spetter Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Hepp Da er det mulig å bestille Spore standard edition og Spore Galactic Edition fra norske nettbutiker. Cdon.com har iallefall begge versjoner inne for bestilling. cdon.com er eneste butikk som har begge versjoner foreløpig pr i dag
Slimda Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Spore har SecuROM 7.x. Jeg kjøper ikke malware.
spetter Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 (endret) I det minste så er det ikke Starforce i spore som er ekstremt mye verre. Og Securom tapper / trenger inn i OSet slik Starforce gjør. Er ikke begreistret over Starfoce i det hele tatt. Endret 14. august 2008 av spetter
Slimda Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Med tanke på at SecuROM ødelegger enhver mulighet for meg å brenne CDer, DVDer, eller ta backups, så er det ikke aktuelt å makke rundt med slik Malware.
Dj_Arnleif Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Så det er SecuROM i Spore? Fullversjonen altså?
Avean Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Spore har SecuROM 7.x. Jeg kjøper ikke malware. Og ulempen men det er hva ? Vet dere har en egen tråd for dette men jeg har installert mange spill med Securom, Starforce uten å fått noe som helst problem. Men for all del, ikke kjøp en av årets morsomste spill.
worthy Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Ulempen er at MANGE har fått deres dvd-drev helt bananas og mistet muligheten til å brenne ut filer o.l. Jeg ser det som en god nok grunn, er heller ikke interessert i å få slik makkverk på min PC. Er ikke som den kopisperra hjelper i det heletatt, tar crackere like kort tid som før så er jo ingen forandring i det heletatt.
spetter Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Spore har SecuROM 7.x. Jeg kjøper ikke malware. Og ulempen men det er hva ? Vet dere har en egen tråd for dette men jeg har installert mange spill med Securom, Starforce uten å fått noe som helst problem. Men for all del, ikke kjøp en av årets morsomste spill. Enig. Har ikke hatt noen problemmer selv uansett hvilken kopibeskyttelse det måtte være på spill jeg har installert. Og at i tillegg at slike diskusjoner skal ødelegge for kanskje århundrets mest geniale spill.
Kharan Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Null problem på min maskin uansett hvilke kopibeskyttelse som er installert, merket ingen problemer med Starforce heller. Spore er et 100% garantert kjøp for meg.
spetter Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Mange som skal gå for Galactic edition ? Trodde prisforskjellen var større enn det den var egentlig.
vikingkylling Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Hva er det i Galactic Edition? Har selv aldri hatt noe som helst problemer med SecuRom eller StarForce, men så har jeg heller aldri prøvd å piratkopiere spill som har dem.
Slimda Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Ja, SecuROM KAN gå bra med mesteparten av personene, men de få (som meg) det påvirker, er det veldig plagsomt. Jeg kan ikke brenne CDer eller DVDer, og ikke kan jeg ta backup av noe som helst. DVD-rommen min kan bare lese av skiver, that's it. Jeg prøvde selvsagt med en fresh reinstall av Windows, og det funket ikke der heller med SecuROM. Ja, det er jævlig synd at man ikke får spilt dritgode spill. Jeg har ikke rørt verken Bioshock, Mass Effect eller Spore Creature Creator siden jeg fant ut av den møkka her.
Book Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 ^^Forbrukerombudet ftw. Uansett hva slags UELA man krysser av "jeg aksepterer på" så er det ingen som sier "vi forbeholder oss retten til å ødelegge pc'en din".
elf_man Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Ja, SecuROM KAN gå bra med mesteparten av personene, men de få (som meg) det påvirker, er det veldig plagsomt. Jeg kan ikke brenne CDer eller DVDer, og ikke kan jeg ta backup av noe som helst. DVD-rommen min kan bare lese av skiver, that's it. Jeg bare MÅ "DVD-rommen min kan bare lese av skiver, that's it." - Nå har det aldri vært meningen at DVD-Rom skal kunne brenne plater, til det trenger man en DVD-R/W
spetter Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 (endret) Blant annet inneholdet special edition dette: UNIQUE GALACTIC EDITION CONTENT 'Making of Spore' DVD video 'How to Build a Better Being' DVD video, by National Geographic Channel 'The Art of Spore' hardback mini-book Fold-out Spore poster Premium 100-page Galactic Handbook Ekstern link: http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDet...roduct_ID=71826 Endret 14. august 2008 av spetter
MrL Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 (endret) Hadde faktisk tenkt til å kjøpe dette, et spill som fortjener en plass i hylla, men ble usikker nå pga det secrurom greiene Endret 14. august 2008 av MrLG
Slimda Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Jeg bare MÅ "DVD-rommen min kan bare lese av skiver, that's it." - Nå har det aldri vært meningen at DVD-Rom skal kunne brenne plater, til det trenger man en DVD-R/W Det er koselig at du finner deg tid til å småpirke på en så bagatell liten ting.
Zeph Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Vennligst ta diskusjonen om Securerom i tråden som er oppretta for det emnet, ikkje ta den opp i alle trådar der spel med dette problemet er diskutert.
spetter Skrevet 15. august 2008 Forfatter Skrevet 15. august 2008 (endret) Spore er kun enspiller med delt innholt ? Hadde vært kult om enn hadde valget å velge å spille enspiller eller flerspiller mot hverandre enten lokalt eller via internett i space delen av spillet. Will har ikke gått ut med noe sånn info ? Endret 15. august 2008 av spetter
vikingkylling Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Husk at Spore er svært nyskapende og komplisert, så det har nok svært mange begrensninger allerede. Vi kan for eksempel ikke lage flyvende skapninger eller skapninger som bor i vann, og så vidt jeg vet har ikke skapningene noe kjønn engang. Ikke fant jeg en måte å bestemme hvilken lyder de skal lage heller, skjønt jeg har bare demoen av skapningeditoren. Du bør heller tenke langsiktig. Spore er bare starten. Om et blir en suksess vil det komme expansions. Det burde i teorien ikke være så vanskelig å legge til vinger for å la skapningene fly, la to forskjellige skapninger være den mannlige og kvinnelige varianten og så videre. Legge til flere spillere vil nok være mer komplisert, men selv det burde være fullt mulig etterhvert. Og selv om det er tidlig ute kan vi jo tenke litt på hvordan Spore 2 blir. Den vanskelige biten er over allerede, så de kan heller fokusere på å forbedre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå