Pantera Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Jeg lurer på hva som er fundamentalt feil, som ikke går an å rette på. Det de sliter med nå i PvP er klasse-balanse, men det er da ikke unikt for AoC? Til tider har jo også WoW vært rimelig ubalansert... I tillegg så er det ikke noen "grunn" til å drive med PvP. De mangler f.eks et ranking-system eller lignende som gjør at folk kan skryte av hvor flinke de er. I WoW kunne folk si at de hadde PvP rank 14 og skryte av det... Tilsvarende for Siege-PvP - det må være en "grunn" for å drive med det. Ranking av et eller annet slag hadde hjulpet veldig. For PVE, så mangler de vel mer interessante raid/bedre raid gear osv. Alle de tingene her er noe de kan klare å lage. Anarchy Online som også er et spill Funcom har laget er ifølge de som spiller det veldig bra når det kommer til PvP. Ubalanserte klasser er jeg enig i. Det må fikses. Men ifølge folk på test-serverne, så er visst dette noe man driver med nå. Ang. PvP, så kommer jo den patchen snart. Det sies 16. september, men den har jo vært utsatt før ...men i den patchen, så kommer pvp-levels og rewards. I tillegg så kan jo dette PvP fugitive systemet bli interessant.... Men jeg kunne godt tenkt meg litt mer PVE-content etter lvl 80, og da for single player, og/eller 6-manns grupper, og ikke bare for store raid-grupper. Guild'et mitt er ganske lite for tida (er vel maks 7-8 aktive om dagen), så det blir litt lite å gjøre. Men vi begynner å få sykt mye ressurser i guild banken. ...en annen ting jeg ønsker meg, er mer plass i guild banken. Den er nemlig full, resource bag'en er full, og arkitekten vår er bortreist for tida Pantera
Mainhead Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Mr. fanboy, yepp nå har jeg hørt det også. For det første vet du jo ikke hva begrepet betyr, for jeg er absolutt ikke noe fanboy, for det andre så skriver du på en måte som får det til å virker som en sint MINDREÅRIG som egentlig ikke har lov til å spille i utgangspunktet. Anyway, altså, som sakt er det mange utfordringer de har å overkomme, men personlig syns jeg de har kommet langt på vei allerede. Man må være realistisk i slike spill, Mmorpg er aldri et ferdig spill, da det alltid er under utvikling. Edit : Og jeg tror ikke FC ignorer folk, men er ikke alltid like lett å fikse problemet. Er ikke noen knapp man kan trykke på for å fikse problemet, og å endre koder i systemet og lignende tar tid. Man må være tålmidig, eller finne seg noe annet å gjøre. Men igjen, det er da min mening, folk måtte få lov til å mene det de vil, og det kvalifiserer en ikke direkte til å være fanboy Heisann! jeg er HElt enig i meningene dine! Dere, dere må skjnønne at funcom har det hektisk og trenger tid til og arbeide, at vi skal få gratis måneder? nå syntes jeg dere er litt vell otto jespersen style, VI må jo betale, de gutta som jobber i fumcom må jo få inn penger til og drive spillet! jeg har vært akriv spiller i AoC helt siden release og er kjempe fornøyd, kansje litt my bugs men sånn skjer jo, vis dere har vært på www.itavisen.no så forteller de jo at det kommer expansjon pack neste år, alt blir større og nå i går så Åpnet jo Ymirs pass, som ble en suksees, terning kast 5 av spillmagasinet, Jo, jeg vet At mapen begynner og gå folk litt på nervene, Men VÆRSÅSNILL Vær tålmodige! funcom, som noen sa tidligere i forumet, Kommer med en MIRAKEL patch, Spør du meg så tror jeg den er Rett rundt Svingen, Og dere som er miss fornøyde, gjør som <funcom> ber dere om, SEND mail til de om hva som bør forbedres, og ikke klag her i forumet, Det blir for dumt! vi får ikke gjort noe med det, Hilsen Meg
