Gå til innhold

Call of Duty (CoD) 5 - Vi venter i spenning! (Eller gjør vi?)


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt hvorfor alle synes ww2 er så brukt opp. Tror jeg må ha gått glipp av en hel masse spill fra ww2 for det siste ww2 fps spillet jeg syntes var noe særlig var nettopp CoD2. Og det er jo noen år siden nå. Nå spiller jo jeg slikt kun på pc da så det kan jo ha noe med inntrykket mitt å gjøre.

 

Kanskje noen kan si meg hvilke ww2 fps spill til pc som har gjort sjangeren oppbrukt siden 2005? Hvis dere ikke mener at det var cod2 som var dråpen da?

 

Folk sier bare det de har hørt av andre vet du, at WW2 er oppbrukt må være noe av det dummeste jeg har hørt. Samme som å si at FPS sjangeren i seg selv er oppbrukt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer ikke til å kjøpe dette spillet siden det ikke er realistisk nok for min smak.

 

Jeg synest ikke ww2 er oppbrukt. Beste settingen for spill spoer du meg. Har ikke kommet saa langt at jeg har faatt spilt firern enda. Nummer en og to var stjernebra. Trern skikkelig daarlig.

Alt kan skje med femmern...

Jeg elsker også WWII, men savner virkelig litt mer realistiske spill. Håper så jævli Hidden and Dangerous 3 kommer ut snart, selv om utviklerne ikke har bekreftet noe.

 

To grunner til atjeg har null forhåpninger til dette spillet:

1.WW2 settingen som vi alle er drittlei.

2.Utvikler er igjen Treyarch som holdt på å kjøre serien i grøfta med COD3.

:thumbdown:

Jeg er ikke drittlei WWII

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvorfor alle synes ww2 er så brukt opp. Tror jeg må ha gått glipp av en hel masse spill fra ww2 for det siste ww2 fps spillet jeg syntes var noe særlig var nettopp CoD2. Og det er jo noen år siden nå. Nå spiller jo jeg slikt kun på pc da så det kan jo ha noe med inntrykket mitt å gjøre.

 

Kanskje noen kan si meg hvilke ww2 fps spill til pc som har gjort sjangeren oppbrukt siden 2005? Hvis dere ikke mener at det var cod2 som var dråpen da?

Har kommet en del WWII spill siden 2005, blant annet Medal of Honour Airborn og Brothers in Arms Hell's Highway. MoH Airborn har jeg ikke prøvd i det hele tatt siden spillet ikke fikk noe særlig gode kritikker, mens BiA Hell's Highway har jeg snart rundet og synes spillet er ganske bra, men MP delen i spillet suger ræva. Jeg synes vi trenger flere WWII spill som satser på realisme og andre scenarioer enn Normandie.

Lenke til kommentar
Er litt spent. Liker ww2 settings. Men håper de våger seg på noe sånt som ww1 en gang. Det hadde vært interessant.

Tror det hadde blitt rimelig kjedelig egentlig siden veldig store deler av første verdenskrig er skyttergravskrig. Er vel kun krigen på havet som hadde vært intressant i spillsammenheng.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar

Jeg mener at WW2 ikke er et oppbrugt tema. Det kommer egentlig bare ann på hva man klarer å lage utav det. Jeg likte CoD4 utrolig mye pga. de intense gatekampene man kunne ha. Dette er noe jeg håper blir overført til CoD:WaW (skulle vel bare mangle siden Stillehavs krigen var ganske så intens).

 

Jeg hadde nå satt pris på om dette ble produsert av Infinity Ward, pga de, etter min mening, lager bedre Story og stager bedre kampscener. Treyarch er flinke de også, og CoD1Exo CoD2 var bra spill(CoD3 var jo til Konsoll og det har sine drawbacks...). Det jeg ikke liker som Treyarch har en tendens til å gjøre er å lage noen missions som er helt totalt tilbakestående. Eks: mappet hvor man er i et bombefly og må skyte ned halve luftwaffe, der hvor man kjører biler og blir forfulgt av lastebiler av soldater, eller når man setter seg på Luft-Vern kanoner og skyter en horde med Stuka fly som kommer i fin tur og orden.

 

CoD2 var et stort steg i rikig retning i forhold til CoD1, og klarer de å bygge på dette så kan de ha et decent spill som jeg håper innfrir.

 

 

Btw, jeg kan personlig si at jeg ikke er spes. glad for at de valgte å ta med en til Russisk kampanje, jeg skulle heller sett mer Amerikanse/Britiske kamper i Europa, men det er vel gøy de tester seg på Stillehavs krigen. Satser de gjør det bedre en Battlefield og MoH.

Lenke til kommentar

jeg tror jeg kommer til og kjøpe dette spillet, men jeg er veldig usikker, får liksom aldri helt bestemt meg om jegliker det eller ikke, syntes definitivt at det er bedre enn cod4, som jeg ikke likte noe særlig i det heletatt.

 

personelig liker jeg hundene, syntes de er ganske morsomme egentlig, også artilleriet er bra her siden det ikke er så altfor altfor kraftig, våpnene er litt dårlig balansert, men jeg tror at bolt action riflene kommer til og ende opp som 1 shot på de fleste servere!

 

Mens jeg skriver dette får jeg egentlig litt lyst til og kjøpe det igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...