arlion Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 har et 8800 kort selv og har ikke merket noen problemer relatert til det kortet.
tørrfisk Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Begynner å bli et par mnd siden jeg satt foten i WAR. Har de fikset kampsystemet nå? Tenker da på animasjonene som var helt utrolig søppel? Utdyp? Animasjonene jeg har sett er topp. Har riktignok bare spilt en måned.
MysticoN Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hvordan er ytelsen til spillet blitt i det siste? Har et nvidia 8800 kort som ikke likte spillet i det hele tatt. Er dette blitt ordnet opp i? da må det være noe annet enn skjermkortet. jeg kjører spillet fint med et 8600 kort. Vist vi ser vekk fra city siege da, har også hatt litt problemer med et par fortress når både order og dest hadde et par WB der. men har spillt fra r1-r40 og tatt alt av instances jeg har kommet over uten noe problem.
Konamixx Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 @Tørrfisk From the get go var animasjonene under kamp helt forfedelige. Castbaren og animasjonene hang sjelden sammen. Så til tider drev animasjonene å gikk etter at spellet var kastet, eller at animasjonen var ferdig men spellet ikke kastet. Dette var helt horribelt og ødela mye av spillet. I tillegg var det jo de irriterende spelleffektene som ble hengede igjen, og for ikke å glemme det faktum at store slag var ubrukelige da spillet hakket noe forferdelig selv på laveste grafikkinnstilling. Jeg har dog ikke spilt etter den stor updaten i november/desember, så mulig mye av dette er blitt ordnet på.
Ulleboy Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Må man sette opp en subscription med en gang man har kjøpt CD-key, eller kan man spille 1mnd og SÅ adde det?
Skogslik Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Er det komt ut gratis trail til dette nå? vill teste det^^
Luchy Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 (endret) @Tørrfisk From the get go var animasjonene under kamp helt forfedelige. Castbaren og animasjonene hang sjelden sammen. Så til tider drev animasjonene å gikk etter at spellet var kastet, eller at animasjonen var ferdig men spellet ikke kastet. Dette var helt horribelt og ødela mye av spillet. I tillegg var det jo de irriterende spelleffektene som ble hengede igjen, og for ikke å glemme det faktum at store slag var ubrukelige da spillet hakket noe forferdelig selv på laveste grafikkinnstilling. Jeg har dog ikke spilt etter den stor updaten i november/desember, så mulig mye av dette er blitt ordnet på. Animasjonene har blitt mye bedre enn de var og de har fikset mye på spillet som gjør det mye mindre ustabilt. Må man sette opp en subscription med en gang man har kjøpt CD-key, eller kan man spille 1mnd og SÅ adde det?Nei det må du ikke. Du får 30 dager og etter det kan du gjøre hva du vil. Sette op subscrition, kjøpe game card eler slutte. Er det komt ut gratis trail til dette nå? vill teste det^^Nei dessverre, det har enda ikke kommet. Men spilet koster ikke mye så vil bare anbefale deg å kjøpe det. Endret 21. januar 2009 av Luchy
tørrfisk Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Collector's edition koster 299 på Gamestop i bodø nå. Det er lite betryggende med tanke på salgstall.
Ulleboy Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har dritlyst til og prøve det, men så kommer EA Skate 2 ut i morgen : / Så usikker på hva jeg skal ta : p
akristina92 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Valget er jo klart, WAR. EDIT: Noen som vet om et bra destruction guild på Eltharion? Jeg ble med i DeadPiXels, men det var ikke noe særlig. Endret 21. januar 2009 av Flaringo
Uglegutt Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Valget er jo klart, WAR. EDIT: Noen som vet om et bra destruction guild på Eltharion? Jeg ble med i DeadPiXels, men det var ikke noe særlig. Nagarythe Corps, Deathrow eller BOSS, det er vel blant de bedre.
akristina92 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Er vel heller tvilsomt at de rekrutterer spillere rundt R20, eller?
tørrfisk Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hovmod er et bra destruction Guild på Eltharion Endret 22. januar 2009 av tørrfisk
Ulleboy Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Er faktisk ganske imponert over Warhammer nå : ) Likte ihvertfall og spille Dwarf Engineer
tørrfisk Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Det merkelige med spillet er at jeg ikke finner noen store aspekter av det som jeg ikke liker. Jeg har aldri blitt helt fornøyd med tidligere MMORPG. Har riktignok ikke testet EVE eller SWG.
Ulleboy Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Liker det meste ganske godt sålangt : ) Hvilken server spille folk på a? Og hvilken side ?
akristina92 Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Liker spillet ganske godt jeg også. Spiller på Eltharion, destruction. R23 RR18 black guard.
Ulleboy Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Prøvde en orc tank på Eltharion, men likte absolutt ikke det : p Får se om jeg finner noe artig class der, har litt lyst på destruction : p
Luchy Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Black Orc blir ikke artig før i lvl 15+, eller bra for å si det sånn. Er jo en tank class så er ikke så mye artig med dem uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå