Gå til innhold

Kjøpe gamer pc ca 10-14k med skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Trykk inn CTRL + Prt Scr og så bare åpner du paint og trykke CTRL + V så får du lagt bilde der, så kan du jo klippe det til vis du ønsker det.

 

Sånn jeg gjorde det ivertfall.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Lagret du bilde ?

 

Det kan hende du må trykke inn CTRL + Prt Scr noen ganger for det er ikke alltid den forstår det med en gang.

Så etter det åpner du paint og trykker CTRL + V eller bare trykker lim inn.

Så lagrer du bildet et sted du lett finner det igjen og så velger du og laste det opp til forumet.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Lagret du bilde ?

 

Det kan hende du må trykke inn CTRL + Prt Scr noen ganger for det er ikke alltid den forstår det med en gang.

Så etter det åpner du paint og trykker CTRL + V eller bare trykker lim inn.

Så lagrer du bildet et sted du lett finner det igjen og så velger du og laste det opp til forumet.

 

Mvh donnieakalefty

 

Går ikke å laste det til FORUMET.. unskyld for dårlig info :whistle:

Endret av kleshenger
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Åja du velger browse under der du skriver inlegg så finner du bildet ditt du har lagret så velger du dette og så last opp.

 

så skal det være alt. For vis du får lagret bilde ditt så er det steget du må ta.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Har du mulighet og overklokke i BIOS med denne pc-en? det er noe du burde sjekke først så slipper du og bruke masse tid på og planlegge å sånt.

 

Kan se ut som rambrikkene bare tilhører en ferdig bygd pc og da er det ikke alltid du får lov/mulighet til og overklokke i det heletatt faktisk.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Du har også denne PC pakken:

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=106517

Klikk på Konfig og velg eksempel disse delene:

Kabinett: Lian Li Miditower, Aluminium, Sort PC7BSCANDV3

Strømforsyning: MIST, 650W, avtagbare kabler, Rev.3

Hovedkort: FOX+ X38A Digital Life DDR2/DDR3 -S 775

CPU: Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz Socket775 6MB, BOXED m/vifte

Minne: Mushkin DDR2 4096MB enhanced Memory EM2-6400 2x2048MB 800MHz.

Harddisk: Western Digital 1TB Black 3,5", SATA 32MB Cache, Dual Processor

Skjermkort: ASUS HD4870 512 MB GDDR5

CD/DVD: Optiarc / NEC DVD-brenner

Tastatur: MIST tastatur, "Oghma", Aluminium, Sort

Operativsystem: Microsoft Windows Vista Home Premium OEM Norsk versjon 64-bit

Skjerm: LG W2452T-PF 24" LCD Wide Sort glossy 1920x1200

(Resten av valgene settes til "Ingen")

Du kan så til eksempel legge Cooltek mus, Laser, 1600 dpi "Hurricane" samt et sett høytalere som Logitech S-200

SUM: 12 467,-

 

Vil heller annbefale denne pcen!

 

Dette er en kjempepc til en sinnsykt billig pris!

 

Du kan eventuelt bytte skjermkort til nVidia 8800 GTS, for optimal ytelse... Da har du en pc som vil holde i noen år til ;)

Lenke til kommentar

Jeg annbefaler pcen fra nettshop!

Ikke fordi jeg har anbefalt den først (noe som jeg ikke har), men fordi den rett å slett er best :)

Send en mail, og spør om de kan endre skjermkortet...Det funka for meg....

Fikk et kjempetilbud fra ps.no....

 

Edit: Hvis du sender meg msn'n din på PM, så kan jeg hjelpe deg mye mer :)

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

1 4870 skjermkort vil ikke det yte mye mer en et 8800 kort? 4870 sies jo og være nesten like bra eller bedre enn Nvidia sitt nyeste 280 skjermkort.

 

Vis du ikke trenger 1 Terabyte med lagrings plass så anbefaler jeg og bare kutte ned til så mye som du trenger for da sparer du utrolig masse penger for det er ingen vits og ha 800gb med ledig lagrings plass vis du aldri bruker den opp.

