Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oss stygge og de pene..


Anbefalte innlegg

Sosial verdi er ganske viktig, å få en det er "status" å ha. Som gutt/mann er det + status å ha en fin jente, og - i status å ha en stygg en.

Hvem er det som vil ha en dame man synes er stygg?

Er det dama di, så er det dama di, og du liker henne akkurat som henne er.

Hvis du får - status pga det, så er det noe VELDIG galt med verden..

Velkommen etter, ikke kom her å si at du ikke stusser på et par der mannen er x ganger penere enn dama.

Anywho, slækk'n folkens! Alle er pene etter nok pils anyways : D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sukk... Det er fremdeles en intens kamp fra det svake kjønn sin side på å fremstille seg selv som nettop det, det svake kjønn. Søte, myke og varme... As if! Gutter, still dere følgende spørsmål, hvor mange damer kjenner dere som har gått etter en mann med mindre jordisk gods enn dem selv? Nemlig... Men omvendt? Der er raten en helt annen og den er proposjonal med hans inntekt og hennes utseende. De faktorene en må se på er hennes ansikt og kropp mot hans inntekt og utseende. Jo verre han ser ut, jo mer penger må han ha. Jo penere hun er jo mer penger må han ha. Sånn er det bare. Personlighet er en bi-faktor som kommer inn i bildet alt etter hvem han konkurerer med.

 

For ordensskyld. Jeg har ikke dame, men jeg klager ikke heller. Jeg bare konstanterer hvordan verden faktisk er. Å se verden slik verden er på godt og vondt lønner seg i lengden i forhold til å lulle seg inn i en rosa drømmeverden ;)

Lenke til kommentar
Sukk... Det er fremdeles en intens kamp fra det svake kjønn sin side på å fremstille seg selv som nettop det, det svake kjønn. Søte, myke og varme... As if! Gutter, still dere følgende spørsmål, hvor mange damer kjenner dere som har gått etter en mann med mindre jordisk gods enn dem selv? Nemlig... Men omvendt? Der er raten en helt annen og den er proposjonal med hans inntekt og hennes utseende. De faktorene en må se på er hennes ansikt og kropp mot hans inntekt og utseende. Jo verre han ser ut, jo mer penger må han ha. Jo penere hun er jo mer penger må han ha. Sånn er det bare. Personlighet er en bi-faktor som kommer inn i bildet alt etter hvem han konkurerer med.

 

For ordensskyld. Jeg har ikke dame, men jeg klager ikke heller. Jeg bare konstanterer hvordan verden faktisk er. Å se verden slik verden er på godt og vondt lønner seg i lengden i forhold til å lulle seg inn i en rosa drømmeverden ;)

 

Hvilken aldersgruppe snakker du om nå? Ungdomsaldern 14 - 19 år, penger, inntekt osv har ingen ting og si.

 

fra 14-19 Går det på Kropp. utseende, status osv ( : Når du blir litt eldre som 22 - 26 mener jeg fortsatt at det ikke går på hvor mye penger man har, Men når det er rundt 36 - 100 Så begynner vel inntekten og hvor mye du penger du har osv og spille en rolle.

Lenke til kommentar
Så om tilfellet er at det er ansiktet som gjelder, hadde bare rundt 3% av oss fått avkom.

 

Jeg håper du vil skjønne hvor dumt det blir. Hvem har bestemt at man utelukkende skal gå på utseende, og at minstekravet er 5?

Om du har lest det andre jeg har skrevet her inne, vil du kanskje forstå bedre hva det er jeg vil fram til.

 

Jeg er en person som mener at utseende ikke er mer enn en fordel om man vil dra damer, men jeg mener likevel at menn er mer utseendefokuserte i jakt på en partner enn ei dame.

 

Det jeg ville fram til med denne posten, er at det faktisk er veldig få av oss som er pene i ansiktet. De aller fleste av oss ser gjennomsnittlig pen ut i ansiktet, og faktisk "stygg" om man ser det usminka på kloss hold uten resten av kroppen.

 

Det er flere her som mener at de eksterne verdiene er alt, jeg er absolutt ikke en av dem.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hmmm_*

Noen som merket at i noen speil syntes man at man er stygg og i noen pen. f.eks hvis det er skikkelig lyst så ser du egentlig litt stygg ut kanskje

 

men hvist det er litt mørkere og ikke fullt så lyst så blir du penere? :s

Lenke til kommentar
Noen som merket at i noen speil syntes man at man er stygg og i noen pen. f.eks hvis det er skikkelig lyst så ser du egentlig litt stygg ut kanskje

 

men hvist det er litt mørkere og ikke fullt så lyst så blir du penere? :s

Man blir penere/styggere i forskjellige lys ja, f.eks sånt lys som de har på offentlige toaletter ser man som regel dårlig ut i pga lyset, mens i litt dempet belysning på kvelden ser man plutselig mye bedre ut.

Lenke til kommentar
ja og viss du drikker litt så blir jo alle pene.

nei men funnet ut at jobb er bra plass og sjekke damer da de må være der og de ser hvem du er, i tillegg så må dere ofte jobbe alene

Jobb er bra hvis du vil fucke opp forholdet til dine medarbeidere og gjøre hele situasjonen rar.

 

Jepp, spennende tanke, men har du tenkt framover? På hva som skjer etter flørteperioden? Flørteperioden kan vare så lenge dere begge jobber på samme arbeidsplass, hvis du er fornuftig. Flørting kan være bra for moralen og arbeidsmiljøet, men så fort det bykker over i noe mer er alt snudd på hodet. En av følgende ting kommer garantert til å skje:

 

Det optimale; du og en kollega går en vellykket overgang fra flørt til forhold. Dere er fortsatt kolleger. Dere må se hverandre hele tiden. Dere får aldri fred fra hverandre. Noen par kan selvfølgelig ikke få nok av hverandre, men personlig ville jeg behøvd en fristund i ny og ne. Dessuten, hvis dere har en krangel som dere ikke løser opp i med det samme, tar dere med problemet på jobben. Klein stemning.

Og tenk enda litt lenger; du og en kollega går en vellykket overgang fra flørt til forhold. Det optimale. Men de fleste forhold varer ikke evig, gjerne på grunn av nevnte årsaker. Du jobber nå sammen med eksdama di. Klein stemning.

Neste scenario; flørtingen når sitt klimaks når dere roter/har sex. Godt gjort. Men det skal to sosialt drevne mennesker, kjemi og fornuftighet, for ikke å snakke om at seansen ikke må være pinlig for noe av partene, til at noe sånt gjennomføres uten at arbeidsmiljøet forandres noe. Det gjør det garantert, og gjerne på en måte som betyr klein stemning på arbeidsplassen.

Eller verste scenario; du gjør framstøt, hun avviser deg. Klein stemning.

 

Selvfølgelig bare spekulering fra min side, men oddsen er ikke liten for at noe av dette skjer hvis du ikke holder beina på matta. Jeg setter lett en femmer på det.

 

Ellers, han dvergen drar kanskje damer nå fordi han er kjendis. Men han var jo ikke det til å begynne med? Og han har jo blitt kjent fordi han har så enorme skills at han klarer å kompensere for utgangspunktet sitt.

Lenke til kommentar

De fleste fjortiss/unge, er mer ute etter utseende ja (snakker om jentene^^,) Jeg har ikke hatt en kjæreste enda (15 år.) Men hver uke, er det en ny "Elsker deg ***** <33333" i nicket på forskjellige, blir så og si forbanna på at de ikke tar kjærlighet seriøst! Det skal være noe fint og noe som skal vare, ikke en person man kysser og bytter ut dagen etterpå! :angry::(

Lenke til kommentar
ja og viss du drikker litt så blir jo alle pene.

nei men funnet ut at jobb er bra plass og sjekke damer da de må være der og de ser hvem du er, i tillegg så må dere ofte jobbe alene

Ville aldri tenkt tanken med å flørte/få meg en kjæreste på jobben.

Man tilbringer nok tid med damen på fritiden! At man i tillegg skal tilbringe tid med kjæresten på jobben blir helt jævlig spør du meg! Er viktig med litt lufterom!

Lenke til kommentar
De fleste fjortiss/unge, er mer ute etter utseende ja (snakker om jentene^^,) Jeg har ikke hatt en kjæreste enda (15 år.) Men hver uke, er det en ny "Elsker deg ***** <33333" i nicket på forskjellige, blir så og si forbanna på at de ikke tar kjærlighet seriøst! Det skal være noe fint og noe som skal vare, ikke en person man kysser og bytter ut dagen etterpå! :angry::(

 

Dere er 15 år, nok av tid til å ta kjærlighet seriøst senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...