Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Tenkte på å gi WAR et forsøk nå, og lurer på et par enkle ting:

 

Følger det med gametime om man kjøper dette spillet, eller må man kjøpe det i tillegg samtidig som spillet?

 

Vil spille Destruction og healer, og da står vel valget mitt mellom Goblin Shaman, Zealot og Disciple of Khaine. Kan noen gi en kort beskrivelse av disse tre? Forskjellene mellom de, overlevelsesevne osv. Evt gi meg en link til en side som beskriver forskjellene bra. Har lest litt rundt på de offisielle warhammer sidene men synes ikke de beskrev bra nok:)

 

 

På forhånd takk:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har laget en video. Den viser 1vs1s i Praag, ta en titt og kommenter gjerne!

 

Vil spille Destruction og healer, og da står vel valget mitt mellom Goblin Shaman, Zealot og Disciple of Khaine. Kan noen gi en kort beskrivelse av disse tre? Forskjellene mellom de, overlevelsesevne osv. Evt gi meg en link til en side som beskriver forskjellene bra. Har lest litt rundt på de offisielle warhammer sidene men synes ikke de beskrev bra nok:)

Med tanke på overlevelsesevne ville jeg ha valgt bort Shaman. Med en DoK kan du også selv gi fra deg en punch.

Endret av Emoel
Lenke til kommentar

har kun testet shaman som healer, har ikke noe problem med å overleve, og vist du liker greenskin så er valget lett.

 

 

 

Zealot skal vist være den "beste" healers sier mange, men jeg liker best shamans og de ser ca 10 ganger bedre ut :)

 

 

 

et følger med en mnd spille tid når du kjøper spillet

Lenke til kommentar
Speler folk her på open rvr eller core servers? Likte best open PVP servers i wow, men usikker på korleis det er her. Er det kult i pvp i seinare levels etc?

Core/open er ikke noe som pve/pvp serverene i WoW, mange gikk i denne fellen i starten av WAR.

 

Velg Core, spillet ble laget til den typen, den passer fint og det er ikke noen særlige ulemper i det hele tatt, i motsetning til Open som er bare latterlig.

Lenke til kommentar
Jeg har laget en video. Den viser 1vs1s i Praag, ta en titt og kommenter gjerne!

Hehe ditt skinn. Det taket er et bra ganke sted. Så du knertet Theo(ddone) min guildie. Bra kills, forholdsvis evneveikt av den shammien synes jeg. Klarer som regel å knerte de fleste engineers med min SH (litt avhengig av situasjonen) men dør alltid av DoTs etterpå :p

 

Levler for øvrig en shaman nå (klarte ikke holde meg vekke)

Lenke til kommentar

Emoel, hvordan synest du Eltharion er no? Hører mye syting på at order er i stort overtall fra guild mates og random ppl fra Eltharion. Så spør deg siden du spiller på den andre siden, hvordan er Eltharion sammenlignet med Sea of drams og DBM vist du tenger på Order vs Destruction ration osv.

Lenke til kommentar
Hehe ditt skinn. Det taket er et bra ganke sted. Så du knertet Theo(ddone) min guildie. Bra kills, forholdsvis evneveikt av den shammien synes jeg. Klarer som regel å knerte de fleste engineers med min SH (litt avhengig av situasjonen) men dør alltid av DoTs etterpå :p

 

Levler for øvrig en shaman nå (klarte ikke holde meg vekke)

Ja jeg pleier å måtte kombinere KD med morale på healers, men her holdt det med bare morale :)

 

MysticoN; Det er et flertall av Order på serveren, og Order dominerer. Også fordi organisering er bedre hos Order enn hos Destro (har jeg hørt).

Lenke til kommentar

Cleansing Power blir nerfa, det var vel en av de få "fornuftige" tingene man fikk ut av dev chaten den 18.03.09.

 

Det største problemet er ikke population imbalance eller class imbalance, men AoE og lag. Både BWs og Sorcs speccer aoe fordi de gjør mer skade med AoE spells enn de gjør med single target spells. Dette er en ting de tydeligvis ikke tenkte på da de nerfet resists i patch 1.2. All lagen i tillegg gjør T4 rimelig ubrukelig å spille i. Det er ganske stor aktivitet i de lavere tiersene nå, det er jo moro.

 

Ellers er det litt bedre organisering hos Order for øyeblikket. Men det vil det ikke være lenge. (Trenger ikke vente lenge heller) ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor vil ikke det vare lenge? :p

Fordi det er i overkant OP? ^^

Mente "hvorfor varer ikke det overlegne organiseringen til Order lenge" ;)

Varer fortsatt på Burlok :(

Give server transfer now please?

Can I have it now? You are so kind goa, so skilled, so wonderfull.

Can we have it now?

Now?

What about now?

What about.... Now?

:'(

Lenke til kommentar

Jeg knerta 8 Destro i et intervall på ca 30 sec. i et keep jeg forsvarte alene :devil: Fragmentation Grenade+Acid Grenade på healergruppa og gruppa som slår på døra -> Napalm under en av gruppene - > DoT opp én healer -> r2 morale "Unshackable Focus" (100% økt skade i 7 sec, gjelder også DoTs allerede applied) - > bring the renown :D

 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke når jeg ser en videoen, MysticoN. Jeg blir litt glad når jeg ser at et mindretall faktisk kan slå fra seg (traumer fra DBM, kanskje?), men det der er kanskje ikke heeelt måten det skal gjøres på. Men om Order kan gjøre det med Destro fungerer det vel andre veien og? Jeg hater når de lilla hullene til Sorcs popper opp under meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...