Mekker`n Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Jeg har også vært trofast siden 28 mai og har levla opp nok lvl 80s hittil. Det er så lite og gjøre på lvl 80 at man må bare begynne på nye chars for og ha noe og gjøre. Vente på ny patch og mer lvl80 content..... Etter pvp xp rollback mista jeg tilsammen 102k pvp xp tilsammen på mine chars. Det er det samme som flere mnd med kjedelig grinding på oasis. Som også har blitt mye vanskeligere etter siste patch pga de vaktene. Er dette måten man behandler en trofast spiller på? Og nei jeg exploita ikke, men ble straffa ut av helvette. Noen sier at man skal sende mail til funcom for support eller ideer osv. Noen som har gjort det? Jeg har det flere ganger og du får bare standard spam-svar tilbake hver gang og de bryr seg ikke nesten engang. In game gm`s sier som vanlig at de ikke kan gjøre noen ting. Jeg digger spillet, men kan noen gi meg 1 god grunn til og fortsette? Det er ikke en dritt og finne på. Hver gang jeg logger på er det liksom pvp på oasis som er tingen eller booste en alt... geeez.. Jeg har troa på funcom, men hvis det går til helvette blir jeg ikke lei meg for og si det sånn. Det er fullt fortjent! Surt, men sant.
Robinvi Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Hovedproblemet er mangel på level 80 content. Kommer noe i den neste stro patchen (etter DX10?). Jeg synest fortsatt det er rart at de ikke har fokusert på dette mer, det er tross alt hovedgrunnen til spillerflukten. Folk ble level 80, kjørte noen instancer og fant ut at det var lite vits. Så gemmet alle opp utstyret sitt og PvP'et i Khesatta, i vente på PvP pathen som skulle komme, men ble 3 måneder for sein.
Azagrath Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=101127 Der er planen til FC for nærmeste framtid. De har fokus på endgame virker det som, så vi får håpe det hjelper på etterhvert.
Stidilko Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Det skal visst komme 2 lvl 80 dungeons i nær fremtid. Har DX10 patchen kommet?
Dimind Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Holder på med en ny char, og syns det øker på med folk i rundt lvl 40-60. Til og med tidleg idag (kl 10:00) var det bra med folk i noble district. Burde jo være en selvfølge, men det har det jammen ikke vært de siste månedene. Så på meg virker det som anntall spillere øker, eller flere som reroller ny char. Men morro likevell.
Bytex Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Kan være fordi de har slått sammen masse servere også, så det skulle bli flere på hver server istedet for 20 på hver.
Dimind Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Kan være fordi de har slått sammen masse servere også, så det skulle bli flere på hver server istedet for 20 på hver. Nei, for det er ikke gjennomført enda
Mainhead Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Det er bra, fortsett, Vi som er trofaste er vi som mest ut av spillet, gleeeder meg til og reise til ymris pass med min guardian, noen som vet om frost father er vanskelig ?
Pantera Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hovedproblemet er mangel på level 80 content. Kommer noe i den neste stro patchen (etter DX10?). Jeg synest fortsatt det er rart at de ikke har fokusert på dette mer, det er tross alt hovedgrunnen til spillerflukten. Folk ble level 80, kjørte noen instancer og fant ut at det var lite vits. Så gemmet alle opp utstyret sitt og PvP'et i Khesatta, i vente på PvP pathen som skulle komme, men ble 3 måneder for sein. I patch 4, så kommer det vel en ny lvl 80 instance og en lvl 80 single player dungeon. Ikke akkurat mye, men det kommer seg. I tillegg kommer det vel et nytt område for lavere level. Hvor mye som kommer i selve patchen er vel ikke spikra enda, men det var ihvertfall lista opp i patch 4 pre-notes Pantera
Janster Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 At Conan ikke merget det 'sekundet' spiller befolkningen sank, er bare rart, det må indikere at de har nok ikke nok peiling på hvordan å drive mmo'er. En MMO trenger spillere, uten dem hjelper det ikke at det er verdens beste spill. Når det er sagt, kamp systemet til Conan funker veldig dårlig, jeg la merke til det når jeg ikke kunne bruke combo'er mens jeg bevegde meg. Det betyr jo at man aldri får brukt noe spes med komboer i kamp, med mindre man abuser den slag i tomme lufta greia man gjør nå. Tilslutt, endgame..sukk...uansett, ga opp, Warhammer er det beste pvp spillet..og WoW er det beste pve basta...AoC klarer ingen av delene, og vil ikke fikse det på lenge. Styr unna.
