Gå til innhold

Bytte kjølevæske i Kjøleskap ?


Spillguru

Anbefalte innlegg

Har eit stort flott elektrolux kjøleskap med fryser i leiligheten som eg kom til og skade da eg tok av isen med kniv inni sp frostvæska lek ut. No ser det ik ut til kjøleskapet virker har gått 3 dager uten d har blitt antydning til kaldt... Så lurer på om det er oga kjøleveska og om det går an og fylle på med meir ?? For ellers blir d vel 7-8000 i ekstra utg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har eit stort flott elektrolux kjøleskap med fryser i leiligheten som eg kom til og skade da eg tok av isen med kniv inni sp frostvæska lek ut. No ser det ik ut til kjøleskapet virker har gått 3 dager uten d har blitt antydning til kaldt... Så lurer på om det er oga kjøleveska og om det går an og fylle på med meir ?? For ellers blir d vel 7-8000 i ekstra utg :dontgetit:

 

Vel, om man ønsker å spare 7-8.000,- i utgifter, går man ikke løs på det med kniv (!!!) Du må nok regne med at kjøleskapet er ferdig med sin tjenesteperiode. Det er ikke noe man bare kan etterfylle kjølevæske på. Men muligens kan du få det reparert. Men det blir fort 2-3.000,- der og..

 

Desverre ;-/

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...