Gå til innhold

Warhammer Online pre-order pack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har hørt noe fra komplett.no? Hvordan det fungere med collectors edition? Har fått sånn preoder sak fra de for noen uker siden.

Om du har betalt for hele så vil du bare få CE pakken i posten før (trolig) den 18. Om ikke må du vel betale resten ved å vise til preorder boksen.

Skrevet (endret)
Nå er CE bestilt fra komplett, fikk eposten med varenummeret i dag. prisen kom på 749 kr + frakt.

MPX selger den for 599 om du har preordret. ^^

Endret av Zappy
Skrevet

Valgte å bestille fra komplett i stedet for steder som mpx, har vært kunde hos komplett lenge så blei utrolig skuffet at de ikke trekker fra preorder pakke prisen du allerede har bestilt. Slike små ting trekker ned komplett :\

Skrevet

Prisen er jo helt latterlig!

Absoluttspill.no selger dem for 600kr. Det uten noe preorder styr.

Så det er jo "ran" det komplett.no driver med. Kommer nok uansett til å bestille derfra, (har også bestillt fra absolutt.no), men er ikke garantert der.

Skrevet

Sendte en mail til de, der jeg bare sa at jeg var meget skuffet over prisen. At en så stor og seriøs bedrift tar så mye mer en alle andre. Fikk tilbake mail om at de allerede har trukket ifra preorder pakken, så egentlig har jeg betalt 850 hehe.

Skrevet (endret)
Da har Gamezone.no lagt ut tilgjenglige Collector Editions.

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=32399

Vær oppmerksom på at det er begrenset hvor mange som er tilgjenglige. :-)

Nice nice, bare å bestille folkens! Om det er et CE til et mmorpg spill som er verdt å ha så er det vel dette. Hvorfor det sier du?

• 12 exclusive quests (2 for each army)
  • 12 exclusive quest rewards ( 1 for each quest)
  • 12 Special Player Titles
  • 12 exclusive character heads

Du får ikke som i fks World of Warcraft et lite ubrukelig pet, men mulighet til å få hoder til figuren din som ikke alle andre har spesiele titler,quests etc.

Gjør jo heller ikke noe at selve CE boksen er rimelig så sexy heller! Jeg har ordnet meg 2 bokser... WAAGH!!

Endret av _LarZen_
Skrevet (endret)

Om jeg bestiller Collectors edition fra gamezone (mens de har på lager) så får jeg CE 100% sikkert da?

Har allerede kjøpt preorder box for en annen butikk der jeg bor, men blir egentlig mere lettvint for meg og bestille fra gamezone, har det noe og si at jeg bestiller derfra når jeg har preorder box fra en annen butikk??

Endret av Sjokoladefisk
Skrevet
Du får ikke som i fks World of Warcraft et lite ubrukelig pet, men mulighet til å få hoder til figuren din som ikke alle andre har

Okei. Imotsetning til et pet som ikke alle andre har så får du et hodet som ikke alle andre har :whistle:

Skrevet
Du får ikke som i fks World of Warcraft et lite ubrukelig pet, men mulighet til å få hoder til figuren din som ikke alle andre har

Okei. Imotsetning til et pet som ikke alle andre har så får du et hodet som ikke alle andre har :whistle:

Hehe, skjønner hva du tenker :p Men er jo litt forskjell på et hode til figuren din og et pet du flasher en gang iblandt da...

Skrevet
Enig med deg der, hoder som ingen andre har er mye mere "eksklusivt" :p

Er vel ikke SÅ ekslusivt når det er rundt 50.000+ som har fått seg CE da!

Jeg ser jo poenget, men det jeg er mest gira på er selvfølgelig head start :-)

Skrevet
Om jeg bestiller Collectors edition fra gamezone (mens de har på lager) så får jeg CE 100% sikkert da?

Har allerede kjøpt preorder box for en annen butikk der jeg bor, men blir egentlig mere lettvint for meg og bestille fra gamezone, har det noe og si at jeg bestiller derfra når jeg har preorder box fra en annen butikk??

Hvis du får bestilt så er du garantert. :-)

Skrevet

Noen som har problemer med å få opp de tallene på det bildet som du må skrive inn? den sikkerhets greia, får dem ikke opp :/

Altså når jeg skal registrere min konto n shit :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...