Bulletus Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Det eneste som ser litt rart er de sylskarpe 3D-spillerkarakterene i det kornete landskapet. Men det er jo bra at de stikker seg ut og. Hehe ja , men zoomer man ut til "normal" fugleperspektiv blir alt mere balansert
Bulletus Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 (endret) http://www.cheatbook.de/wfiles/sacredb.htm En meget god guide til spillet Ved lvl 13 så eksporterte jeg karakteren til silver , ble litt mere futt i sakene - mobsa er 2-3 levels høyere og man får bedre drops . Tror det er i alt 5 vansklighetsgrader man kan spille på . Endret 14. august 2008 av Bulletus
Neppe Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Det lønner seg å holde seg til Bronze langt ut til level 30. Du får vel i grunn ikke så merkbart bedre drops i høyere nivå. Du merker det nok godt i Niob, men det er jo en kurve, så begrenset hvor mye av det du ser. Det viktigste for å merke forskjell i drops, er å holde seg i livet. Du har en bonus som heter Survival Bonus. Du får mer av den får å drepe drager og bosser o.l. å jo mere du har, jo bedre "lykke" har du i spillet.
Bulletus Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Det lønner seg å holde seg til Bronze langt ut til level 30. Du får vel i grunn ikke så merkbart bedre drops i høyere nivå. Du merker det nok godt i Niob, men det er jo en kurve, så begrenset hvor mye av det du ser. Det viktigste for å merke forskjell i drops, er å holde seg i livet. Du har en bonus som heter Survival Bonus. Du får mer av den får å drepe drager og bosser o.l. å jo mere du har, jo bedre "lykke" har du i spillet. Bronze ble jo altfor lett , så for morroheten sin skyld så lønte det seg vel å skifte til silver ? Som Dwarf ( vet ikke om andre klasser har det ) har jeg greed , da forsvinner endel av defense som betaling for 25 % større sjangse for magiske/bedre dropps
Cotul Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Så langt har jeg spilt opp en level 11 dwarf. Må bare si at i starten likte jeg ikke spille noe særlig. Men etter litt spilling ble jeg vant med ting som lav oppløsning og hvordan ting fungerte så nå har jeg fått lyst til å spille mer.
Bulletus Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Så langt har jeg spilt opp en level 11 dwarf. Må bare si at i starten likte jeg ikke spille noe særlig. Men etter litt spilling ble jeg vant med ting som lav oppløsning og hvordan ting fungerte så nå har jeg fått lyst til å spille mer. Litt treig start , men det går fort over . Herlig tidsfordriv ja , ikke glem guiden jeg har linket til !
Bytex Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Jeg syns det er en artig detalj at man har full statistikk over drepte monstre, hvor mange av hver type, hvem som hadde mest/minst hitpoints og slikt. Er festlig å si til kompis "idag drepte jeg 1229 monstre i Sacred".
Neppe Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Går ut ifra at dere spiller på Closed? Om du spiller på en server med mange folk, så blir monstre vanskligere. Er level 25 nå. Send pm, så kan vi jo ta en runde sammen.
Cotul Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 ikke glem guiden jeg har linket til ! Personlig så foretrekker jeg å finne ut av mest mulig selv før jeg tyr til guider. Men er ofte greit med hint om ting som virkelig burde unngås osv. Spiller selv på single player. Prøvde å finne et spill online men var jo ingen der, kan hende jeg gjorde en merkelig feil eller noe men. Og er det mulig å sette opp sine egne "spill" ?
Neppe Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Lager en server på Private, og kaller den for hw.no. Så får dere komme inn en tur om dere føler for det.
Bulletus Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Å spille på silver var genistrek , mye bra dropps til nå .
Bulletus Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Fant en fin børse som jeg mekka litt på
Pansergnom Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Prøv å spille et sacred lan game med kompiser! Uten å røpe noe mer kan jeg bare si LYKKE TIL!
Cotul Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Bulletus bruker du Mortar Grenade `? Med lvl 5 Mortar Grenade gjør den 707dmg, 834 når +dmg er tatt med, litt AoE men 15s cooldown. Er selv lvl 12 så dreper alt jeg møter på. Fant selv en fin rifle hos en forhandler i bronze, har max poeng i Trading.
Neppe Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Prøv å spille et sacred lan game med kompiser!Uten å røpe noe mer kan jeg bare si LYKKE TIL! Det er vel ingen utfordring? Må vel være dere på lanet som har vært problemet her Ett tips når man skal "modifisere" items, er å finne ringer med f.eks 9% fire damage, eller noen annen form for damage. Bare husk at det må være i prosent. Wood Elfen min er level 25, og har ikke noen spesielle problermer med å drepe noen som er level 40. Tar drager rimelig lett. Har ca 12% lifeleech, ergo trenger jeg aldri å bruke health potions. Kan poste bilder av våpnet mitt senere.
Bytex Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Uansett hvilken klasse du er så dreper du alt du møter på med 1-2 slag. Monstrene er lave hp, men MANGE.
Neppe Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 (endret) Kommer ann på hvor du drar da. Jeg pleier å dra til Shaddar Nur. Det er langt ned i ørkenen. Der bor det mange store edderkopper, som gir en hau med xp. Ganske lett å ta ned, men kan fort være dødelig. Det er viktig med mange runes. Driver å jobber på ett nytt våpen. Det vil få 44% fire damage. Endret 15. august 2008 av Neppe
Pansergnom Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Hvis ikke de har gjort noe skikkelig drastisk med diverse patcher i det siste så nekter jeg å tro at det funker over nett eller lan, meg og noen kompiser kjøpte det bare for akkurat det. Var lei diablo, det var sacred gold det og. Fikk det aldri til å funke, hvis man så på den enes skjerm så ville den andre sin char bare stå i ro eller være på et helt annet sted enn det den egentlig var. Altså helt ute av sync.... Gikk faktisk så langt som å installere xp men fikk det ikke til da heller
Bulletus Skrevet 15. august 2008 Forfatter Skrevet 15. august 2008 (endret) Uansett hvilken klasse du er så dreper du alt du møter på med 1-2 slag. Monstrene er lave hp, men MANGE. Da spiller du på for lett vansklighetsgrad ! Når jeg var lvl 12 så eksportete jeg karakteren min til silver ! Hver mob var nå 2-3 leveler høyere enn meg selv og bossene er enda høyere . Droppraten på fine ting gikk opp opplevde jeg , fått 2 golden items på littegrann ! ( feil klasse vel å merke ) . Gå opp på vansklighetsgrad og spillet blir bedre !!! Bulletus bruker du Mortar Grenade `? Med lvl 5 Mortar Grenade gjør den 707dmg, 834 når +dmg er tatt med, litt AoE men 15s cooldown. Er selv lvl 12 så dreper alt jeg møter på. Fant selv en fin rifle hos en forhandler i bronze, har max poeng i Trading. Jeg har cannon ! Dwarfen bøyer seg ned og fyrer av den store kanona !! veldig morsomt ! Bra damage også . Btw har du ekspotert karakteren din til silver enda ? Koser du deg ? Endret 15. august 2008 av Bulletus
Cotul Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Er lvl 14 nå, fortsatt i bronze. Har tenkt å være i bronze en stund til. Møtte akkurat på en drage som tålte noe sinnsykt sammenlignet med de andre fiendene. Spillet er greit nok, men synes fortsatt at titan quest gjør ting bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå