Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å ta The Diplomat jeg, fornøyd med den, pluss krever ikke first. Har dog 27k rep med Timbermaw som må farmes.

Skrevet
Kommer til å ta The Diplomat jeg, fornøyd med den, pluss krever ikke first. Har dog 27k rep med Timbermaw som må farmes.

Tenker det samme, noe jeg kan oppnå over tid. Frister veldig med Doctor men tviler jeg har sjans på den.

Skrevet

Hvordan er det å skippe de to første sonene i northrend? Tenker det kommer til å være stappfullt i de ved release. (Om ikke så ille som ved tbc-release)

Hvis mobsene bare er 2-3 levler høyere, burde jo ikke det være noe problem, i allefall med nogenlunde bra med hit rating.

Skrevet

Spørst vel om du får noen quests der også, så med mindre du vil grinde iver 1 million xp ville jeg holdt meg til Borean Tundra eller Howling Fjord. Kan ikke huske å ha sett noen questgivers med quest til meg når jeg sprang rundt i Northrend hvertfall.

Skrevet (endret)

Er veldig lite effektivt å grinde på mange levels over deg selv. Det tar altfor lang tid å drepe hver mob, pluss at blir du aggroet av mere enn en er det en kjapp tur til graveyard. Mest effektivt er å grinde mobs noen få levels under deg selv. Da går det fort, og man får mao. raskere XP enn å drepe monstre 5 levels over deg.

Questing er uansett den kjappeste måten å få XP på.

Endret av Bytex
Skrevet
Folk kommer til å drite i søvn for å få de tittlene der. Ingen vits å prøve for meg ihvertfall

Enig. Det er hinsides all fornuft, og de burde strengt tatt ikke vært der, siden man må "jukse" for å få dem. Man må enten dele account eller ha raid til å hjelpe seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...