Gå til innhold

Hvordan ser din bakgrunn ut?


Tristus`-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva slags themes kan du bruke? Alle? Og hvordan gjør man det da? Vanligvis har man jo et eget program der man åpner forskjellige skins osv

Du bare dobbel-klikker på theme filen, så kommer den opp i Display Properties under "Utseende" som det heter på norsk. Da får du de forskjellige variantene i themen under "Fargevalg" og kan endre på skriftstørrelsen under "Skriftstørrelse".

 

Fungerer ganske bra.

Lenke til kommentar

mine.JPG

 

Hele bakgrunnen er "samurized". Scriptene som er i bruk er Weather 2004, Samoonrize og Fetch image til bildene. Bildet av jorden dag/natt viser hvor på jorden det til en hver tid er natt og hvor det er dag og oppdateres hvert 5 min av et hendig lite program som heter earthwatcher. Litt tøft å se natten bevege seg over jordkloden :D

 

Edit glemte kalenderen som er Rainlendar, og seff style xp til mac themet.

Endret av GSM
Lenke til kommentar
http://home.no/toreriktheman/Desktop%20070604%20-%202.jpg

 

Ryddig og pent.  :thumbup:

 

EDIT: Litt stort, men man må da se skikkelig...  :wee:

Bruker du et eget program for å ta screenshot? Hørt om "prt scr"-knappen? ;)

haha - lurer jeg også på :p Hypersnarp i Windows... lol :D

Har selvsagt hørt om, ja jeg vil faktisk gå så lang som å si at jeg vet (!) hva Print Screen er. Saken er at jeg er et vanedyr, og vanedyr blir vant med å bruke HyperSnap-DX 5. Sånn er det bare. Ctrl+Shift+V, så er bildet i boks, uten å måtte lete gjennom alskens filer etter bildet man nettopp tok. :thumbup:

Lenke til kommentar
http://home.no/toreriktheman/Desktop%20070604%20-%202.jpg

 

Ryddig og pent.  :thumbup:

 

EDIT: Litt stort, men man må da se skikkelig...  :wee:

Bruker du et eget program for å ta screenshot? Hørt om "prt scr"-knappen? ;)

haha - lurer jeg også på :p Hypersnarp i Windows... lol :D

Har selvsagt hørt om, ja jeg vil faktisk gå så lang som å si at jeg vet (!) hva Print Screen er. Saken er at jeg er et vanedyr, og vanedyr blir vant med å bruke HyperSnap-DX 5. Sånn er det bare. Ctrl+Shift+V, så er bildet i boks, uten å måtte lete gjennom alskens filer etter bildet man nettopp tok. :thumbup:

Er da bare å gå inn på Paint, trykke Ctrl + V = Tadaaa. bilde!

 

Lagre som, <insert map name> og trykke save.. ;)

 

 

 

*sarkastiskt ment*

Lenke til kommentar
http://home.no/toreriktheman/Desktop%20070604%20-%202.jpg

 

Ryddig og pent.  :thumbup:

 

EDIT: Litt stort, men man må da se skikkelig...  :wee:

Bruker du et eget program for å ta screenshot? Hørt om "prt scr"-knappen? ;)

haha - lurer jeg også på :p Hypersnarp i Windows... lol :D

Har selvsagt hørt om, ja jeg vil faktisk gå så lang som å si at jeg vet (!) hva Print Screen er. Saken er at jeg er et vanedyr, og vanedyr blir vant med å bruke HyperSnap-DX 5. Sånn er det bare. Ctrl+Shift+V, så er bildet i boks, uten å måtte lete gjennom alskens filer etter bildet man nettopp tok. :thumbup:

Er da bare å gå inn på Paint, trykke Ctrl + V = Tadaaa. bilde!

 

Lagre som, <insert map name> og trykke save.. ;)

 

 

 

*sarkastiskt ment*

Tror faktisk at det ville tatt i alle fall 3 sek. lenger tid enn Ctrl+Shift+V, og så spretter bildet opp...

 

(Man må da svare... :p)

Lenke til kommentar
Hele bakgrunnen er "samurized". Scriptene som er i bruk er Weather 2004, Samoonrize og Fetch image til bildene. Bildet av jorden dag/natt viser hvor på jorden det til en hver tid er natt og hvor det er dag og oppdateres hvert 5 min av et hendig lite program som heter earthwatcher. Litt tøft å se natten bevege seg over jordkloden :D

 

Edit glemte kalenderen som er Rainlendar, og seff style xp til mac themet.

Er det en værstasjon du driver? :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...