Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
bare et lite kjapt enkelt spørsmål. Hva er den rosa baren øverst til venstre, som du får renow-points (eller hva nå det enn het.) Har den noe med leveling-baren?

Og for hver renown rank får man et point som man kan bruker på stat bonuser og slikt.

Skrevet
Bah, vil spille som orc choppa ._.

Lag deg en annen class mens du venter. Choppaen kommer nok skal du se.

Det bør den. Jeg griner meg i søvn hver kveld, enn så gøy jeg har det med magusen min.

Skrevet

Hm, har ingenting igjen og gjøre på greenskin - tier 1, og jeg er bare lvl 10..

Hva skal jeg gjøre frem til lvl 12 da?

Skrevet

Jeg også har slitt med levelinga, så har liksom endt med å farte litt frem og tilbake mellom de forskjellige sonene og gjøre alle questsa. Mulig jeg gjør noe feil men får nå i det minste levlet..

Skrevet

Jeg og en kompis kjører gjennom alle PQs i alle sonene. Tar litt småquesting her å der, men det er lite. Levler kjapt på denne måten. Han er Chosen, jeg er DoK. Vi foretrekker å finne en sorc/magus i tillegg for aoe, men d funker med random - noen ganger bare med oss to alene. Han springer og plukker opp så mange mobs som mulig, så AoE'er vi dem ned så fort vi kan.

Virker som PQs blir lettere å lettere å ta på denne måten etter hvert som vi lvler. Vi hadde aldri klart de lave med bare to-tre personer iom at vi holder på med challenging mobs. Eneste som kan bli problem er med store mengder seige champions flere lvl høyere enn oss. Da kan vi slite med å klare det på tidsfristen dersom vi ikke har en bra dps class med oss.

Har hele tiden baggene fulle med influence rewards og bag loot som jeg er for lav lvl til. Hver gang jeg lvler har jeg nesten ett helt nytt sett med utstyr :p (har fremdeles ikke vunnet noen gold-bag ;S)

Anbefales :D

Skrevet

Noen som vet om det er mulig å gjøre questene senere liksom? Dvs komme ridende inn i tier 1 sonen og gjøre alle questene der? Eller blir dem grået ut og forsvinner etterhvert som man blir "for høy" level for dem?

DEt blir da selvsagt mest aktuelt for loren sin del da men:) Vil på en måte oppleve alt i WAR, men gjerne på etterskudd hehe.

PS.. Noen som har likt til en nerdeside med klasse-guides? Hvordan man skal sette opp mastery talents...renown poeng stat increase og alt det rotet der? Som naturlig opportunist og at jeg utnytter rått det andre har kommet frem til før meg...så orker jeg ikke tanken på å måtte prøve ut dette selv.

Skrevet
Noen som vet om det er mulig å gjøre questene senere liksom? Dvs komme ridende inn i tier 1 sonen og gjøre alle questene der? Eller blir dem grået ut og forsvinner etterhvert som man blir "for høy" level for dem?

DEt blir da selvsagt mest aktuelt for loren sin del da men:) Vil på en måte oppleve alt i WAR, men gjerne på etterskudd hehe.

PS.. Noen som har likt til en nerdeside med klasse-guides? Hvordan man skal sette opp mastery talents...renown poeng stat increase og alt det rotet der? Som naturlig opportunist og at jeg utnytter rått det andre har kommet frem til før meg...så orker jeg ikke tanken på å måtte prøve ut dette selv.

Det er nok noen quester du går glipp av. Spesiellt rvr quester. Dersom du flagger rvr i en T1 sone etter du blir L20 for eksempel forvandles du til en kylling med veldig lite hitpoints. Litt artig, men lykke til med questing in den tilstanden :)

Skrevet

Hva mener EA med: <p class="AddInfoHeader">Flere produktopplysninger:</p>

<p class="AddInfoContent">Warhammer® Online: Age of Reckoning™ - <p>Vi ønsker å informere deg om at nedlastingen du har gjort av Warhammer Beta automatisk vil patche seg selv til fullversjonen av spillet. Du trenger altså ikke laste ned andre filer.

<br><br>

<br>Hvis det, av noen grunn, skulle være tilfellet at du ikke har spilt betaversjonen – og derfor trenger å laste ned spillklienten – vennligst bruk denne linken for å få tilgang til spillet: http://www.war-europe.com/#/clientdl/?lang=en

<br><br>

<br>Tjuvstarten på live-spillet er planlagt å starte midnatt på søndag kveld (15. september kl.00.00 GMT). Vennligst sjekk med hjemmesiden til Warhammer for videre oppdateringer. Så snart live-spillet starter kan du skrive inn koden på Warhammer sin nettside http://www.war-europe.com/#/activation/?lang=en, og du er i gang!

<br><br>

<br>Koden din til fullversjonen av spillet sendes ut onsdag 17. september.

<br></p><br>

Må jeg laste ned både den fra ea store på 9gb og den fra war-europe? Har dere andre som har kjøpt der måttet det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...