Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært ute nok i sommer ;)

"23 consoles and a pc!"

Neinei, ta din tid :)

Spiller ikke på alle 23 da, bare 6 av dem daglig :p

Har lest at du spiller 8-12 timer daglig. Spiller du ute også da? Selv spiller ejg rundt 2-4 timer daglig. :p

og hvor får du alle pengene dine fra når du kjøper så mange spill og konsoller når du bruker halve dagen til spilling?

Skrevet

"23 consoles and a pc!"

Har lest at du spiller 8-12 timer daglig. Spiller du ute også da? Selv spiller ejg rundt 2-4 timer daglig. :p

og hvor får du alle pengene dine fra når du kjøper så mange spill og konsoller når du bruker halve dagen til spilling?

Sover 5 timer dagen. Da har jeg 17 timer på meg. Jobber 5 timer daglig. Da har jeg 12 timer til overs til gaming og matlaging :)

Skrevet

"23 consoles and a pc!"

Sover 5 timer dagen.

Trenger du så lite søvn? Tar du ingen pauser? Synes 5 timer er for mye. :p Bruker du det meste av pengene dine på spill da?

mother-of-god.jpg

Sorry om jeg spør mye, er bare fascinert. :p

Skrevet

har akkurat platta demon souls!!!1 fy faen det her var et slit... men stolt som en hane nå :D

Veldig bra. Da er det Dark Souls neste? Har plats på begge.

Skrevet (endret)

vi får se, min thailandske kone var ikke blid etter okkupasjonen av tv'en hele uka. hvis jeg skal prøve på en platting av dark souls, må jeg nok gå til innkjøp av en ekstra tv.

Endret av 64Zombie
Skrevet (endret)

Ok jeg som trodde man skaffet seg thailandske koner fordi de ikke maser på deg når du gamer for mye... i motsetning til norske! :D

Endret av Myagos
Skrevet (endret)

Ahh, endelig fikk jeg Platinum nr 20. Jobbet en god stund med den så det ga godfølelse. Det er få ting som er så deilig som å lykkes med noe man har holdt på med lenge. :D

RiderOfReason.png

Men er nesten mest stolt av min completion rate. ;)

Endret av Rider of Reason
  • 1 måned senere...
Skrevet

Nettopp fått min første platinum, og God of War 1 fikk æren av å være den første. To kvelder og så var det i boks. Ganske enkelt. Har skaffet meg Playstation 3 ganske sent (har en Xbox360 som er godt brukt) så jeg har planer om å få platinum på alle spill jeg skaffer meg.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+412
Skrevet

Fikk endelig mitt første Platinium Trofé!

Ble på FFXIII-2

FFXIII-2 :love:

Slenger meg på tråden, er Trophy/Achievementhunter selv. Har nettopp laget meg ny bruker. Dersom dere har lyst til å legge meg til så er det "Kromskallen". ;)

Gjest Slettet+412
Skrevet

Da forstår jeg. ;)

Hva heter du på PSN? Mulig om jeg kunne lagt deg til? :)

Går for det meste i Brotherhood her, prøver å få tak i Platinum-trophiet for det. Har allerede fått meg en del på 2 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...