 

Har selv 320 gb og 170 av disse er enda ledige, innstalert alle spille jeg spiller, lagt inn musikken og filmene mine å enda så mye plass igjen.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Er det noen andre på forumet her, som har noe de skulle sakt ??

 

Kan noen lage en +/- liste som

 

Pc1 pc2

+ Cpu -

 

= skjermkort =

 

hadde også vært fint om noen kunne lagd et regne stykke som

3.16 Ghz = 0,40 øre for 0.01 ghz eller noe sånnt så jeg kan se hva som er best. :yes:

 

Takk for svar.. :thumbup:

Lenke til kommentar
1 4870 skjermkort vil ikke det yte mye mer en et 8800 kort? 4870 sies jo og være nesten like bra eller bedre enn Nvidia sitt nyeste 280 skjermkort.

 

Vis du ikke trenger 1 Terabyte med lagrings plass så anbefaler jeg og bare kutte ned til så mye som du trenger for da sparer du utrolig masse penger for det er ingen vits og ha 800gb med ledig lagrings plass vis du aldri bruker den opp.

 

Har selv 320 gb og 170 av disse er enda ledige, innstalert alle spille jeg spiller, lagt inn musikken og filmene mine å enda så mye plass igjen.

 

Mvh donnieakalefty

 

Har 0 peiling på asus/ati kort, men jeg vet bare at det kortet jeg sa, gir ganske bra ytelse...Finnes ikke et spill det ikke drar!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Du kanke regne ghz eller mhz i 1 kr per mhz og sånt.

For en quad har 4 kjerner og en duo har 2, så det blikke mulig beklager.

 

Quad er bra for og gjøre flere oppgaver samtdig, som antivirus scanning, dvd brenning mens du spiller.

 

Duo er bedre til bare ren spilling.

 

Jeg ville valgt en quad fordi du får muligheten til og gjøre flere oppgavere samtidig i bakgrunnen noe som er greit vis du ikke har pc-en på 24/7 som noen har.

 

4870 er det nest nyeste kortet til ATI det nyeste er 4870x2 som har 2 4870 kjerner sammen på 1 kort.

 

4870 skal yte like bra eller noen ganger bedre enn Nvidia sitt aller nyeste 280 skjermkort.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Du kanke regne ghz eller mhz i 1 kr per mhz og sånt.

For en quad har 4 kjerner og en duo har 2, så det blikke mulig beklager.

 

Quad er bra for og gjøre flere oppgaver samtdig, som antivirus scanning, dvd brenning mens du spiller.

 

Duo er bedre til bare ren spilling.

 

Jeg ville valgt en quad fordi du får muligheten til og gjøre flere oppgavere samtidig i bakgrunnen noe som er greit vis du ikke har pc-en på 24/7 som noen har.

 

4870 er det nest nyeste kortet til ATI det nyeste er 4870x2 som har 2 4870 kjerner sammen på 1 kort.

 

4870 skal yte like bra eller noen ganger bedre enn Nvidia sitt aller nyeste 280 skjermkort.

 

Mvh donnieakalefty

 

Ok takk, jeg trur jeg kommer til å ta den pcn du har valgt pga. at det virker som du vet hva du snakker om :yes:

 

skjønner ikke helt hvordan denne greia funker :blink: med at du må trykke på posten for at den skal komme opp, HJELP!! :eek:

Endret av kleshenger
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Hvordan hva fungerer?

Kan du forklare hva du trengte hjelp til.

er det pc-en jeg linket til du trengte hjelp til og finne igjen?

Så er den på første siden i denne tråden.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Mener du måten poster/svar blir vist på i forum tråder?

Du har sikkert valgt Linje eller Angi som valg istede for Standard.

 

Bare trykk på standard så skal alt gå tilbake til vanlig.

La med et bilde for og vise hva jeg trodde du mente og hva jeg mener med standard.

 

Mvh donnieakalefty

post-150227-1219317057_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...