Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på en ting =D

Er litt usikker på hvilken klasse jeg skal velge. Men tror jeg skal satse på Witch Hunter(Van Helsing).

Jeg er litt usikker på hva den melee klassen innebærer. Hva er oppgaven min i en group, og funker disse bra i pvp 1 vs 1 liksom? Får jeg egentlig bruk for stealth i pvp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, lurer på en ting =D

Er litt usikker på hvilken klasse jeg skal velge. Men tror jeg skal satse på Witch Hunter(Van Helsing).

Jeg er litt usikker på hva den melee klassen innebærer. Hva er oppgaven min i en group, og funker disse bra i pvp 1 vs 1 liksom? Får jeg egentlig bruk for stealth i pvp?

har ikke prøvd melee selv, men har en rl venn som spiller melee, og han er fast bestemt på at ranged har en stor fordel i pvp. i pve er det planke kjøring. ingen problem.

Skrevet

Å ok. Domt. Jeg liker ikke gnom og Elf, mens humans ikke har noen tank klasser. Og det onde laget er fullt =( Men tror jeg finner en annen server enn Sea of dreams.

Skrevet
Er mange som klager på både Witch Hunter og Witch Elf at de er dårlig i pvp og dør mye. Selv blir jeg eid 1v1 mot WH.

Ja det er hånda som styrer som gjør jobben :) mange som ikke kan klassen sin enda og da whiner de seff

Skrevet (endret)

Er det som AOC, at når du bunnyhopper eller er agresiv så treffer ikke karen som slår deg så lett. Gjorde det som Conqueror i AOC. Tokk opp til lvl 60 mens jeg var lvl 40. De trodde jeg var god, men det eneste jeg gjorde var å hoppe, mens jeg prøvde å gå rundt dem og slå dem i ryggen. Bare å styre med musa istedet for tastaturet.

Men Age of Conan er jo ubalansert.

EDIT: Funka ikke på mage. De traff uansett

Endret av Zonked223
Skrevet
Er mange som klager på både Witch Hunter og Witch Elf at de er dårlig i pvp og dør mye. Selv blir jeg eid 1v1 mot WH.

Som Witchelf så vil jeg si at vi er laget mest for og ta ned healere, samme er nok witch hunter etter det jeg har sett.

Spiller selv en Witch Elf og kan si at hver eneste healer jeg angriper går ned om han ikke er superheldig med masse healing fra andre eller en knockback fra en allie.

Ellers er jeg veldig god mot andre caster som bruker cloth.

Dør mye ja, er vel siden man har tendens til og hanvne midt i det tykkeste når man går ut av stealth for og angripe en healer eller caster i klynga.

Vi er veldig skrøpelige men vi tar det igjen i dps mot noen klasser.

Finnes klasser jeg ikke gidder og angripe som tanks osv da jeg gjør veldig lite skade på di og klare aldri og ta en ned solo.

Håper di ordnle litt opp at vi kan ha en kjangs mot endel klasser også, vet ikke så mye om 40 enda men lese litt rundt.

Skrevet

Hehe ! De klager på at de dør mye - prøv en tanker klasse i PvP,,,,DE dør mye oftere pga ræva healing.

Warhammer er IKKE laget for 1vs1,,,, og kommer IKKE til å bli balansert for dette, spillet er designet med tanke på lagspill.

Skrevet
Å ok. Domt. Jeg liker ikke gnom og Elf, mens humans ikke har noen tank klasser. Og det onde laget er fullt =( Men tror jeg finner en annen server enn Sea of dreams.

kan ikke være Gnom i warhammer online da........

Skrevet
Du kan derimot være en annen sort kortvokste og irriterende små rakkere, var sikkert dem han mente.

En god dverg er en død dverg. WAAGH! :p

I kill two dwarves in the morning.

I kill two dwarves at night.

I kill two dwarves in the afternoon, it makes me feel alright

I kill two dwarves in time of peace, and two in time of war

I kill two dwarves before i kill two dwarves and then i kill two more

Skrevet (endret)

Faen meg på tide at Bright Wizards får en heftig nerf snart.

De gjør rett og slett for mye skade.

