Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hw.no LAN No1 @ Stavanger 2003 tråd


Anbefalte innlegg

Vi skal jobbe med det en god god del etter TG da vi er ferdig med tv opplegget, vi planlegger STAVANGER, blir det noe mer snakk om veier eller andre plasser det burde plasserest blir jeg fristet til å bare stenge tråden. enkelt å grett.

Kva har Hardware.no med TG å gjera, og kva slags TV-opplegg er det det er snakk om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stavanger er et bra sted å begynne. Det er jo Norges oljehovedstad og verdens nalve...

 

Olje ja... Norges navle... Vel, skal ikke si noe jeg... Men Norges navle må nok være Risør :woot: Spesiellt om sommeren ...

 

...oO( Deilige turister )

Neimen, jeg er også fra Risør! La oss arrangere det i Risør!! :lol:

Kanskje vi klarer å presse inn en 20-30 folk :D

Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt hvert i Stavanger?! Og hvis...hvor lenge siden var det du var der?!

 

Stavanger er det ikke akkurat lite med folk nei...det er jo en by med rundt 250.000 - 300.000 inbyggere...med andre byer og tettsteder rundt! Så det blir fint med folk ja...

 

Jeg må bare lukke øynene! :roll:

Lenke til kommentar
Har du i det hele tatt hvert i Stavanger?! Og hvis...hvor lenge siden var det du var der?!  

 

Stavanger er det ikke akkurat lite med folk nei...det er jo en by med rundt 250.000 - 300.000 inbyggere...med andre byer og tettsteder rundt! Så det blir fint med folk ja...

 

Jeg må bare lukke øynene! :roll:

 

Rent bortsett fra at han sannsynligvis mente det som en spøk, så er Stavanger en småby i forhold til Oslo. Bor vel rundt 1 mill i Oslo og omegn...vel 4 ganger større. Bare i Bærum bor det 120000, så i målestokk kan man vel si at det ikke er så mye folk som bor i Stavanger.

Lenke til kommentar

Bergen har jo arenum og haukelandshallen, begge er ganske rimelige å leie. Spesielt haukelandshallen som sliter med økonomien.

 

Kan nevne at haukelandshallen allerede arrangerer lan, www.errors.no er de ansvarlige. Kanskje dere kan snakke med dem ang. et evt. sommerlan? Bare foreslår...

Lenke til kommentar

forbanna drittunger er dere alle sammen duste moderatorer...!! :p

 

neida.. :lol:

 

men jeg synes dere er pretty damn tjukke i huet som ikke kan ha LAN'et i oslo-området i stedet.. er rundt 100% sikker på at hvis det er en by mange hw.no fans er fra er det nok oslo..

 

men får håper dere fikser noe her snart da.. sorry for kritikk, la merke til at alle dere moderatorers hjemsteder ikke ligger så langt unna stavanger/bergen.. det er rasisme mot oslo skal jeg si dere :p

 

--alex

Lenke til kommentar
Sallan..

At det er mulig å være så tykk i hodet.

LANET SKAL VÆRE I STAVANGER og dermed basta.

Tror dere virkelig at Moderatorene vil bytte pga at dere maser om å ha det andre plasser?

 

Respekter det som moderatoeren har skrevet.

 

Jeg har ikke fulgt så godt med, men jeg antar da at det er FAST bestemt på Stavanger?

Lenke til kommentar

Dette ser jeg på som et særdeles prisverdig tiltak! Jeg ønsker det hjertelig velkommen og melder herved min uforbeholdne støtte!

 

"LAN" har for meg alltid vært synonymt med fjortiser og CounterStrike, og således vært alt annet enn tiltrekkende.

 

Men det er et ordtak som sier "hovmod står for fall", og jeg har jo etterhvert fått med meg at slike store samlinger med likesinnede i alle aldre faktisk er / kan være ganske lære- og utbytterikt.

 

Jeg prøvde derfor å overtale kona til å la meg dra til TG både i fjor og i år, men jeg sliter litt med argumentasjonen. Slik er det å være gift....

 

Men deltakelse på et LAN her i Stavanger hvor jeg selv bor burde kunne aksepteres av Hennes Høyhet, så jeg sier henda i været :woot:

 

Ueland, ser du for deg 100 eller 1.000 deltakere? Stavanger har jo en rekke haller etc som kan være aktuelle, alt etter deltakelse og varighet.

 

Kanskje en skulle lage en side der man kan melde sin uforpliktende interesse for tiltaket, og kanskje også velge mellom en 3-4 forskjellige tidsperioder?

 

EKTE XO-elskere kan jo sende meg en PM så vi kan få litt mer enn bare bits n' bytes ut av happeningen, og...

 

Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
alexsio, det er noe av det dummeste jeg har hørt. Så siden oslo er størst skal lanet arrangeres der? TG er jo ikke så veldig sentralt plassert, klager noen ? NEI!

 

når jeg sa de greiene tenkte jeg hovedsaklig på meg selv.. Jeg driter vel langt i alle dere som bor i stavanger.. dere som er heldige.. grunnen til at JEG ikke klager på tg er at jeg kan komme meg dit på litt over 1 time.. derfor.. stavanger må jeg pokkernmeg kjøre i 5-6 timer for å få med meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...