Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Begynt å skrive pakkeliste/huskeliste til TG10 alt.

Jeg og.

Får bare håpe at jeg har skaffet meg en pc til da x)

Blir litt kjipt og dra på TG uten pc :)

Skrevet
Jeg lager lita nå fordi jeg har TG09 klart i minnet så jeg vet hva jeg burde ha med/ikke ha med osv..

Kan du dele lista med meg? :p

Så får jeg vite litt om hva jeg ikke trenger og ta med meg osv. Er alltid sånn at jeg tar med meg ALT for mye. Det er veldig typisk meg.

Skrevet

Den er lage spesielt for mine behov jeg vet ikke om du trenger DVD brenne plater og slikt men det har jeg lært at jeg ikke trenger...

Og iår brukte jeg freks ikke noen av spillene jeg tok med brukte bare NO-CD-Crack

Skrevet (endret)

Trenger ikke brenne plater og slikt, nei. Det jeg er mest usikker på er hvor mye penger, mat, drikke, og klær jeg skal ta med.

Alt av PC saker, vet jeg :)

EDIT: Oi. Glemte helt pakkelista til TG. Tror jeg burde se igjennom den litt

Endret av Vertical^
Skrevet

Haha.. Dette her er jo morsomt :).

Og ja; Jeg er vel misunnelig på dere siden dere var på TG 09. Men det er nok de fleste andre også. Da tenker jeg på de som ville dra på TG 09. Eller de som måtte refundere billettene sine osv.

Skrevet

Jaja Kristian, det lureste du kan ta med deg på TG er nokk hørselvern ;) Jeg tror jeg nemmelig er skada for livet :|

Til neste år tror jeg kanskje jeg må spille på at jeg faktisk heter Arne. Det var nemmelig en del som trodde jeg kødda når jeg sa jeg het Arne :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...