Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Death Race


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I starten av traileren virket den jo fet nok, men da jeg hørte setninger som

"the rules are simple, there are no rules" og "win and get your freedom, or die trying" så ble jeg direkte kvalm. Tyrese Gibson hjelper desverre lite på rollelisten, er jo selvskreven "too cool for skool" (2F2F anynone??)

 

Jason Statham har jeg veldig sansen for, og Joan Allen har gjort det virkelig bra i Bourne-filmene. Kan bli bra, men virker som en typisk 6,5/10 film fra min siden.

 

Like forøvrig fargepaletten godt.

Lenke til kommentar

Typisk pizza film, men skal sees pga bilene, og fordi jeg liker og finne tekniske feil, fant allerede en i traileren.

"30mm machineguns for offense" De løpa hadde ikke taklet ammunisjonen, så derfor ville 13mm vært bedre, men fortsatt for stort for en bil av den typen til og ha med seg i den farten og fortsatt kjøre med den uten av river seg selv pga rekyl.

 

Kort versjon:

Skal sees uansett karakter

Lenke til kommentar
Denne må sees faktisk, filmatisering av samme prinsipp som gode gamle Death Rally tilbake på 90 tallet! Klassiskt spill og nå en film basert på samme konsept.

Castinga er nok litt på viddene. En blond Mickey Rourke og en smule omskrivning i manuset hadde nok gjort dette til en god Death Rally film ;)

 

edit: Men, deilig med nok en film i Statham-samlinga ;)

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...