Har dem en eller to healers bak seg er dem helt ustoppelige, og kan jo faen meg ta ut et helt raid.

I tier 2 igår var det en Bright Wizard som hadde over 130k dmg på scorboarden, og fikk 30k xp. Andreplassen hadde 25k dmg, og rundt 9k xp.

Syntes forskjellen der bør holde for en kraftig nerf.

Noen enige/uenige:o?

Endret av jhj
Skrevet

haha var med og angrep et keep med min lvl 11 shaman i går, de fleste andre var mellom lvl 17 og 25. Det var gøy helt til en slo på meg :p (vi klarte ikke å ta det)

Skrevet

At en BW gjør over 130k damage i t2 har jeg faktisk vanskelig for å tro. I t3 derimot er det ikke uvanlig at både BW og Sorceress har godt over 100k damage.

Ang. xp-en er det en exploit som gjør at om du leaver gruppen får du mye mer xp og renown. Er rimelig sikker på at det blir ordnet på etterhvert.

Skrevet

nå begynner jeg å gå lei av spillet, og det er fordi det er så manglel på community. chatsystemet er helt håpløst, du kommer aldri i kontakt med folk der, og ingen responder på hva en sier.

det er jævlig lite folk rundt på serverne, selv om det er både high og medium. virker som chatten er delt opp i mange zoner inni Ostland, nordland og andre.

aldri noe pq, vanskelig å finne guild og komme i kontakt med folk. dette må de fikse asap.

Skrevet

rettere sagt, har fått singleplayer feelingen her nå. det er ikke bra. selv om jeg alltid oppsøker folk og fe i onlinespill, her er det dritvanskelig.

Skrevet

Det stemmer at de forskjellige sonene er delt opp i minde områder. Jeg synes derimot ikke det er det minste vanskelig å komme i kontakt med folk.

Gjør public quester, vanlige quester, instancer. Du finner lett grupper gjennom det åpne gruppesystemet. Snakk med folk. Hvis du er hyggelig med folk er de hyggelig tilbake. Jeg kjenner riktig nok en del folk fra før som jeg spiller sammen med, men er blitt kjent med masse folk, og har nå fått plass i en guild som er med i den største alliansen på serveren på destruction.

Det er ikke vanskelig å bli kjent med folk hvis du går inn for det. Legg folk til friends listen din hvis du liker å gruppe med de, så snakkes dere igjen. Rett som det er har du et stort nettverk av venner og masse å gjøre hele tiden.

Skrevet

Jeg vil veldig gjerne at WAR skal være Spillet For Meg. Men det er et par ting som må på plass, og Mythic har dårlig tid. Jeg vil at WAR skal overleve, men akkurat nå ser jeg ikke atd et skjer med mindre de får et par ting på plass. (wotlk kommer snart. jeg vil helst slippe å åpne kontoen igjen)

Det mest prekære er da CHAT!!!!! Hva i all verdens land og riker de tenkte på når de bestemte seg for IKKE å la spillere snakke med hverandre med mindre de er i gruppe/guild aner jeg ikke. For i praksis er det sånn. Dette er gamebreaking for min del, klin steike umulig å finne folk. Min server er full/full, så det burde vært folk "over alt".

Når det kommer til keep sieges, og ubalanse order/destriction ER DET BARE PISS!! Det er mere enn nok spillere PÅ HVER ENESTE SERVER til at dette ikke skal være noe problem, men DE VET IKKE OM HVERANDRE.

For min del er dette det viktigeste de må få på plass nå med én eneste gang. Jeg spiller WAR pga. open RVR. Jeg hater scenarioer/bg's, og har ingen planer om å bruke tid på det. Men hvordan i all verden skal jeg få vite om open rvr? Jeg får jo bare warning om jeg er i samme sone som keepet som blir tatt. Utenom det er jeg avhengig av at folk snakker om det i gchat.

Sårry, litt hissig der. Men jeg ble 100% tatt på senga - rett og slett sjokkert - over at det nesten ikke er muligheter for å kommunisere i dette spillet. I et spill som er selverklært balansert rundt samarbeid, IKKE rundt 1v1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...