Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hw.no LAN No1 @ Stavanger 2003 tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var vel kanskje noe som var forutsett fra mange av oss,

virker som kompetansen på lan-arrangør siden svikter litt.

 

Stort sett eneste måten å selge billetter på med forhåndsbetaling er

å bruke Postens billettservice eller partyticket. Alt annet er å

bruke mye av sin egen tid på tull. (Det fungerer stort sett ikke)

 

Dette har jo nå også skapt mye arbeid for dere, som nå må sitte

å tilbakebetale disse pengene ?

 

Lykke til videre, men dere bør kanskje finne på noe litt smartere ang.

billett/påmeldingssystemet.

Lenke til kommentar

Stort sett eneste måten å selge billetter på med forhåndsbetaling er

å bruke Postens billettservice eller partyticket. Alt annet er å

bruke mye av sin egen tid på tull. (Det fungerer stort sett ikke)

 

Vi var i dialog med begge, men ingen av dem var interessert etter hva jeg oppfattet til å selge billetter nå om sommeren. f.eks Partyticket ga meg en pris, men har til nå enda heller ikke svart på bestillingen!

 

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Stort sett eneste måten å selge billetter på med forhåndsbetaling er

å bruke Postens billettservice eller partyticket. Alt annet er å

bruke mye av sin egen tid på tull. (Det fungerer stort sett ikke)

 

Vi var i dialog med begge, men ingen av dem var interessert etter hva jeg oppfattet til å selge billetter nå om sommeren. f.eks Partyticket ga meg en pris, men har til nå enda heller ikke svart på bestillingen!

 

Mvh

A. Lyse

 

Høres ikke det litt teit ut?

Har dårlig for å tro på at de ikke var interessert i å selge billetter, når de først driver med den tjenesten så må de jo levere den. Kan jo ikke bare si at "nei vi gidder ikke det nå".

 

Jeg har aldri hatt problemer med å bruke billettservice, og har aldri fått ett slikt svar, hva partyticket angår så skal jeg ikke uttale meg da jeg ikke har brukt disse tidligere, annet enn at jeg var litt borti de når det gjaldt årets GameSphere..

 

Har ett veldig godt tips til dere, allier dere med lan-arrangører som vet hva de driver med, så kanskje dere kan styre unna slike problemer framover.

 

Sånn som det virker nå, og sånn jeg føler at andre også tenker om dette opplegget er at, at lan'ene skal bli populære fordi de er i regi av Hardware.no, det som vil skje er heller at Hardware.no plutselig får dårlig reklame fordi dere ikke klarer å gjennomføre det skikkelig.

Lenke til kommentar

åååå, joda!

Stavanger er plassen, men ikke i sommerferien kanskje.

De fleste var vel reist bort.

Rykter om LAN sprer seg jo ofte på skoler og slikt og da er det litt teit å komme med en liten annonse for LAN! i sommerferien.

Vi har da WarpZone og der strømmer det inn med folk så hvorfor skulle vi ikka da klare et HW LAN?

 

Prøv på nytt senere. :)

Lenke til kommentar
"]åååå, joda!

Stavanger er plassen, men ikke i sommerferien kanskje.

De fleste var vel reist bort.

Rykter om LAN sprer seg jo ofte på skoler og slikt og da er det litt teit å komme med en liten annonse for LAN! i sommerferien.

Vi har da WarpZone og der strømmer det inn med folk så hvorfor skulle vi ikka da klare et HW LAN?

 

Prøv på nytt senere. :)

 

Enig, PRØV i høst ferien kanskje? :)

Lenke til kommentar

Er det en ting jeg ikke fatter meg på er det folka fra oslo, og alle de byene rundt ingen andre har peiling på hvor er... Får å si det rett ut... "Hva ******?".. Dere tror Oslo er "underground-gangsta.paradice". Og alt skal liksom være så stort og kult! Jeg har vært i Oslo 4-5 ganger og har aldri opplevd makan til bløt fiser og wannah be's... Så dra di svære nerdete taxi rompene deres utfor den jævla oslo gresna og opplev en aen del av Norge!

Lenke til kommentar
"]åååå, joda!

Stavanger er plassen, men ikke i sommerferien kanskje.

De fleste var vel reist bort.

Rykter om LAN sprer seg jo ofte på skoler og slikt og da er det litt teit å komme med en liten annonse for LAN! i sommerferien.

Vi har da WarpZone og der strømmer det inn med folk så hvorfor skulle vi ikka da klare et HW LAN?

 

Prøv på nytt senere. :)

 

Enig, PRØV i høst ferien kanskje? :)

 

 

 

Er så enig! Stavanger e "da place 2 be ;D" WarpZone kryr d jo av data nerdz... kanskje HW lan e litt for "oslo nerds"??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...