Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart det er surt, hadde gleda meg eg også. Men eg orker ikke å gå rundt å klage å syte fordiom, for det hjelper ikke. Både eg og mine kompiser visste at dette kom til å skje, for dette er noe som skjer uansett. GOA, Blizzard, Funcom osv kan vere så forberedt dei bare vill, men en ting er sikkert. Det er alltid noe som går sørover på open beta/Release.

 

Hva så om du mister et par dager spilletid? du klarer nå fint å ta det igjen senere, gir deg egentlig bare mer tid til å bruke dine siste dager som et sosialt vesen i den virkelige verden. Sett pris på det ;)

Lenke til kommentar

lvl 7 shammy til nå... RR6 , slacker litt :<

karak-hirn virker som en fin server til nå, fin balanse mellom order- destruction

 

poster et lite screen shot hvor jeg har farmet litt BO`s ;D

 

5 shammyes og en Black orc... nesten uovervinnelig ^^

mrdarkeym004yv7.th.jpg

obs! kan hende bildet bugger når dere klikker på det,

hvis det ser rart ut når dere ser det fra imageshack siden

, så må dere klikke på det for å få det i orginal størrelse

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Har nå spilt litt som Magus, må si det er litt gøy.. syntes jeg tåler litt lite å får jeg mer enn 1 mob på meg 1-2 leveler høyrer får jeg litt problemer om jeg ikke angriper først.

 

Ble rank 9 i dag, RRank 4 (ikke noe folk på servern så eneste jeg fikk gjort var å ta over stedene)

Lenke til kommentar
Hvordan kommer man seg inn i open beta? MÅ man forhåndsbestille spillet? (i såfall betaler man jo faktisk for å få være med i beta.....)

 

det måtte man med World of warcraft også, var ihvertfall slik jeg gjorde det:)

Men der funka den fra dag en, riktignok med masse disconnects, men fortsatt. Detta har vært mindre hyggelig enn en prostata sjekk.

Lenke til kommentar

Spilt litt nå og det er mye rart å sette seg inn i...tilogmed for en som har spilt endel mmorpg spill før.

 

Testa spillet på en ganske å ræva pc med alt på max og det fløyt bra, men synes nok som andre har nevnt at gfx ikke var så imponerende.

 

Men kan hende ikke alt funker som det skal...er endel animasjoner og spels som ikke er på plass enda heller. Vi er jo tros alt i beta.

 

Som sagt mye å sette seg in i men det her lover meget bra for mmorpg fans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...