Gå til innhold

Sniktitt: Left 4 Dead (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Tror nok helgen 7. - 9. november i stor grad vil bli tilbrakt inne forran Xboxen, med tanke på at Gears of War 2 og Left 4 Dead begge har lanseringsdato den 7. :)

Skrevet
Noen som vet hvor "stor" enspiller-delen blir/er? Er det slik at dette er bare en kort "paaklistret intro" eller er dette gjort skikkelig med en spill-tid paa 8 - 10 timer?

Enspiller delen er visstnok nøyaktig lik multiplayer delen, men at man spiller med intelligente boter istedenfor mennesker.

Skrevet

Jeg elsker tanken på å kooperere (ja, jeg norskifiserer) med tre andre, det gir mye mer dybde enn den vanlige formen der du kun har to spillere som spiller sammen. Det må være utrolig tilfredsstillende å få til lagspillet skikkelig og fullstendig smadre all motstand i fillebiter:)

Vi går en underholdende vinter i møte ;)

Skrevet

Må si jeg er skuffet. Trodde dette skulle bli et overlevelses spill, men isteden er det bare en vanling zombie shot'em up spill.

Ser drit dårlig ut. Bare masse action og ingen stemning og sjel... :thumbdown:

Skrevet

OMG.. (ikke le av meg!) men jeg fikk høre om det spillet nå, og jeg trur jeg har blitt frelst (enda en gang :D)

det virkes KJEMPERÅTT ut :O gleedeeer meg!! WEEE

Skrevet
Hvis spillet virkelig er basert på så mye samarbeid og kommunikasjon med dine medsoldater må jo spillet være omtrent verdiløst i enspillermodus?

Virker egentlig sånn, ja

Skrevet
Hvis spillet virkelig er basert på så mye samarbeid og kommunikasjon med dine medsoldater må jo spillet være omtrent verdiløst i enspillermodus?

Virker egentlig sånn, ja

Spillet må kreve veldig god AI fra dine lagkamerater. Det funker delvis greit i Gears of War, så er spent om Left 4 Dead og Resident Evil spillet vil greie dette.

Skrevet

Left 4 dead ser ut til å bli supert. Valve har iallefall ry på seg å lage gode spill, og med denne settingen så kan det ikke slå feil?

Jeg elsker tanken på å kooperere (ja, jeg norskifiserer) med tre andre, det gir mye mer dybde enn den vanlige formen der du kun har to spillere som spiller sammen. Det må være utrolig tilfredsstillende å få til lagspillet skikkelig og fullstendig smadre all motstand i fillebiter:)

Vi går en underholdende vinter i møte ;)

Klarer ikke å unngå å fortelle deg at det norske ordet du leter etter er "samarbeide".

Skrevet
Ser bra ut, men er sabla lei av Source Engine :/

Glad de fokuserer på spillbarhet og ikke en ny motor jeg.

Trolig spillet jeg gleder meg med til i høst dette. Kan bli tidenes co-op tittel.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...