områdene ligner litt på, selv om de i WoW er litt snillere og man starter i et fredelig område av verden liksom.

Humoren i spillet finner du nok neppe i HE eller DE områder, går du mer mot Greenskins eller Dwarfs så får du mer den typiske humoren man får intrykk av at er bra i Warhammer universet.

Skrevet (endret)

ETTER 40 t kom denne : Greetings,

Your code hasn't been registered. Click here to view the reason.

The login you used is: ***********

The code you used is: ***********************

Please check your login, password and code carefully before doing another attempt.

The WAR Team

To log onto the portal, please visit Warhammer® Online: Age of Reckoning™ - Europe

General User Conditions and Code of Conduct

sitter å gråter mens jeg leser dette..

invalid key... HVA FAEN!? HVA FAEN!????? ARRRGH helvette heller..

DETTE ER DET VERSTE JEG NOEN GANGER HAR VÆRT BORTE I!!!!!!!!!! INVALID KEY HVORDAN FAEN KAN DET VÆRE DET!? PRØV 20 GANGER MED RIKTIG KEY!!!!!

Endret av Leppetroll
Skrevet

Er du 100% sikker på at keyen er riktig? Skillet mellom B og 8 er ikke stort. Jeg hadde som tidligere nevnt et tegn som så ut som en krysning av B og 8. For sikkerhetsskyld sendte jeg inn to forskjellige versjoner av koden.

Skrevet

B og 8 er vanskelige å skille...

O og D er vanskelige å skille

i og 1 er vanskelig å skille...

og husk at <null> har en strek igjenom seg så den ligner på en Ø

Skrevet

Uff, dette var triste greier. Er fullt klar over at Warhammer var ute lenge før Warcraft, men nei... at noen gidder å la de utvikle dette spillet når man allerede har WoW, det forstår jeg ikke... da må de også gjøre mye bedre enn dette. Nitrist.

Skrevet (endret)
Uff, dette var triste greier. Er fullt klar over at Warhammer var ute lenge før Warcraft, men nei... at noen gidder å la de utvikle dette spillet når man allerede har WoW, det forstår jeg ikke... da må de også gjøre mye bedre enn dette. Nitrist.

Blir som å spørre hvorfor blizzard utvikle WoW når vi hadde EQ.

Warhammer er etter min mening svært forskjellig fra WoW. Ingen (eller svært begrenset) instansering. World-PvP med hundrevis av spillere som faktisk har en mening. PQ's som er et helt nytt konsept. Og minimalt med CC, eller lettere sagt, en helt ny type CC. Ingen "instakill", "twoshots" etc.

Spillet er etter min mening mye nærmere UO enn WoW. Kan vel ha litt at når jeg kom inn i CB så hoppet jeg rett inn i en lvl 40 char i kamper for å ta over motpartens by. Kan skjønne at ting kan føles som WoW på en lavere lvl.

Endret av Zlash
Skrevet

Warhammer online er noe helt nytt og fantastisk:) kan ikke fatte hvordan dere kan legge det opp mot wow. Tome of knowledge forever<3

Hallo achievements, pvp ranks, tome of knowledge,public quests,influence ratings, chapters, etc. Aldri hatt det så gøy ever. Må bare sette seg inn i alt så får man det drit gøy

Skrevet

Bestekameraten min begynte å spille open beta i går. Jeg skal opp til han en dag og se med egne øyne hvordan det er. Men det første han sa...det er utrolig likt wow. Han var klassen white lion? Noe huntergreier sa han...(sammenlignet med hunter pet i wow). Jeg svarte ahh endelig...får vi wow2? som jeg har ventet på lenge... ehh ser sånn ut sa han og lo. Men han hadde jo såvidt begynt å spille da.

Må si jeg gleder meg mer og mer til å kjøpe spillet her:) Jeg krysser fingre og tær for at jeg ikke skal få samme ekle følelse som med AOc...

Skrevet

"Greetings,

Your code hasn't been registered. Click here to view the reason.

The login you used is: ********

The code you used is: *******************

Please check your login, password and code carefully before doing another attempt.

The WAR Team"

Jeg kommer meg inn å har gjort det uten å ha fått mail men i dag fikk jeg denne mailen men kommer meg fortsatt inn???? noen andre med samme problem?

Skrevet

Problem? Såååå forstår jeg det rett at du ser på det som et problem at du nå kommer inn i WAR?

Dette er nok et resultat av at du har prøvd å registrere koden din flere ganger, og da gjerne med små endringer.

Du kommer jo inn i WAR, så hvorfor bry seg?

Tror jeg har fått 10 slike mail siden jeg kom inn igår kveld.

Skrevet
Problem? Såååå forstår jeg det rett at du ser på det som et problem at du nå kommer inn i WAR?

Dette er nok et resultat av at du har prøvd å registrere koden din flere ganger, og da gjerne med små endringer.

Du kommer jo inn i WAR, så hvorfor bry seg?

Tror jeg har fått 10 slike mail siden jeg kom inn igår kveld.

takk for å fint svar

Skrevet

ALLE som har fått registrert koden kan logge inn, jeg har fått omlag 20 mails nå og ALLE sammen hadde det samme budskapet "key is invalid" borstett fra 1 der sto det "key alredy used" eller no sånt, og jeg kan spille, prøv og logg inn, er fremdeles problemer....her kommer: (tattata) captain obvious sjekk brannmur, og alt annet som gjør live surt for mmo spillere

Skrevet

Jeg kommer fortsatt ikke inn. Jeg vet min login, og har prøvd mange forskjellige passord jeg kanskje kunne brukt, men funker fortsatt ikke. Har også prøvd å lage tre nye kontoer med forskjellige email-adresser, men ikke fått svar på noen av dem :S

Har fått rundt 30 mail om at den ikke kunne reigstreres, og når jeg går videre står det at jeg må sjekke Login og Passord nøye. Så da virker det som at jeg har brukt et passord jeg ikke husker, så noen som vet om en måte å finne det på? Noe sted man kan sende en mail der man kan få svar?

For nå gir jeg snart opp hele betaen!

Skrevet

Håper virkelig alt er i orden til headstart! Men prøvde å lage enda en ny konto, så hvis jeg ikke får noen mail til den snart så venter jeg til headstart med å prøve igjen tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...