Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du noen tips til hvordan vi jenter kan onanere?


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Du er en smule trang, men det er noe som kommer etterhvert.

Desutten så liker de fleste menn det trangt. :shrug:

Heh, selv om man ikke får inn mer enn to fingre så betyr ikke det at man er trang. Det betyr bare rett og slett at jenta trenger litt oppvarming.

 

Har du annen sexuell erfaring Guest Tina19?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Finnes så mange ting man kan gjøre. Nå er ikke jeg jente, men har en meget lekelysten sexpartner, som har funnet på mange sprell med meg.

 

Når det kommer til hvor trang du er, så kan du bare slappe av. Det er utrolig hva du kan få inn dit med litt glidemiddel og god tid, og tro meg, det er somregel verdt det. Pass på at du ikke skader deg. Selv om du føler deg utvidet rett etterpå, så skal du bare slappe av. Du er ganske elastisk der nede, så du trekker deg sammen etter en kort stund, og burde være like trang igjen ganske snart :thumbup:

 

Finnes mange måter å onanere på, forskjellige teknikker med fingrene, og en del ting som har vært nevnt tidligere. Har ikke lest gjennom alle innleggene, så beklager hvis jeg gjentar noe. Skal prøve å komme med noen litt "utradisjonelle" tips.

 

- Skaff den en hitachi magicwand. Fantastisk ting, virkelig kraftige vibrasjoner (nesten for kraftige.) Bruk den og du kommer så fort som bare det. Virkelig bra om du bruker den under samleie også, gutten kan kjenne vibrasjonene gjennom kjønnet ditt, mens han er inni deg. (Hvis du er ekstra eksperimentell, så fikser du deg en dildo eller buttplug, og har den i rumpa samtidig).

 

- Fiks deg en pute eller noe som du kan gnikke deg mot. Krøll den sammen på en måte slik at den er ganske hard, men fremdeles myk. (Rart forklart, ikke sant.) Så hard som du kan få en myk pute. Dekk den med plastfolie, smør den inn med glidemiddel og ri ivei. Eventuellt så kan du droppe glidemiddel og rulle putene inn i et vått, lunkent håndkle.

 

- Få tak i noen myke hansker. Vet ikke hva de heter, men kan sikkert kjøpes på H&M, de har hår, men det kjennes mykt og klør ikke. Bruk disse mens du onanerer, og opplevelsen er helt fantastisk. (Kan anbefales på det sterkeste for gutter også.)

 

- Skaff deg noe som suger (lite og forsiktig). Har du ikke det, skaff deg en slange, sett den ene enden til munnen, den andre rundt klitten, og sug. Kan kombineres med dildo, vann, handen din, hva enn du måtte ønske. Eventuellt kan du ta en tom shampooflaske el. trykke ut luften, og la vakumet suge på klitten din. Pass på at det du bruker ikke har skarpe kanter.

 

- Isbiter er en ting du kan leke med, og den kan puttes i nesten alle hull. Morsomt og spennende.

 

- Et annet enkelt og greit triks, er å tre en kondom på fingrene neste gang du onanerer. Gir en annen følelse^^

 

- Kjøp deg et stykke såpe, og bruk det til å onanere. Pass på at det er en mild såpe. (Altså stykke såpe, ikke en flaske).

 

- Ert deg selv, og la deg selv "nesten" komme, stopp så opp rett før du kommer, sett igang igjen etc. etc. Fortsett helt til det blir uutholdelig, og bli belønnet med en utrolig orgasme. (Og når jeg sier uutholdelig, da mener jeg uutholdelig. Har du partner, be han eller henne binde deg fast og gjøre det for deg. På den måten har du ikke noe valg.)

 

- Vet ikke om du har tenkt på det, men de fleste kvinner jeg kjenner til kan nå sitt eget g-punkt. Let litt rundt til du finner det, og sett igang. Har du ikke funnet det før, så kan jeg garantere at det er verdt det.

 

- Skrell en banan, putt en kondom på. Knyt igjen enden og sett igang. (Minuset er at den blir myk litt for fort.)

 

- Dusj i varmt vann, ta med deg en flaske iskaldt vann, og onaner mens du heller kaldt vann over kjønnet. Fantastisk opplevelse.

 

- For å få litt spenning, så kan du f.eks. onanere mens du er på skype el. Snakker med noen, uten at de vet det. Kan anbefale vibrator med fjernkontroll til dette. Meg med kontrollen, madammen med vibratoren i vagina, og på byen for å spise pizza. Ble en morsom opplevelse, og skikkelig het sex når vi kom hjem. Litt det samme som orgasmekontrollen over. Man har ikke kontroll over sin egen lyst/nytelse.

 

- Olje/massasjeoje som blir varm mens man holder på, kan ikke beskrives, må oppleves.

 

Kan ikke komme på så mye mer i farten, men er alltid på utkikk etter nye metoder, både for menn og kvinner. Hvis noen har tips til meg, så vær så snill og send en PM. Kanskje burde jeg laget en masturberingstråd, der jeg oppsummerer førsteposten?

 

Og til alle der ute, ser dere noe som ser bra ut å bruke, enten du stikker noe i deg selv, stikker deg selv i noe, eller bare gnir deg, PRØV DET. (Og send resultatet til meg).

 

EDIT: Ser jo at dette ble en massiv bump... Nåja, "la stå" skriver jeg på tavlen.

Endret av Nafanua
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er nok sagt før her inne.

 

Men nesten det eneste som hjelper for meg, er puten! Ingen andre triks og fiks. Bare en pute. Legg deg på magen, og legg puten under vagina. Gnikk den over klitoris (ikke nødvendigvis naken). Det kan virke rart og du føler kanskje at du ser litt rar ut mens du gjør det. Men jeg får alltid orgasme ved hjelp av det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...