Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare berolige dette her litt:

 

Så fort dere har registrert betakeyen og fått emailen som godkjenner dette, er veien til en laggfri server kort. Om dere ikke har patchet WAR enda, anbefaler jeg å gjøre det nå. Så slipper dere å kuke med eventuelle feilmeldinger (som google har et svar på) ETTER dere har kuka med registrert osv.

 

En venn av meg fikk closed-beta tilgang og han spiller ikke lengre. Jeg fikk da enkelt og greit kontoen hans og det funker som bare juling.

Visuellt sett har jeg sett bedre, men jeg har ikke en PC som er til å skryte av. En kamerat av meg som også fikk closed-beta tilgang, har en helt syk PC og sier grafikken er utrolig bra.

Jeg liker variasjonen fra dette spillet, bort ifra wow. Det er et helt annet spill, noe du merker etter 5 minutter. Alt er annerledes, det meste er bedre.

 

Gled dere!

Endret av jhj
Lenke til kommentar

Jeg får ikke patchet, må man ikke ha registrert OB koden for å få det?

 

 

@Drathir:

 

As a result, we will launch a new code registration page today at 16:00 CET.

 

Jeg tolker det som at siden er oppe å går kl 16:00. Skjønner ikke hvorfor du skal forsvare GOA hele tiden. De har jo vært helt håpløse så langt.

 

 

Edit 2: Kanskje GOA har skjerpet seg.

 

Enjoy

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Forsvarer ikke GOA, bare sier at ikke forvent at alt skal skje på presise klokkeslettet

 

 

 

 

HAHAHHAHA TOSK!

Når du setter på alarmen på klokkå 07:00 så forventer du jo faen at den skal ringa da å ikke 10:00 liksom! brøhue:P!

 

ååh herregud....hvorfor komentere med noe så urelevant som det der?

Har du ikke levd lenge nok i denne verden til å vite at ting ALDRI skjer på det eksakte tidspunktet det skal? Utenom kanskje Ringeklokka di?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...