Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å spille solo er ihvertfall ikke noe problem:) 70% av min tid i WAR er solo. Da enten i form av quester eller å "grinde" mobs for gøy:) Selv om jeg spiller en del rvr scenarious og Public Quests så kan dette nesten sies å gjøre det solo også. Dvs jeg har aldri skrevet noe som helst til andre enn kameraten min i WAR og jeg driver ikke organisert sammarbeid liksom. I PQ og RVR scenarious bare følger jeg med strømmen og av og til gjør mine egne ting. Men det glir fint inn i hvordan spillet er bygget opp. Det er liksom helt naturlig...Man trenger ikke småprate elelr gruppe opp og diskutere taktikk for å vite hva man skal gjøre.

Det som er det rare er at meg og min beste kamerat spiller masse samtidig og vi er stort sett alltid i gruppe med hverandre for å kunen skrive lett i party chat med hverandre. Men vi har omtrent aldri vært på samme sted i spillet selv om vi er i gruppe. DEt er utrolig lett å være alene i dette spillet og når man trenger hjelp av andre (i PQ) så er dem bare tilfeldigvis i samme område som en selv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Steike det er morsomt å delta i RvR med 3 andre venner, 1 shammy, 1 black orc, 1 witch elf og 1 magus. Hele gjengen overlevde en hel scenario og alle tre toppet healing/damage done respektivt.

Endret av flakken
Skrevet

Det ordna seg når jeg sletta alle midlertidige internett filer =) Men når man skal ha warhammer på flere pcer, kan man bare dra hele warhammer mappa over sånn som man kan på wow, eller må man instalere det på den neste pcen oxo?

Skrevet
Uff, tragisk når scenariokøen er på over 2 timer...

Det kan umulig være lang kø for å komme inn på den servern der hvertfall. Hva skal folket som spiller på KEP på onsdag da? Kloning av server og slikt, blir det fortsette på KEP eller over til nye Tor Anroc eller hva det nå het?

Slik som køene er nå blir det vel å bytte over til nye servern og fortsette på characteren min der, blir liksom 1time kø for å spille i 2 timer på KEP om dagen. Og de fleste som spiller vil kanskje ikke være klar over kloningen og derfor ikke bytte så ser ikke at kø problemet på KEP blir løst med dette tiltaket men får se. Tor Anroc blir nok et bra server den og om enn den er bare halvparten så full som KEP.

Skrevet (endret)

Dette minner meg sterkt om problemet på en wow server for mange år siden hehe. Husker ikke hva den het (noe med blod tror jeg), men maaaange her på forumet spilte på den (ikke jeg). Stappafull og hadde store problemer...Ser ut til at "KEP" kan bli den neste blåmandags-serveren. Spiller selv på Karak-Hirn, men det er jo fullt der og egentlig....men spiller på order så null kø på BG's.

Læresetningen er jo som alltid. Bytt server med en gang du har sjanse...om ikke du har masse venner som holder deg igjen..

Endret av gamer73
Skrevet
Det må vel bli utvida? husker det var sånn i wow før oxo... Bloodfeather var et helvette.

Ikke før det første rushet med nye spillere er unnagjort. Utvider man nå blir bare fler fristet til å lage en character der og dermed skaper en ny kø.

Skrevet

Får man xp om man bare hjelper noen med å drepe en fiendtlig spiller/monster, ikke dreper hele selv eller startet angrepet først?

Slik som i Battlefield hvor man får kill-assist f.eks...

Jeg lurer også på om dere som spiller scenarioer begynner å bli lei de samme få 'brettene' dette skjer på, eller om de fleste flytter til den mer åpne typen RvR etter kort tid..

Skrevet
Jeg lurer også på om dere som spiller scenarioer begynner å bli lei de samme få 'brettene' dette skjer på, eller om de fleste flytter til den mer åpne typen RvR etter kort tid..

De fleste spiller scenarios, siden det er mest lønnsomt og lettest tilgjengelig, noe som er litt skuffende ettersom open world rvr er helt fantastisk gøy. Regner med det blir mer av det når folk begynner å bli maks level.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...