Hotman Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Det er vel ingen som har noen tips angående å få opp ytelsen til spillet?.Jeg sitter på en: cpu: AMD Athlon 64 Processor 3700+ (2.21 GHz Performance Rated at 3.70 ) ram: 2.0 GB Skjermkort:NVIDIA GeForce 7800 GT directx: 6.14.11.7813 Og spillet er helt forferdelig. Har ikke opplevd maken til dårlig ytelse på flere år. Jeg vet godt pc'n min ikke er top notch men burde da kunne kjøre på fastest framerate uten 10fps og konstant hakketihakkhakk. Føles ut som jeg sitter på min gamle Pentium 2 og prøver å laste inn crysis :|. Hvor stor skjerm spiller du på? tenker særlig på oppløsningen. Bytt CPU, skjermkort og putt in dobbelt så mye minne, så kan du ta warhammer til nye høyder (i tillegg kan du tvinge en god del grafikk settings via nvidia kontrollpanel). Men helt seriøst, prøv å dobble minnet først. Endret 11. oktober 2008 av Hotman
Kald Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Noen som har problemer med at spillet avslutter rett etter loading screen? Installerte den siste patchen og nå fungerer det ikke. Fant ut av det. http://www.warhammeralliance.com/forums/sh...ad.php?t=142015 Endret 11. oktober 2008 av Giba
StorPeder Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Det er vel ingen som har noen tips angående å få opp ytelsen til spillet?.Jeg sitter på en: cpu: AMD Athlon 64 Processor 3700+ (2.21 GHz Performance Rated at 3.70 ) ram: 2.0 GB Skjermkort:NVIDIA GeForce 7800 GT directx: 6.14.11.7813 Og spillet er helt forferdelig. Har ikke opplevd maken til dårlig ytelse på flere år. Jeg vet godt pc'n min ikke er top notch men burde da kunne kjøre på fastest framerate uten 10fps og konstant hakketihakkhakk. Føles ut som jeg sitter på min gamle Pentium 2 og prøver å laste inn crysis :|. Oppdater DirectX. Jeg har en maskin som ikke er helt ulik din (se profil) og jeg har ingen problem å kjøre spillet.
Keylar Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Har nå oppdatert til dx9c men hjalp fint lite. Men takk for tipset . Sitter på en 19' med 1280x1024 oppløsning forøvrig. Endret 11. oktober 2008 av Keylar
stoltz Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har hørt at å skru av lyden ingame kan øke ytelsen. Og har du prøvd å spille i windowed mode?
Rata101 Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Prøvde å spille WAR med 7600GT kort og 1.5gig ram. Det fungerte greit når det ikke var for mye som skjedde på skjermen. Men, det ble fort heftig fps drop når man spillte i parties og slikt. I et spill som WAR blir det helt uholdbart. Men, det blir nok bedre etterhvert som Mythic optimerer grafikken.
123321123321 Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Er det noe sted man kan se FPS / Ping ingame?
Hudrin Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Prøvde å spille WAR med 7600GT kort og 1.5gig ram. Det fungerte greit når det ikke var for mye som skjedde på skjermen. Men, det ble fort heftig fps drop når man spillte i parties og slikt. I et spill som WAR blir det helt uholdbart. Men, det blir nok bedre etterhvert som Mythic optimerer grafikken. spiller med et 8800gt kort uten problemer i hele tatt, hender rett som det er at spillet bare avslutter eg jeg blir kasta rett ut i vista igjen, merkelige greier men tidenes raskeste exit på spillet kan man si er vel sikkert memory leak eller noe som gjør det..blir vel fikset etterhvert
Beef Supreme Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Begynte å spille dette igår. Synes det var helt greit. Ble ikke overraska positivt eller negativt. Var egentlig akkurat sånn jeg hadde tenkt meg det. Men. Er det mulig å få til AA og AF? Kjedelig med alt så kornete når jeg har pc god nok til 300fps i CSS med alt på max (1280*1024)
SideburnsKongen Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Jeg sitter her med en : Intel ® Core 2 duo E6750 2.6 Ghz @ 3.2 Ghz 4 Gb Ram (Kun 3.5 av dem som jeg for brukt) Nvidia 7800 Gt Edit.. Ehh, klarer spillet på max uten lag og problemer.. Endret 11. oktober 2008 av SideburnsKongen
Hudrin Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Begynte å spille dette igår. Synes det var helt greit. Ble ikke overraska positivt eller negativt. Var egentlig akkurat sånn jeg hadde tenkt meg det. Men. Er det mulig å få til AA og AF? Kjedelig med alt så kornete når jeg har pc god nok til 300fps i CSS med alt på max (1280*1024) tror det går vist du går til kontrollpanelet for grafikkortet og setter AA og AF til fast 8x f.eks, istedet for at det står application controled..
