Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjørte en bøtte Tor Anroc (tier 3) scenarioes med 5 andre venner. Fytti helvete det er et gøy scenario. Folk blir jo kastet ut i lavaen over en lav sko. Dritfett. :D

For fps ingame, kan fraps brukes.

Endret av Zappy
Skrevet

Ååååhhhh, våt i buksen!

Cross Pairing Queuing - Now Available!

James Nichols | Hot Fix | 09/30/2008 @ 00:13:41 EST

Greetings!

Your feedback is very important to us and it’s always our goal to make your play experience an even more enjoyable one.

In response to popular demand, you’ll now be able to queue for all of the scenarios available in your current tier, across all three pairings. For instance, if you’re in Nordland, you can queue for the Nordenwatch scenario as usual. You can also queue up for Khaine’s Embrace (the Tier 1 scenario in the High Elf vs. Dark Elf pairing) and the Gates of Ekrund (the Tier 1 scenario on the Dwarf vs. Greenskin pairing), all without leaving Nordland. No travel is required at all; just click the WAR symbol on your interface as you normally would, and use the arrows at the top of the window to scroll through the different scenarios.

We know many have been waiting for this feature and we have a lot more great additions coming on the horizon. We look forward to your continued feedback as we work to take WAR to the next level…WAAAGH!!!

Skrevet

Utrolig bra av Mythic å komme med denne uungåelige patchen/fixen så fort:)

I går koste jeg meg med PQ9. Selv om jeg ikke er høy nok level til å bruke det gearet som er reward hehe. Men jeg tok likegreit å hoppet over en tier gear hehe. 1 til level så kan jeg bruke PQ9 reward hehe.

Kan noen linke til...eller ramse opp dem forskjellige resistance man trenger og hvilke klasser som bruker hvilken type "magi"...Som WH er jeg temmelig sårbar for dem meste av angrep og jeg klarer enda ikke vende meg av med å spille som en wow dps kriger :blush:

Skrevet

Genialt! Trenger å pynte litt på renown rank, trur den bare er 12 eller 13. Men jeg liker meg best i Greenskinland, og der har det faktisk vært 100% umulig å joine scenarios helt til nå :)

Kudos for å fikse på kjekke ting også, ikke "bare" bugs.

Skrevet

I går koste jeg meg med PQ9. Selv om jeg ikke er høy nok level til å bruke det gearet som er reward hehe. Men jeg tok likegreit å hoppet over en tier gear hehe. 1 til level så kan jeg bruke PQ9 reward hehe.

Kan noen linke til...eller ramse opp dem forskjellige resistance man trenger og hvilke klasser som bruker hvilken type "magi"...Som WH er jeg temmelig sårbar for dem meste av angrep og jeg klarer enda ikke vende meg av med å spille som en wow dps kriger :blush:

http://warhammeronline.wikia.com/wiki/Resistance

hehe? :p

Skrevet

http://warhammeronline.wikia.com/wiki/Resistance

hehe? :p

ja hehe der var jo det forsåvidt noe info:)

Skrevet (endret)
Ååååhhhh, våt i buksen!
Cross Pairing Queuing - Now Available!

James Nichols | Hot Fix | 09/30/2008 @ 00:13:41 EST

Greetings!

Your feedback is very important to us and it’s always our goal to make your play experience an even more enjoyable one.

In response to popular demand, you’ll now be able to queue for all of the scenarios available in your current tier, across all three pairings. For instance, if you’re in Nordland, you can queue for the Nordenwatch scenario as usual. You can also queue up for Khaine’s Embrace (the Tier 1 scenario in the High Elf vs. Dark Elf pairing) and the Gates of Ekrund (the Tier 1 scenario on the Dwarf vs. Greenskin pairing), all without leaving Nordland. No travel is required at all; just click the WAR symbol on your interface as you normally would, and use the arrows at the top of the window to scroll through the different scenarios.

We know many have been waiting for this feature and we have a lot more great additions coming on the horizon. We look forward to your continued feedback as we work to take WAR to the next level…WAAAGH!!!

