Gå til innhold

Hvilken side skal du spille i Warhammer Online?


Hvilken side skal du spille i Warhammer Online?  

142 stemmer

  1. 1. Hvilken side skal du spille i Warhammer Online?

    • Order
      50
    • Destruction
      91


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Warhammer universet er det ikke samme definisjonen på snill og slem man er vandt med. Empire er f.eks egentlig ikke noe bedre enn Chaos, på grunn av at de er like opptatt med å renske verden for deres egen definisjon av ondskap som Chaos er opptatt av å vri verden i deres bilde.

 

Jeg er rimelig sikker på at det blir Destruction på meg, og heller noen alter på Order. Stilen på karakterene og klassene på Destruction appellerer veldig til meg. :)

Lenke til kommentar
I Warhammer universet er det ikke samme definisjonen på snill og slem man er vandt med. Empire er f.eks egentlig ikke noe bedre enn Chaos, på grunn av at de er like opptatt med å renske verden for deres egen definisjon av ondskap som Chaos er opptatt av å vri verden i deres bilde.

 

Jeg er rimelig sikker på at det blir Destruction på meg, og heller noen alter på Order. Stilen på karakterene og klassene på Destruction appellerer veldig til meg. :)

 

Naaaaab!

WoW har ikke good guys/bad guys, WAR har.

 

On Topic:

Skal spille Order, roller Archmage, virker genialt gøy.

Lenke til kommentar

Om jeg skal teste det blir det Order siden de fleste tar Destruction.

 

WE MUST HOLD BACK THE TIDE OF CHAOS, VRÆÆÆÆÆÆÆL! :!:

 

Til, *host*, lolpatrol: Som jeg har forstått det har Warhammer direkte onde raser slik som chaos, undeads, wampire counts og beastmen, men Empire og Bretonnians kan ikke direkte kalles gode de heller. Empire har ved flere anledninger sloss mot High Elves som i sin tur har sloss mot Wood Elves. Det er stort sett alle mot alle, men forsåvidt...

 

Bretonnians har serfs (midelaldersk versjon av slaver) har jeg hørt, og Empire er, vel, imperialske. High Elves er arrogante og Wood Elves dreper alt som kommer inn i skogen. Det er en stund siden jeg spilte Warhammer men det var nå slik jeg forstod det.

 

Dverger er kule, så vi lar de være i fred. Brutale er de iallefall.

Endret av Wartom
Lenke til kommentar

Order her også.

 

Enten Shadow warrior eller White lion tror jeg.

Også tenkt litt på swordmaster, det bringer meg litt mot warrior igjen som jeg har spilt tidligere i world of warcraft. Men jeg samler på Dark elfs og High elf i warhammer fantasy miniature. Og liker high elf best så går for det

Lenke til kommentar
Til, *host*, lolpatrol: Som jeg har forstått det har Warhammer direkte onde raser slik som chaos, undeads, wampire counts og beastmen, men Empire og Bretonnians kan ikke direkte kalles gode de heller. Empire har ved flere anledninger sloss mot High Elves som i sin tur har sloss mot Wood Elves. Det er stort sett alle mot alle, men forsåvidt...

 

Bretonnians har serfs (midelaldersk versjon av slaver) har jeg hørt, og Empire er, vel, imperialske. High Elves er arrogante og Wood Elves dreper alt som kommer inn i skogen. Det er en stund siden jeg spilte Warhammer men det var nå slik jeg forstod det.

 

Dverger er kule, så vi lar de være i fred. Brutale er de iallefall.

 

Jau, du har vel rett i det du skriver, men blir så irritert når folk begynner med sånn "Chaos er egentlig snille, de er bare misforstått" bullshit.

 

Vi kan vel si at Destruction er evul guys, og at Order er "not that bad guys". Ikke onde (neutral?) lzm, i motsetning til å være ond/god.

 

 

I motsetning til WoW der verken horde eller alliance er god/ond.

Endret av lolpatrol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...