Gå til innhold

Kjøpe gamer pc ca 10-14k med skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Her har du en pc som passer til det du ønsket

spill pc

Den vil nok komme på rundt 12 tusen kr med frakt og bygging du bestiller allene dele fra netshop og så ber du dem bygge den for deg så bestiller du skjermen fra det stedet hvor de selger den billigst og du har enda penger igjen.

 

alt kan bestilles fra netshop utenom skjermen for den har de ikke men den er utrolig bra så anbefaler deg o kjøpe den og alt går langt under budsjettet maks på 14 tusen kr.

 

Edit: fikset link

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar
Her har du en pc som passer til det du ønsket

spill pc

Den vil nok komme på rundt 12 tusen kr med frakt og bygging du bestiller allene dele fra netshop og så ber du dem bygge den for deg så bestiller du skjermen fra det stedet hvor de selger den billigst og du har enda penger igjen.

 

alt kan bestilles fra netshop utenom skjermen for den har de ikke men den er utrolig bra så anbefaler deg o kjøpe den og alt går langt under budsjettet maks på 14 tusen kr.

 

 

Den linken du sendte meg funker ikke :no:

 

Men takk for råd. Har du noe forslag til skjerm ??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Jeg beklager angående linken jeg hadde lagt med feil men nå er det fikset så nå kan du trykke på den.

 

I pc-en jeg bygde til deg la jeg men 24 tommer BenQ G2400W med HDMI, DVI og VGA kontakt med 5ms respons tid og 1900x1200 oppløsning.

 

Har selv denne skjermen og den er kjempe fint til spilling, film og vanlig bruk så den er noe jeg anbefaler deg på det sterkeste og alt går fortsatt langt under budsjettet ditt sin max pris.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Jeg beklager angående linken jeg hadde lagt med feil men nå er det fikset så nå kan du trykke på den.

 

I pc-en jeg bygde til deg la jeg men 24 tommer BenQ G2400W med HDMI, DVI og VGA kontakt med 5ms respons tid og 1900x1200 oppløsning.

 

Har selv denne skjermen og den er kjempe fint til spilling, film og vanlig bruk så den er noe jeg anbefaler deg på det sterkeste og alt går fortsatt langt under budsjettet ditt sin max pris.

 

Mvh donnieakalefty

 

Takk :w00t: , men hvor får jeg valgt at de skal bygge den. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Ring dem i morgen og bare si at du ønsker at de skal bygge pc-en som er funnet til deg så koster det 300 eller 350 tror jeg det var. For jeg fant ikke den knappen hvor det står at de skal bygge den for deg.

 

Men da bygger de den for deg og alt. så det jo kjempe greit vis du ikke kan det selv.

kundesenter netshop

 

Mvh donnieakalefty

edit: fikk ikke en direkte link til til telefon nr, trykk på åpnings tider så får du opp telefon nr.

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar
Ring dem i morgen og bare si at du ønsker at de skal bygge pc-en som er funnet til deg så koster det 300 eller 350 tror jeg det var. For jeg fant ikke den knappen hvor det står at de skal bygge den for deg.

 

Men da bygger de den for deg og alt. så det jo kjempe greit vis du ikke kan det selv.

kundesenter netshop

 

Mvh donnieakalefty

 

Supert tusen takk, foresten er det vanskelig å laste ned windows?? Eller er det bare å trykke "next" og cd key? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
jeg forstod ikke bæret av netshop, hvordan endrer jeg på den lista du sendte meg og hjelper det å ha to hardisker ?? xD

Hvordan hjelper da? Du får jo mer plass men trenger du det?

 

ekke sikker om det mulig og endre mitt opsett.

Men vis du bare ringer netshop i morgen og forklarer hvilke deler du ønsker og sier du skal ha den bygget av dem så fikser de det, og du får kanskje noen rabatter på det. Så det alltid smart og ringe og bestille for rabatter er alltid greit og få.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Her har du en pc som passer til det du ønsket

spill pc

Den vil nok komme på rundt 12 tusen kr med frakt og bygging du bestiller allene dele fra netshop og så ber du dem bygge den for deg så bestiller du skjermen fra det stedet hvor de selger den billigst og du har enda penger igjen.

 

alt kan bestilles fra netshop utenom skjermen for den har de ikke men den er utrolig bra så anbefaler deg o kjøpe den og alt går langt under budsjettet maks på 14 tusen kr.

 

Edit: fikset link

 

 

Trenger jeg ikke 750watt ??

Trenger jeg ddr3?

Endret av kleshenger
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Nei du vil ikke trenge 750 watt ivertfall ikke med 1 enkelt kort og med et sånt oppsett så er 600watt nok, men du kan alltids spørre netshop. Men vil forvente at 600w skal kunne dra et sånt oppsett uten problemer.

