Gjest medlem-105082 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Etter siste patch så har jeg opplevd at en del animasjon har forsvunnet hos min Bright Wizard. Flere som har opplved dette? Hun peiver med armene, men det kommer ikke noe flammer slik som det brukte. Jeg har også opplevd at hun gjør angrepene lenge etter at jeg trykker på de. Utrolig irriterende, og jeg er ikke fornøyd med den patchen i det hele tatt.
stoltz Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Det eneste jeg har merket med den siste patchen som jeg ikke liker er at å skifte mellom å snakke i /p, /g, /s osv fungerer litt annerledes.
Rampage Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Og noen ganger funker det ikke helt å skifte har jeg merket.
stoltz Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, det virker som om den "låser" seg på en måte, så man må skifte på den tungvindte mouseclick måten.
MysticoN Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 er ikke bare å bare å ha pet etter patch vertfall.. pet'en min forsvinner støtt og stadig..
MysticoN Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 kan noen fortelle meg litt om crafting? Scavenging, Magical Salvaging, Cultivating, Butchering, Apothecary sier meg ikke så mye. så hadde vært fint om noen hadde tatt seg tid til å forklare litt de forskjellige og hva som lønner seg å velge.,
Konamixx Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Flere som sliter med å logge seg inn på serveren idag? Kommer ikke forbi char selection screenen. Velger karakter, loade skjermen kommer, og jeg popper tilbake til karakter velger bildet. Prøvd på flere servere nå. Flere som sliter? Eller har det noe med at jeg må registrere keyen min nå (kjører enda på CE pre order key)?
Bulletus Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Flere som sliter med å logge seg inn på serveren idag? Kommer ikke forbi char selection screenen. Velger karakter, loade skjermen kommer, og jeg popper tilbake til karakter velger bildet. Prøvd på flere servere nå. Flere som sliter? Eller har det noe med at jeg må registrere keyen min nå (kjører enda på CE pre order key)? Jeg har samma problemet ! Og jeg har regga CE keyen min, så det er nok noe fundamentalistisk gale med serverene denne morgenen vil jeg tro .
Digidice Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Serveren min gikk i stå i et scenario og ingen kom ut, vi drepte hverandre i en 20 min så ga vi opp. Så logga jeg ut og har ikke klart og logga in siden. Kara E peak
Bulletus Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Serveren min gikk i stå i et scenario og ingen kom ut, vi drepte hverandre i en 20 min så ga vi opp. Så logga jeg ut og har ikke klart og logga in siden. Kara E peak SKYNET IS TAKING OVER !!!
SideburnsKongen Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hadde litt problemer for en 10 min siden. Gikk ikke ann å angripe folk \ npc`er. Abalityen var ikke klar sto det. Mulig det er i orden igjen nå.
Konamixx Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Nope er ikke i orden. Scenarios er ubrukelig. Meget kjedelig. Får prøve senere ikveld å se om GOA har klart å fikset feilen.
Nerowulf Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg bare lurte på en liten ting. Hvordan har Tank-klassene det i WAR, når det kommer til poeng? Poeng blir utdelt etter hvor mye skade du gjør, og hvor mye healing du gjør. Som kjent er tank-klassene en klasse som skal ta damage, og "ikke" gjøre damage. Er det sånn at tank-klassene kommer alltid nederst på lister?
SideburnsKongen Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 På public qeust mener du? Jeg er tanker, havner veldig ofte på første plass der faktisk..
Nerowulf Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 På public qeust mener du? Jeg er tanker, havner veldig ofte på første plass der faktisk.. Så da gjør du mer damage enn DPS-klassene!? eller er det andre faktorer som spiller inn. (ja, tenkte mest på public quests, men hvordan er leveling-rate for en tank kontra en dps klasse i RvR)
RamGuy Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Går neppe på utelukkende DPS, jeg var i PQ fra starten av sammen med en som var over dobbel så høy level / rank, jeg en sorcerer og han en Black Orc og jeg kom øverst?
Djengo^^ Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 jeg havner stort sett på første eller andre plass i PQs med min Black orc. han er lvl 21 nå. du bare puller med deg et tog, så får dpserne løpe etter og finishe mobsa, hehe. jo treigere de er til det, jo mer contribution får du mens du hele tiden plukker opp nye mobs, sørg for å få inn slag og dots på de så de henger på en stund til. da skal du se du får masse gold og silver medaljer i PQs.
Nerowulf Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 jeg havner stort sett på første eller andre plass i PQs med min Black orc. han er lvl 21 nå. du bare puller med deg et tog, så får dpserne løpe etter og finishe mobsa, hehe. jo treigere de er til det, jo mer contribution får du mens du hele tiden plukker opp nye mobs, sørg for å få inn slag og dots på de så de henger på en stund til. da skal du se du får masse gold og silver medaljer i PQs. "contribution" Hva er det?
Rata101 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Contribution er hvor mye du du bidrar til en public quest. Regner med at den beregnes av damage+healing+influence+random roll. I tillegg kommer bonus du får hvis du ikke fikk loot forrige gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå