Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hw.no LAN No1 @ Stavanger 2003 tråd


Anbefalte innlegg

Å leve er farlig... Her må man få prøvd alt :p

AMD-King - Svipp innom Skien så joiner jeg deg :woot:

 

Skien? Da må jeg jo forbi stavanger! Bor jo sør for Bergen jeg! Eller midt i mellom faktisk Stavanger og Bergen (Her: Leirvik - Fikk navnet pga. veldig mye leire under bakken).

 

Men, tanken din var god :D

 

Kjipt... Men men, hvis det er Autobahn du har i tankene så går jo alltids ferga fra Kr.sand :D

 

Leie en hver... Kunne vært festlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ueland: Sorry, azz... Hvis du først skal starte et "HW-LAN", så kan du ikke gjøre ting halvveis. Hvis det er finansene du tenker på, så har dere sikkert MANGE potensielle stor-sponsorer i hardware-firmaer.

Dette er useriøst. *Desillusjonert*

 

Arranger det i Trondheim! Nei, det sier jeg ikke fordi jeg kommer derfra, for det gjør jeg ikke. Trondheim ligger midt i landet. Det er fair. Stavanger ligger sør i landet, det er faktisk like loka å arrangere d i Tromsø.

Oslo-folket gidder like lite å kjøre til Stavanger som til Trondheim.

 

Utover det syns jeg at antallet plasser burde være på linje med TG. Hørte 100-500 her på forumet et sted, det bør være jævli langt fra sannheten...

 

Ta heller å utsett hele greia en stund, ellers synker dere HW-gutta i kurs...

Lenke til kommentar

åå herregud bare bra at det er i stavanger

oslo er jo helt på trynet

og han som diskriminerte veiene på vestlandet ? L O L

Stavanger mekker veier konstant

ikke uten grunn at det er Olje hoved staden

i oslo er det alt for mange innvandrere som du treffer på ;( jeg drar fra Bergen. snx koz

Lenke til kommentar
azz... Hvis du først skal starte et "HW-LAN", så kan du ikke gjøre ting halvveis. Hvis det er finansene du tenker på, så har dere sikkert MANGE potensielle stor-sponsorer i hardware-firmaer.  

Dette er useriøst. *Desillusjonert*

 

Arranger det i Trondheim!  

Utover det syns jeg at antallet plasser burde være på linje med TG. Hørte 100-500 her på forumet et sted, det bør være jævli langt fra sannheten...

 

Ta heller å utsett hele greia en stund, ellers synker dere HW-gutta i kurs...

 

:roll: ditt grunnlag for å si dette er? vi sitter ikke å sier alt vi planlegger, når vi er enige om å få arrangert det og antall deltakere, pris, plassering osv. så får dere vite alt. det virker som at flere ikke har lest det som har blitt skrevet for i post en her at det bare skulle diskutere stavanger treffet og innhold der. i den andre posten skulle lanet generelt diskuteres. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...