Gå til innhold

Call of Duty (CoD) 5 - Vi venter i spenning! (Eller gjør vi?)


Anbefalte innlegg

Med fare for at det finnes lignende tråder, velger jeg å offentliggjøre den likevel.

 

De fleste vet (spesielt CoD-fans) at det utvikles et femte spill i "Call of Duty"-serien.

Denne gangen tar spillet oss tilbake hvor hele CoD-eventyret begynte; I 2. verdenskrig.

Utvikler har lovet alt fra CooP-campaign til mer grøss enn i tidligere utgivelser.

 

Hva synes folket? Er 2. verdenskrig brukt opp som kuliss for spektakulære skytespill?

Er denne coop-campaignen noe å glede seg til, eller kan det være at vi får enda en skuffelse som Brothers in Arms - Earned in Blood, hvor det bare er Coop i Skirmish-missions?

 

Personlig kommer jeg til å kjøpe spillet, helt klart. Dette fordi jeg er glad i Call of Duty-serien.

 

Kom med kommentarer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

håper de dropper den jævla npc respawningen som de har hatt i spillene. man trener jo kun en mg og unlimited ammo på spillet. den respawningen erhele grunnen til at jeg ikke orker å spille gjennom sp delen av cod4

Lenke til kommentar

Syns det er bra, i og med at det ikke finnes et bra spill som handler om the Pacific Theatre ennå.

 

Personlig lurer jeg veldig på hvilke brett vi får. Jeg ønsker ihvertfall invasjonen av Tarawa, pluss et par levler på Guadalcanal. Raidet på Makin er allerede bekreftet som brett, så dette blir bra!

Endret av Shifty
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
To grunner til atjeg har null forhåpninger til dette spillet:

1.WW2 settingen som vi alle er drittlei.

2.Utvikler er igjen Treyarch som holdt på å kjøre serien i grøfta med COD3.

:thumbdown:

 

veit du hvorfor det var så dårlig med cod 3 dårlig historie dårlige baner skit dårlig grafikk, infinity wards (folk som er lagd alle cod spilla) har utviklet det.

det er nye våpen, masse kule mods

Endret av dgkisen
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor alle synes ww2 er så brukt opp. Tror jeg må ha gått glipp av en hel masse spill fra ww2 for det siste ww2 fps spillet jeg syntes var noe særlig var nettopp CoD2. Og det er jo noen år siden nå. Nå spiller jo jeg slikt kun på pc da så det kan jo ha noe med inntrykket mitt å gjøre.

 

Kanskje noen kan si meg hvilke ww2 fps spill til pc som har gjort sjangeren oppbrukt siden 2005? Hvis dere ikke mener at det var cod2 som var dråpen da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...