Liquidant Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Når det er sagt, kamp systemet til Conan funker veldig dårlig, jeg la merke til det når jeg ikke kunne bruke combo'er mens jeg bevegde meg. Det betyr jo at man aldri får brukt noe spes med komboer i kamp, med mindre man abuser den slag i tomme lufta greia man gjør nå. Det er fint hvis du oppdaterer deg litt før du uttaler deg så bastant med det du anser som fakta. Jeg har vanskeligheter med å forstå at du skal kunne ta komboer mens du beveger deg. Hvis du tagger personen med siste slaget i en kombo kan den begeve seg så langt unna den vil og få samme mengde damage så lenge du står stille. De mister da også mulighet til å gå/løpe fort så du får tatt de lett igjen. "Abuse slag i tomme lufta" - vel, hvis du bommer på trinnene mister du mye skade på en kombo. Jeg mener det er henholdsvis 10% per step, så på en kombo med 3 trinn kan du miste 30% av den potensielle skaden ved å lade i lufta for så å løpe inn og slippe komboen. Tilslutt, endgame..sukk...uansett, ga opp, Warhammer er det beste pvp spillet..og WoW er det beste pve basta...AoC klarer ingen av delene, og vil ikke fikse det på lenge. Styr unna. Har du i det hele tatt rørt end game raids og dungeons i AoC? Jeg tør påstå guildet mitt som har oppsatt raids fire ganger i uka er relativt aktive, og når vi nylig (få uker siden) tok ned den siste raid-bossen i BRC Wing 2 er det nok å ta seg til. Vi har nå tatt ned alle raid-bossene som AoC har å tilby, men alle i guildet er motiverte for T3 som jobbes med i Funcom nå. De fleste skal jo ha gear så en må jo ta en del runder der inne også. At folk begynte å klage på lite end game i juni finner jeg absurd. Spesielt ettersom raid-instansene som er i AoC nå alltid har vært der.
Sgt.Stav Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 (endret) På trestegs combo med 2 "slag" i lufta taper man 45% av skaden. Så tviler på han 2 poster over her har spilt det mye. Hits of a combo sequence that missed the target will now reduce the damage of the combo. The penalty for whiffing without a target on a combo will be -5% first miss, -15% second miss (cumulative 20% total damage penalty), and third miss -25% (cumulative 45% total damage penalty). Endret 12. desember 2008 av Sgt.Stav
nagina Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Begynner å bli dødt på forumet også, er spillet også dødt?
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Neida, er faktisk kommet en del folk tilbake. Merker i hvert fall jeg på Fury.
oophus_3do Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Begynner å bli dødt på forumet også, er spillet også dødt? Er mindre aktivitet på WAR forumet.
Bjonski Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Begynner å bli dødt på forumet også, er spillet også dødt? De som whiner er borte, de som liker spillet er ingame. Ikke rart at forumet tørker ut Har merket at det er mange som har sluttet med AoC, men det er stadig flere som kommer tilbake.
The Very End Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Trur det er som dere sier, de som bare satt å grein over spillet har forsvunnet, mens de som faktisk spiller spillet er igjen. Er mindre aktivitet, men mer NYTTIG aktivitet her enn det har vært tidligere spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå