Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Bytt inn de varme mot kalde.

Det er stress..

Da er det for meg rart at du orker å dra til TG, være sosial, skrive innlegg her og rett og slett leve. Vet ikke om du lider av å ikke like å snakke med ukjente folk, men du går bort til infodesk med de gamle så får du nye! Om du da synes slikt er stress, så har du et problem, og det kan forbli ditt problem. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bytt inn de varme mot kalde.

Det er stress..

Da er det for meg rart at du orker å dra til TG, være sosial, skrive innlegg her og rett og slett leve. Vet ikke om du lider av å ikke like å snakke med ukjente folk, men du går bort til infodesk med de gamle så får du nye! Om du da synes slikt er stress, så har du et problem, og det kan forbli ditt problem. ;)

 

Jeg prøver å finne en alternativ løsning til denne tungvinde måten, jeg prøver iallefall å få til noe nytt, ingenting er uforbederlig..

Lenke til kommentar
Jeg prøver å finne en alternativ løsning til denne tungvinde måten, jeg prøver iallefall å få til noe nytt, ingenting er uforbederlig..

Vel, det er bare det at folk her skriver forslag for å prøve å hjelpe deg, men du avviser alt, og krever noe lettere. Enten kjøper du et USB kjøleskap og gjemmer det, eller så gjør du som nesten alle andre og bruker kjøleelementer! Det fungerer best i lengden uansett.

Lenke til kommentar
Biljard foran bowling, lett!

 

Jeg aner ikke hvorfor, men jeg tåler ikke å tape i bowling. Alt annet går greit. Unntatt Monopol.

 

jammen du da tar jeg med deg ut å spiller bowling en dag :D dette vil jeg se.. hehehe

 

Nei.

Nei, det har du virkelig ikke lyst til. Jeg er forresten en ganske dårlig vinner i bowling, også.

Lenke til kommentar
Hvordan kan de gi oss så lite?

 

PC'en min kjører 1000 Watt og jeg vet om mange andre som bruker MYE mer.

Du har vel målt den effekten via instrument og ikke sett på hvor mye peak PSU'en har?

 

 

Forøvrig er det helt på tryne at de har satt opp 1 ampere fortsatt. Altså, det er ikke slik at man får utdelt 1 ampere. Man har sikringer på rekkene, og når det overskrides et viss antall ampere der, så ryker sikringen. Hvor mange ampere hver plass har hvis man regner det ut, vet jeg ikke, men er garantert over 1 ampere. De oppgir nok 1A for å ikke få folk til tenke at de kan ha med seg hva som helst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...