 

Nei du trenger ikke DDR3 enda kanskje du kan trenge det om 2-3 år og da er prisene laver enn nå så men til vanlig bruk for vanlige mennesker så er 4 gb 800 mhz mer enn nok.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Du har også denne PC pakken:

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=106517

Klikk på Konfig og velg eksempel disse delene:

Kabinett: Lian Li Miditower, Aluminium, Sort PC7BSCANDV3

Strømforsyning: MIST, 650W, avtagbare kabler, Rev.3

Hovedkort: FOX+ X38A Digital Life DDR2/DDR3 -S 775

CPU: Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz Socket775 6MB, BOXED m/vifte

Minne: Mushkin DDR2 4096MB enhanced Memory EM2-6400 2x2048MB 800MHz.

Harddisk: Western Digital 1TB Black 3,5", SATA 32MB Cache, Dual Processor

Skjermkort: ASUS HD4870 512 MB GDDR5

CD/DVD: Optiarc / NEC DVD-brenner

Tastatur: MIST tastatur, "Oghma", Aluminium, Sort

Operativsystem: Microsoft Windows Vista Home Premium OEM Norsk versjon 64-bit

Skjerm: LG W2452T-PF 24" LCD Wide Sort glossy 1920x1200

(Resten av valgene settes til "Ingen")

Du kan så til eksempel legge Cooltek mus, Laser, 1600 dpi "Hurricane" samt et sett høytalere som Logitech S-200

SUM: 12 467,-

Lenke til kommentar
Nei du vil ikke trenge 750 watt ivertfall ikke med 1 enkelt kort og med et sånt oppsett så er 600watt nok, men du kan alltids spørre netshop. Men vil forvente at 600w skal kunne dra et sånt oppsett uten problemer.

 

Nei du trenger ikke DDR3 enda kanskje du kan trenge det om 2-3 år og da er prisene laver enn nå så men til vanlig bruk for vanlige mennesker så er 4 gb 800 mhz mer enn nok.

 

Mvh donnieakalefty

 

 

Takker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Takker.

Bare hyggelig og kunne hjelpe, håper du får bestilt pc-en snart så du har noe og kose deg med i ukeene. Ingenting er morsommere enn og sitte på en pc som er ny og rask.

 

Lykke til med pc valget ditt og bare spør om det er noe mer du lurer på så får du nok svar fort.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det er helt avhenig av hva du skal bruke den til faktisk, vis du er interisert og alltid ha det nyeste av hardware kun fordi det er nytt kanskje 2-3 ganger i året eller oftere.

 

Vis du tenker på når ting blir slitt ut og må byttes kanskje 2-5 år avhengig av delen og hvordan du bruker den. Er du forsiktig og fjerner støv kanskje 3-4 ganger i året så kan den vare mye lenger for da blir ikke delene nedstøvet noe som kan overopphete pc-en.

 

Jeg hadde en Dell XPS pc i 3-4 år og så døde hovedkortet og ram brikkene og så fikk jeg nye gratis fordi jeg ringte Dell og forklarte dette å da ble det tatt på reklamasjonen som var 5 år for disse delene å den pc-en fungerte ypperlig til mitt bruk helt til jeg solgte den.

 

Så det er mye opp til deg faktisk om hvor ofte du må bytte ting i pc-en.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Venllig bruk Edit knappen for og redigere ditt eget innlegg istede for og lage så mange inlegg nedover hverandre dette gjør at det kan ta lengre tid og vanskeligre og svare deg.

 

spørmsål 1: ja du kan oppgradere harddisk størelsen til 320 eller 500 gb vis du føler at du trenger så mye plass. For vanlige folk så er 250 gb mer enn nok, du har masse plass til musikk og film og fortsatt ha mer plass igjen.

 

Spørsmål 2: Det er fult mulig og oppgradere denne pc-en med 2 skjermkort, større harddisker og flere harddisker/dvd brennere for du har 6 sata innganger integrert på hovedkortet.

Noe som gir mulighet til massevis av oppgradering av både plass og dvd brennere.

 

Det er også mulig og oppgradere til DDR3 ram om dette blir nødvendig for en økt hastighet, dette er ikke nødvendig for vanlige folk enda fordi prisen er høy i forhold til DDR2 ram og vanlige folk trenger ikke hastigheten heller.

 

Spørsmål 3: Overklokke er lett fortalt og gjøre pc-en raskere enn det den egentlig kom som standard. Ja denne pc-en er fult mulig og overklokke utrolig mye, du får med det som kanskje er kjent som den alle beste cpu kjølern med 2 vifter til, som betyr at du kan overklokke pc-en utrolig masse for og få økt hastighet og levetiden til pc-en. Når/vis du føler at pc-en begynner og bli for treg for ditt bruk så kan du overklokke den og den kan vare kanskje 1-2 år lengre før du må gå til innkjøp av en ny pc.

 

Vis det er noe mer så bare spør.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...