Gå til innhold

Fallout 3 får slippdato (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Spillet skal selvsagt kjøpes. Det eneste jeg lurer på er: PC eller Xbox360? :dontgetit:

 

 

Om du har en PC som tåler det, er vel det å foretrekke. Mulig jeg tar feil her men Fallout3 kommer vel til å ha støtte for brukerlagde mods?

Ja, det er både det og at du må sikkert sikte en del som får meg til å nøle. Jeg tror jeg skal også kjøpe meg begge versjoner: på 360 når jeg vil bruke turn-based combat, og PC når jeg skal sikte real-time. Jeg har jo Oblivion på begge plattformer, hver til sitt bruk :)

 

 

Jeg skjønner forresten Fallout-fans som reagerer, men jeg velger selv å se på dette spillet som noe helt annet. Det kan være ganske bra å ha et slags Oblivion i en postapokalyptisk, Mad-Max-aktig verden. Det er bare å glemme spillnavnet 2 sekunder og man får utvilsomt en god spillopplevelse. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal du kommentere, kan du ikek komem med poster som består av litt mer enn ett enkelt ord? Det er jo falrig nært spam slik innleggene dine er nå. Jeg er en like stor fan av fallout 1 og 2 som noen, men selv jeg innser at forandring har vært uunngåelig, det er et gammelt spill, er det så forferdelig glat at de prøver seg på litt nytt?

 

Problemet her er at Beth har bevisst gått inn å tatt ett velkjent og vellykket navn/spill som flere har idolisert i mange år og rett og slett voldtatt det, derfor gidder jeg ikke å bruke så mange ord på idioter som tror de vet rett.

 

Jeg har vært rundt Fallout scenen siden starten og liker veldig godt de gamle spillene, Vi på NMA har prøvd i flere år å faktisk snakke med folka som lager disse spillene, helt tilbake til Fallout 2, Fallout Tactics og FBOS (uuuuurk), problemet er at spill utviklere ser bare etter cash når de skal lage ett spill og det får meg til å smake spy'en med en gang.

 

Jeg tviler ikke på at Fallout 3 vil være et godt skytespill, med varierte valg og muligheter. Men Beth burde ALDRI kallt det Fallout 3, tilogmed Interplay var smarte nok til å kalle FBOS for noe annet enn Fallout <insert number>.

 

Var det bedre mr smarty pants ?

Lenke til kommentar
Skal du kommentere, kan du ikek komem med poster som består av litt mer enn ett enkelt ord? Det er jo falrig nært spam slik innleggene dine er nå. Jeg er en like stor fan av fallout 1 og 2 som noen, men selv jeg innser at forandring har vært uunngåelig, det er et gammelt spill, er det så forferdelig glat at de prøver seg på litt nytt?

 

Problemet her er at Beth har bevisst gått inn å tatt ett velkjent og vellykket navn/spill som flere har idolisert i mange år og rett og slett voldtatt det, derfor gidder jeg ikke å bruke så mange ord på idioter som tror de vet rett.

 

Jeg har vært rundt Fallout scenen siden starten og liker veldig godt de gamle spillene, Vi på NMA har prøvd i flere år å faktisk snakke med folka som lager disse spillene, helt tilbake til Fallout 2, Fallout Tactics og FBOS (uuuuurk), problemet er at spill utviklere ser bare etter cash når de skal lage ett spill og det får meg til å smake spy'en med en gang.

 

Jeg tviler ikke på at Fallout 3 vil være et godt skytespill, med varierte valg og muligheter. Men Beth burde ALDRI kallt det Fallout 3, tilogmed Interplay var smarte nok til å kalle FBOS for noe annet enn Fallout <insert number>.

 

Var det bedre mr smarty pants ?

 

Om du ikke gidder å bruke mer enn enkeltord på en sak, så er det bedre at du holder for deg selv, istedet for å poste det på forumet.