Tja, har vi i EU sett denne hotfixen enda da? Ser ar US for en haug med patcher værtfall, kan godt hende vi i EU også får de, men syns virkelig GOA, kan ta på seg bryet og fortelle oss når det blir lagt til.

Endret av Nitrius
Skrevet

Det med scenarios fungerte fint i går. Håper og tror at det aldri vil komme til å drøye før vi får ting i EU releasen som har kommet i US. Ser ingen grunn til det.

Skrevet

Linken denne inn her...så flere får med seg det jeg skrev:)

Men det er klart at noe er ikke helt som det skal være når f.eks her i forgårs..open rvr..

vi (order) står på linje...vi er kanskje 20-30 stk der... en del for bortenfor står Destruction på linje mot oss...omtrent samme antall.

Pluttselig går en Chosen frem...ca sånn 1/3 avstand mellom oss og fienden. Han gjør ingenting, men får fokusert massiv ranged dps på seg fra vår side (order)..selv står jeg å fyrer løs med pistolen på ham...

OG det VÆRSTE er..Vi klarer rett og slett ikke å få ham ned..jeg mener...han får fokusert dps på seg fra hele våres kamplinje...og dem klarer å holde ham oppe. Dette virker noe søkt..

Til sammenligning hadde dette aldri skjedd i wow. Med fokusert dps fra så mange spillere er det ikke mulig å overleve...

Hele dette opplegget gjorde at det føltes så fryktelig ubalansert...og det gjør jo ikke saken bedre at destructionsiden hadde minst 5 slike chosen spillere...mot oss som muligens hadde 1 tank...(noe jeg ikke så noe til men det må jo ha vært en elelr annen dverg tank der)

Greit nok dem sier at BW skal være uber på dps...mene..vi hadde mange av dem i vår kamplinje...dem klarte IKKE å få ned han chosen-spilleren selv om...

Skrevet

Oi, du snakker!

Har strevd endel med crappy ytelse etter jeg fikk min HP LP2475W skjerm i går, har kjørt windowed mode 1920x1080 @ maksimalt med AA / AF + noen tweaks via ATI Tray Tools, og alt mulig annet av grafikk innstillinger på maks.

Hadde aldri over 25FPS i hele går, idag så ser jeg at ca 1-2mm av spillvinduet går over på min skjerm nummer to (kjører dual-view), så jeg rett og slett bare drar vinduet slik at hele er på HP-skjermen, BOOOM! Fra 25FPS til aldri under 45!

Skrevet (endret)

@gamer73

Well, jeg vet sannlig min hatt ikke. Det vil jo være noe avhengig av hvor mange healere som holdt han oppe? :) Healere skal vel, i teorien, heale mer enn dps gjør skade, så var det 30 dps mot én fyr med 30 healere så.. blir det sikkert en interessant krig!

Dessuten var han vel tank klasse, og om han var tank gearet/speccet skal han jo tåle en del juling i seg selv og. Men han klarte rimelig sikkert ikke drepe veldig mange av dere :p

Hva skjedde videre forresten? Var det sånn civil war greie, med 2 linjer som sto på geledd og skøt på hverandre? Gå for healere! Flank dem! Pull dem fra hverandre! IKKE nuke en tank med healere. 30 folk med en plan vil nesten alltid vinne over 30 folk uten en plan, selv om de har en kar som ikke dør :)

Men det er nok mulig Order burde fått et par kule tank-klasser til. Om alle er en random dps class kan det bli interessant. Men det er mange som synes dps = alt, og da blir det jo sånn. Personlig vil jeg heller overleve alt. Men det varierer vel fra server til server og, på Sea of dreams har jeg i alle fall møtt en del irriterende dverger som tåler alt.

Endret av Purplehaze
Skrevet (endret)
@gamer73

Well, jeg vet sannlig min hatt ikke. Det vil jo være noe avhengig av hvor mange healere som holdt han oppe? :) Healere skal vel, i teorien, heale mer enn dps gjør skade, så var det 30 dps mot én fyr med 30 healere så.. blir det sikkert en interessant krig!

