Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper EA er glade for at Europa koker med nerd-rage før spillet i det hele tatt har kommet ut. Kan det være mulig at når vi for en gangs skyld får et dugbart spill så lar de noen franskmenn ødelegge det helt? I går var jeg tålmodig siden dette tross alt er beta, men nå er det bare latterlig. Mail fra CEO'en i GOA at dette var en trist dag som ikke skulle skjedd etc, også sitter vi her i dag med samme dritten.

 

Vedder på at alle folka har gått hjem fra jobb på GOA for lenge siden, og han ene stakkaren som satt og sendte ut beta-kode mailene manuelt har sloknet på tastaturet med croissant smuler i barten.

Lenke til kommentar
Tipper EA er glade for at Europa koker med nerd-rage før spillet i det hele tatt har kommet ut. Kan det være mulig at når vi for en gangs skyld får et dugbart spill så lar de noen franskmenn ødelegge det helt? I går var jeg tålmodig siden dette tross alt er beta, men nå er det bare latterlig. Mail fra CEO'en i GOA at dette var en trist dag som ikke skulle skjedd etc, også sitter vi her i dag med samme dritten.

 

Vedder på at alle folka har gått hjem fra jobb på GOA for lenge siden, og han ene stakkaren som satt og sendte ut beta-kode mailene manuelt har sloknet på tastaturet med croissant smuler i barten.

 

haha, takk :) Godt å le litt

Lenke til kommentar

Har nesten ikke lest eller sett noe fra Warhammer, men sitter nå å sjekker ut en del youtube videoer og fant ut at dette må jeg nesten få testet.

 

Er det 17 September vi andre slipper til?

 

 

Når jeg så han lille dvergen på den flyve tingen trakk jeg på smilebåndet :-)

Lenke til kommentar
Har nesten ikke lest eller sett noe fra Warhammer, men sitter nå å sjekker ut en del youtube videoer og fant ut at dette må jeg nesten få testet.

 

Er det 17 September vi andre slipper til?

 

 

Når jeg så han lille dvergen på den flyve tingen trakk jeg på smilebåndet :-)

 

Jeg råder deg til og se på disse

 

http://www.warhammeronline.com/podcast/index.php

 

det er noen oppdtaringer så du trenger ikke se alle

Lenke til kommentar

Quote fra en GOA representant eller noe.

 

Q: How long before the confirmation emails arrive?

A: This will depend but the current turn around seems to vary between 1 and 2 hours, it is possible that some people will be waiting for longer whilst others will get a reply sooner. If you haven't received an email yet, be sure to check your junkmail folders or spam filters.

 

Q: When I get the email can I log in immediately and play?

Sadly no, there is a delay before your account is activated. When you get the email you may not be able to patch immediately but as soon as you can patch, you can play, this is normally less than an hour.

Lenke til kommentar
Quote fra en GOA representant eller noe.

 

Q: How long before the confirmation emails arrive?

A: This will depend but the current turn around seems to vary between 1 and 2 hours, it is possible that some people will be waiting for longer whilst others will get a reply sooner. If you haven't received an email yet, be sure to check your junkmail folders or spam filters.

 

Q: When I get the email can I log in immediately and play?

Sadly no, there is a delay before your account is activated. When you get the email you may not be able to patch immediately but as soon as you can patch, you can play, this is normally less than an hour.

 

 

da brude jeg få snart har ventet over 2 timer nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...