 

Du konkretiserer jo ikke hva det er som gjør at spilelt er voldtatt? Det er jo ingen taktisk shooter som tactics, det ligger jo i tematikk tettere opp til 1 og 2 ifølge det jeg har sett hittil ihvertfall. Nå skal det sies at jeg sjeldent følger så mye med på spill før de kommer ut, og det kan for all del hende fallout3 blir kjipt, men utifra det vi har sett hittil, er det en grunn til å skråsikkert dømme det nord og ned?

 

AtW

Lenke til kommentar
Problemet her er at Beth har bevisst gått inn å tatt ett velkjent og vellykket navn/spill som flere har idolisert i mange år og rett og slett voldtatt det,

Problemet med hard-core fans er at kun de vet hvordan spillet skal være, dersom en oppfølger avviker det minste vil automatisk spillet suge stort. Se bare på dikusjonene her på forumet om Fallout 3, Disciples 3 og dels Gothic 4.

 

Det som ofte blir glemt er at man selv også blir eldre etterhvert som årene går før en oppfølger kommer. Spillverdenen endrer seg og som alltid vil "unge" gamere være den største målgruppen. Da er det klart at man ser en viss utvilking i gameplay/design i en spillserie i årenes løp. Selv skulle jeg gjerne sett flere turbaserte rollespill, men det store markedet for det har nok dabbet litt av.

 

Jeg synes det er bra at spillene utvikler seg, for jeg er ikke interessert i å spille en oppfølger til rollespill som omtrent er identisk med forrige spill. Men ikke alt går etter min smak heller. Blir Fallout 3 et fps er det ikke sikkert jeg bruker så mye tid på det nei.

Lenke til kommentar

fra det en har sett fra gametrailers video fra spillet er det rett og slett et fps med pause knapp V.a.t.s , så du kan sikte på forsjellige deler på ditt mål , det de kaller turn basert (go figure) , foreslår at dere ser gameplay videon til fallout 3 for det er rett og slett et fps spill

 

På en måte er det kjekt med et post apocalyptisk spill ala Stalker , men ta et kvikt søk på alle post apocalyptiske spill som er på vei 4+ måneder framover så er dette sjanger'n som er "in" nå , fallout 3 kommer til og stinke bare pga vel bethseda forandra for mye og kalle det fallout 3 i mine øyne, de kunne heller satt et annet navn på spillet , istedenfor er det mange som har spilt oblivion som undrer hva pokker er fallout 1-2 for noe

Lenke til kommentar
fra det en har sett fra gametrailers video fra spillet er det rett og slett et fps med pause knapp V.a.t.s , så du kan sikte på forsjellige deler på ditt mål , det de kaller turn basert (go figure) , foreslår at dere ser gameplay videon til fallout 3 for det er rett og slett et fps spill

 

No shit Sherlock. De har alltid sagt at det ikke er et turbasert spill, men at spilleren kan bruke turbaserte elementer, som VATS.

Lenke til kommentar
fra det en har sett fra gametrailers video fra spillet er det rett og slett et fps med pause knapp V.a.t.s , så du kan sikte på forsjellige deler på ditt mål , det de kaller turn basert (go figure) , foreslår at dere ser gameplay videon til fallout 3 for det er rett og slett et fps spill

 

På en måte er det kjekt med et post apocalyptisk spill ala Stalker , men ta et kvikt søk på alle post apocalyptiske spill som er på vei 4+ måneder framover så er dette sjanger'n som er "in" nå , fallout 3 kommer til og stinke bare pga vel bethseda forandra for mye og kalle det fallout 3 i mine øyne, de kunne heller satt et annet navn på spillet , istedenfor er det mange som har spilt oblivion som undrer hva pokker er fallout 1-2 for noe

 

Det foregår jo formodentlig litt andre ting enn bare skyting i fallout3.., dette er jo ingen oppfølger til fallout tactics.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...