Dessuten var han vel tank klasse, og om han var tank gearet/speccet skal han jo tåle en del juling i seg selv og. Men han klarte rimelig sikkert ikke drepe veldig mange av dere :p

Hva skjedde videre forresten? Var det sånn civil war greie, med 2 linjer som sto på geledd og skøt på hverandre? Gå for healere! Flank dem! Pull dem fra hverandre! IKKE nuke en tank med healere. 30 folk med en plan vil nesten alltid vinne over 30 folk uten en plan, selv om de har en kar som ikke dør :)

Men det er nok mulig Order burde fått et par kule tank-klasser til. Om alle er en random dps class kan det bli interessant. Men det er mange som syned dps = alt, og da blir det jo sånn. Personlig vil jeg heller overleve alt. Men det varierer vel fra server til server og, på Sea of dreams har jeg i alle fall møtt en del irriterende dverger som tåler alt.

Det virker som tank klasser tåler utrolig mye mer enn hva dem gjør i f.eks wow. Så WAR sine tanks tåler like mye magic dps som meele dps? Det virker ihvertfall sånn..

Men han drepte aldri noen selvsagt...han bare sto helt i ro og gjorde ingenting...men det hele virket så "urealistisk" liksom.

Vel...flanke er ok i utganspunktet...men som WH kan jeg ikke flanke alene...jeg dukker opp bak en healer...får inn 2-3 slag som ikke på noen måte setter livet hans i fare...så blir jeg nuka av en 3-4 stk som bare snur seg å gir meg full dps...er død på 1-2-3. Å flanke med sammen med andre fungerer bedre, men er mer avhengig av Team speak om dette skulle fungert.

Vel det var vel 15 min med slik civil war linje....så begynte ting å løse seg opp...til kaos..

Ja i mine øyne så sliter Order utrolig med mangel på tank klasser. Men for all del..Order kan fremdeles vinne. Jeg har merket meg gang på gang at hver gang det blir kaos så er det som regel order som vinner(om destruction ikke klarer å gjenopprette orden hehe..ser dere motsetningen? hehe). Order har mange gode individuelle spillere som fokuserer på en eneste ting i livet....maks dps.

Også har Order en haug med look-freaks (som meg) som egentlig bryr seg mest om å se bra ut:)

Men poenget er...det er noe galt med balansen mellom order og destruction som egentlig ikke kan lastes på spillerne.

Men ok..jeg snakker kun ut ifra erfaring med Tier 1-2 på Karak-Hirn serveren:) Hvor forøvrig både order og Destruction er full....men Destruction er helt klart overlegen i dominans

Endret av gamer73
Skrevet (endret)

Tanks i WAR er (heldigvis!!!!!!!!!!!) ikke allergiske mot magical dps, slik de er i WoW. Toughness staten, såvidt jeg har forstått, reduserer inkommende skade. Punktum. Den skiller ikke på hvilken type skade det er snakk om. Det er i grunn fint, ellers hadde hele konseptet med RVR-tanks falt der og da. Pluss at tankklasser generelt samler på HP-stats, jobben er tross alt å overleve.

Tanks er en ganske viktig del av spillet. Det blandes jo RVR og PVE over en lav sko, og skal man ta over et keep må man jo også hamle opp med en keep lord, og noen champions. De spiser clothies til frokost, selv om disse clothiene sikkert gjør enorm dps om de får stå i fred. Uten tank skal de ikke få stå i fred :)

Det med open RVR vil nok endre seg litt etterhvert, det er fortsatt ganske nytt for de fleste. Men jeg tror ikke man kommer til å ende opp med 2 rekker hele tiden. Har våte drømmer om romerske formasjoner og episke slag. Får ståpels av å tenke på det. Og da kan du banne på at jeg skal stå helt foran, og ta all den julingen en hel HÆR klarer å gi!!!

