Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Skrevet
To timer første natta, kanskje tre timer i natt... Så det blir altså fem timer til sammen. Og alt har foregått på tastaturet... :fun:

Har ikke NUBBESJANGS til å sove på tastaturet jeg, blir bare helt feil. Men har veldig lyst da :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
To timer første natta, kanskje tre timer i natt... Så det blir altså fem timer til sammen. Og alt har foregått på tastaturet... :fun:

Har ikke NUBBESJANGS til å sove på tastaturet jeg, blir bare helt feil. Men har veldig lyst da :p

Ok, jeg skjøv tastaturet litt vekk, da... Og la ei pute der... :pLitt komfortabelt skal jeg ha det... :wee:

Endret av Breidablik
Skrevet

Jeg har en sånn fin høyttaler til å legge hodet på, men det slo meg ikke at den skulle begynne å lage lyd, så måtte komme meg opp på tribunen :p

Skrevet

Du går mot utgangen også ser du til venstre når du er i gangen så står del "Garderober" eller "Dusjer" eller "Showers" eller noe slikt.

Argh angrer på at jeg ikke sov i natt -.-

Gjest medlem-77217
Skrevet
800 spenn for en billett da må de folka tjene inn en del penger as :)

De tjener vel fint lite ja :) Tipper mesteparten av overskuddet går til utstyr til neste års TG og KANDU sine påfunn resten av året.

Skrevet
Når var det USB kjøleskap ble ulovlig? våknet opp til en fin liten advarsels-lapp på pulten her.

Sikkert bare noen som har kødda med deg, det tar jo ikke noe mer strøm?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...