Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så jeg tok litt bilder ^^

Første boss i Azol Nerub (error i spelling men w/e) Fikk ikke tatt resten siden jeg måtte stikke å eta lol. (Fikk en venn til å ta over)

post-56875-1219250272_thumb.jpg

Kult sted i Dragonblight

post-56875-1219250347_thumb.jpg

Grizzly hills er bare så ekstremt bra, gleder meg til når jeg får dratt meg opp til 74 og questet her, bare så jævla nydelig og bra musikk her.

post-56875-1219250418_thumb.jpg

post-56875-1219250436_thumb.jpg

Og selvfølgelig nydelige Howling Fjord. (Kul skotsk sound når du er her faktisk)

post-56875-1219250477_thumb.jpg

post-56875-1219250499_thumb.jpg

Bare å spørre om screens så kan jeg se hva jeg kan gjøre ^^

Ang arms for warrior så er bladestorm bugga akkuratt nå (Helt ubrukelig om du ikke har 100 rage, siden den krever 25 rage per whirlwind, så om du har 0 rage gjør den ingenting) og den breaker ikke snares ellerno atm. Var Arms i 20min før jeg respecca tilbake til 62 fury.

Speccen jeg ruller rundt med nå: http://talent.mmo-champion.com/?warrior=00...212251122501351

Personlig ser jeg ingen grunn til å røre arms eller prot for leveling atm, eneste jeg vil ha fra arms er impale og jeg ofrer ikke alle de nydelige rage og dmg talentsa i fury for å gå 17 arms.

Jeg har helt syk rage regen når jeg angriper mobs (har litt med at jeg har nærmere 40% crit dog) og jeg gjør ekstremt bra skade, og jeg dør aldri pga resi med blood craze (10% sjanse til å procce uansett hva slags slag på meg) og bloodthirst som healer 7.5% hvert 6 sekund.

Statsa mine er nå sånn ca (I berzerker uten battle shout)

14700 hp

2290 ap

39% crit

399 resi

11.9k armor

Skrevet

Northrend ser utvilsomt bra ut på bildene ja:)

Arms warrior blir nok fikset:)

eneste jeg skulle hatt er en mod som gjør at motorsykler ser ut som en hest....jeg håper faktisk noen nerder lager et slikt program....det må være noen bamhjertige sjeler der ute som også hater feilene blizzard har gjort og som kan rette litt på dem...

Skrevet

I et diskusjonsforum får man klage og syte, rose og lovprise så lenge man poster noenlunde under riktig post:) Bare så det er sagt mine kjære hårsåre venner:)

Skrevet

Klag i vei, men jeg lurer litt på hva som er problemet, det er utallige eksempler på andre ting som faktisk er mer moderne, så det jeg vil vite er hvorfor denne sykkelen skaper noe så diskusjon :)

Skrevet

Er jo plenty med rifler som ser ut som tommygun`er og lignende.

Forøvrig, jeg trenger hjelp! Klarer ikke å bestemme meg for klasse. Har dette å velge mellom:

70 druid, 70 shaman, 70 paladin, 70 warlock, 70 hunter, 70 mage, 70 rogue

Og så langt virker jo alt gøy. Får ikke spilt paladinen og warlocken i betaen dog, siden de er på min andre konto for boosting. Men, meh. Noen gode tips?

Skrevet (endret)

woho fikk key idag, rofle litt rundt i Northrend da, men å levle det orker jeg ikke =P Bare teste litt specs og nye spells samt se nye områder. Første pri er å få rougen til 70 før wotlk så jeg har en miner/JC \o/

btw, Motorsykkel er bare så dust i hodet asssa, blizzard er teite!!!!111/&¤"\oo/

Endret av Cosha
Skrevet
Klag i vei, men jeg lurer litt på hva som er problemet, det er utallige eksempler på andre ting som faktisk er mer moderne, så det jeg vil vite er hvorfor denne sykkelen skaper noe så diskusjon :)

Helt ok:) Det er lov å være uenig, og det er lov å si det på en imøtekommende måte :thumbup:

Nei saken er at jeg mener at motorsykkel er å dra det litt for langt...for den er omtrent som en helt moderne chopper i utseende. Dem andre "moderne" tingene vi har i wow ser veldig "steam-aktig" ut. Dvs dem ser ut som dem såvidt klarer å fungere og er på en måte tydelig forskjellig av utseende i forhold til sine "moderne" ekvivalenter. Jeg håper du forstår litt mer av hvorfor jeg syntes dette blir feil:)

Skrevet (endret)

Chopperen ser jeg litt, men disse chopperne er jo egentlig ikke moderne, de er bare inne i en "moteperiode" og hvis du ser på syklene med sidevogn ligner de på sykler fra før helikopteret var oppfunnet, det er disse tingene som gjør at jeg synes det er helt greit, reagerer mer på våpnene som nå ser ut som hi-techrifler fra 2000-tallet og nyere ;)

Tror folk ikke vil synes motorsyklene er så ille når de går live, chopperet ser ikke så veldig "vaglete" ut i stillbilder det heller, men på live er det bare et under hvordan de klarer å holde seg oppe, tror vi vil se noe av det samme med syklene :)

Og værsågod, vi diskuterer så ikke noe poeng i omglol du er teit fordi du ikke liker de, enda noen andre av de som har "syti" gjerne var minst like ille.

Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Chopper_%28motorcycle%29

Bare for å vise at chopperne ikke oppstod på 2000-tallet :)

Endret av Kuldesjokk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...