Endret av Purplehaze
Skrevet
Men det er klart at noe er ikke helt som det skal være når f.eks her i forgårs..open rvr..

vi (order) står på linje...vi er kanskje 20-30 stk der... en del for bortenfor står Destruction på linje mot oss...omtrent samme antall.

Pluttselig går en Chosen frem...ca sånn 1/3 avstand mellom oss og fienden. Han gjør ingenting, men får fokusert massiv ranged dps på seg fra vår side (order)..selv står jeg å fyrer løs med pistolen på ham...

OG det VÆRSTE er..Vi klarer rett og slett ikke å få ham ned..jeg mener...han får fokusert dps på seg fra hele våres kamplinje...og dem klarer å holde ham oppe. Dette virker noe søkt..

Til sammenligning hadde dette aldri skjedd i wow. Med fokusert dps fra så mange spillere er det ikke mulig å overleve...

Hele dette opplegget gjorde at det føltes så fryktelig ubalansert...og det gjør jo ikke saken bedre at destructionsiden hadde minst 5 slike chosen spillere...mot oss som muligens hadde 1 tank...(noe jeg ikke så noe til men det må jo ha vært en elelr annen dverg tank der)

Greit nok dem sier at BW skal være uber på dps...mene..vi hadde mange av dem i vår kamplinje...dem klarte IKKE å få ned han chosen-spilleren selv om...

Veeeel, jeg skal si meg enig i at tanker har muligheten til å booste forsvar i drøyeste laget, men gjør de det så kan de faktisk ikke gjøre skade. Det kommer nok noe balansering der, men forandringene tror jeg ikke vil bli så utrolig store. For å få så høyt forsvar så må de bruke sjold og ha mye toughness på utstyret. Da går de glipp av veldig mye DPS, noe som betyr at de stort sett kan ignoreres. En healer vil klare å holde oppe en caster som blir dunket på av en sheild tank med EN hot (forutsatt at levlene er mer eller mindre like).

Det destruction siden gjorde mot dere er å utnytte deres uendelig dårlige forståelsen av spillet. Sorry, men å prøve å ta ned en tank (som trolig var høy level) som får fokusert heals på seg er tafatt. Han hadde ikke nødvendigvis trengt sjold engang om han hadde vært høy nok level. Når du spiller med en bøtte idioter så er det ikke mye du kan gjøre selv, om du ikke vil ta på deg litt ledelse og fortelle folk hva som trengs for å vinne.

Hadde disse BWene deres begynnt å AE dotte massene bittelitt så healerene måtte omdirigere fokus, så er det godt mulig at denne tanken hadde gått fort ned. Det er ikke mye som skal til. Har han ikke healere eller castere bak seg så klarer ikke en defansiv tank å gjøre en damned shit. Så løsning? Gå løs på healerene og casterene.

Tja, har vi i EU sett denne hotfixen enda da? Ser ar US for en haug med patcher værtfall, kan godt hende vi i EU også får de, men syns virkelig GOA, kan ta på seg bryet og fortelle oss når det blir lagt til.

Er bare mangel på info. Jeg tror vi har fått alle oppdateringene samtidig som US. Bare å holde seg til US siden for info tror jeg.

Hei, tenkte å rolle wl eller swordmaser idag:P noen som har prøvd det og kan si litt om hvordan de er?:)

Swordmaster er absolutt å anbefale. Utrolig kul class. Og tanker trengs på order siden.

Tenk så kult når du får Wings Of Heaven!!

Wings Of Heaven

Rank 2 Morale

100 ft range

Instant cast

60s cooldown

You magically leap through the air towards your target. When you land, all enemies around you will become snared for 10 seconds, reducing their run speed by 60%.

Men for guds skyld, lag female SM. Male high-elves ser så CP ut. :p

White Lion virker også bra, men har ikke spillt den så mye.

Skrevet

Inviter ham til gruppen, og så må en av dere ut på joggetur til nærmeste flight master. Stort sett bare å følge veien til du finner en Warcamp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...