Gå til innhold

WheelMan skaffer tørris, Knopflerbruce rusler sørover og Gigabyte slår på stortromma.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4870 CF på tørris måtte vi se langt etter, da eier av rør hadde prestert å miste over halvparten av de medfølgende skruene til TEK9 rørene :no:

4870 CF uten tørris gjorde vi dog et forsøk på, men med en CPU som hater deg og en stadig minkende boks med tørris så er ikke det like lett desverre.

 

Endte opp med noe slik som 17100 i 3Dmark og 54.14 FPS 1280x1024 VH DX10 i Crysis.

Lenke til kommentar
iLoVecF er vel ikke hos dere? :p

 

~ Mortis360

 

Joda han er her, men problemet med klokking av phenomen hans er at vi ikke har mer dice, og at vi ikke finner ut hvilken PLL kortet hans bruker. Mao har vi kun AMD overdrive og BIOS til selve klokkinga, noe som ikke funker 100%.

 

Ellers sitter jeg og taster på en dual-socket server. Klokker elendig, men pers i wprime32m ble grei skuring likevel - dobbelt antall kjerner hjelper endel. :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde misstanken ja, gått i klasse med han i ett år så kjenner han godt :thumbup:

La meg høre noe hvis dere tenker på en sånn helg igjen, får snart ett Biostar kort som klokker som fanden som hadde vært moro å prøve skikkelig engang!

 

~ Mortis360

 

men AM2 Athlon x2 opty og sempron etc funker bra ;)

 

DFI 790FX M2R med noctua kjøler er på plass og skal ta å komme inn på top 20 med 5000+'n

 

korsn går det? joda.

 

WR på Opty 1222 lett som bare det, ikke mye å snakke om og er da ikke så morsom chip heller den vi fikk.

 

En 1620 chip kommer vi mer til siden, den var morsom og clocka bra, men 5000+ først maxe @ air.

 

 

HUSK jeg må boote windows for å få prints, så det må være stabilt nok til å boote windows vista, går vell over til xp snart har det på en disk, BORG edition av alle ting fra knoppfler.

 

ett lite print er tatt av 5000+'n

post-118039-1218403481_thumb.jpg

Endret av iLoVecF
Lenke til kommentar
..men problemet med klokking av phenomen hans er at vi ikke har mer dice, og at vi ikke finner ut hvilken PLL kortet hans bruker. Mao har vi kun AMD overdrive og BIOS til selve klokkinga, noe som ikke funker 100%.

Prøv ICS 9LPRS477BKL eller ICS 9LPRS477CKL, den første er mest sannsynlig den som er brukt. :)

Lenke til kommentar
..men problemet med klokking av phenomen hans er at vi ikke har mer dice, og at vi ikke finner ut hvilken PLL kortet hans bruker. Mao har vi kun AMD overdrive og BIOS til selve klokkinga, noe som ikke funker 100%.

Prøv ICS 9LPRS477BKL eller ICS 9LPRS477CKL, den første er mest sannsynlig den som er brukt. :)

 

BKL er det. Sjekket rundt på HK, og var den. Dessverre finner jeg ikke PLL-en i SetFSB. Har du noe annet program som kan brukes til den PLL'en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...