Keylar Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Begynte å spille dette igår. Synes det var helt greit. Ble ikke overraska positivt eller negativt. Var egentlig akkurat sånn jeg hadde tenkt meg det. Men. Er det mulig å få til AA og AF? Kjedelig med alt så kornete når jeg har pc god nok til 300fps i CSS med alt på max (1280*1024) CSS er vel ikke akkuratt benchmark for hva en pc skal klare heller da men .
Christeven Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) De bør nedjustere xp/renown i scenarios, og øke i ORVR samt chicken høyere klasser slik at T1 ORVR ikke blir flooda av T2 spillere etc. Da vil serverne bli bedre befolket. Ellers vil det vel komme flere folk til etterhvert uansett. Edit: leif Hvertfall helt enig i at xp i scenarios må nerfes, eller quest xp buffes. Siden det går ganske sent å levle i war. Man får jo xp 4 ganger raskere i scenarios enn ved questing. Derfor det er så få rundt om i verden, menst masser av folk i warcamps som står veg rvr questgivers og levler på den måten. Scenario + rvr quests, banker xp/time i forhold til questing xp/time. Noen som vet om Guild standard hjelper vanlige medlemmer? eller er det bare de som er markert standard som kan bruke dem? Endret 11. oktober 2008 av Christeven
Bulletus Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 De bør nedjustere xp/renown i scenarios, og øke i ORVR samt chicken høyere klasser slik at T1 ORVR ikke blir flooda av T2 spillere etc. Da vil serverne bli bedre befolket. Ellers vil det vel komme flere folk til etterhvert uansett. Edit: leif Dette er også planlagt, kommer snart .
Orcuz Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Hvem chatkanal snakker npcer og sånn i? vil ha clean chat... Noen tips om hvem kanaler jeg burde skru av?
MysticoN Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 hehe, fant ut noe kult i dag før jeg går inn i spillet hvor jeg skal velge hvilken character jeg skal spille med. Det går vist ann å rotere de (for å se hvordan din character ser ut fra baksiden) men snurrer de fort nokk eller mange nok ganger så blir de faktisk svimel og gjør en emote.
Nitrius Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Hvem chatkanal snakker npcer og sånn i? vil ha clean chat... Noen tips om hvem kanaler jeg burde skru av? "Monster Say" under filters er NPC chat, monster prat osv.. assigna til.
Blabla1 Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hvordan kommer jeg meg til Hovedbyen som Empire lvl8? EDIT: Fant d ut Endret 11. oktober 2008 av Zonked223
DirtyBit Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) let the endgame begin! Endret 11. oktober 2008 av MrDarkey
MysticoN Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 hmm, spillet startet å hakke i dag. har fragmert diskene mine, har verken virus eller spy og skjermkort driver er den nyeste nvidia har laget. kanskje det ikke er så lurt å kjøre den nyeste driver pga gammelt kort? noen som har noen erfaringer ang dette eller tips til å få det til å gå glatt igjen? specs i signaturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå