Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Harry Potter og Halvblodsprinsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til denne, men ser enda mer frem til den siste (eller de to siste blir det vel da). Håper bare de greier å få med det viktigste og være noenlunde tro mot bøkene.

Sagt noe om hvor lang filmen blir forresten? Syns de kunne vært tøffe nok til å gjøre den lenger enn de har gjort med de forrige, for i spesielt 4. og 5. filmen har det vært tydelige tegn på at de har det altfor travelt, historien har blitt rusha framover, og de som ikke har lest bøkene på forhånd greier ikke følge med og har ingen anelse om hva som foregår.

Lenke til kommentar

Kommer 6 dager etter bursdagen min, 21. nov, har bursdag 15. Håper på Colluseum..

Utifra denne teaseren ser det ut til at denne vil bli mer tro mot boka. Elsker hvordan de bruker det minnet til Dumbledore i denne teaseren ^^

Er et par mnd igjen.. rekker å lese serien et par ganger for å få liv i minnene ^^

Lenke til kommentar
Uff jeg gruer meg litt, er redd jeg kommer til og bli like skuffet over denne som 5'ern. :(

 

Er bare å skru ned forventningene til et minimum, og være fokusert på at dette er en film, ikke en bok. Den er ingen direkte gjenfortelling av boka, kun basert på den. Og det er to helt forskjellige medier som må tilpasses forskjellig. Noen ting i en bok passer ikke på film i det hele tatt. Se filmen som en film og ikke som en bok, så blir ikke skuffelsen like stor. :)

Lenke til kommentar
Uff jeg gruer meg litt, er redd jeg kommer til og bli like skuffet over denne som 5'ern. :(

 

Er bare å skru ned forventningene til et minimum, og være fokusert på at dette er en film, ikke en bok. Den er ingen direkte gjenfortelling av boka, kun basert på den. Og det er to helt forskjellige medier som må tilpasses forskjellig. Noen ting i en bok passer ikke på film i det hele tatt. Se filmen som en film og ikke som en bok, så blir ikke skuffelsen like stor. :)

 

Hadde jeg greid det så ;)

Lenke til kommentar

Hei Findus!

 

Hvorfor bruker dere det lavoppløselige og upraktiske flash-greiene for å pressentere videoer. Flash er også bare støttet på et veldig begrenset antall platformer, de fleste har jo en videoavspiller installert på PCen uansett! Noen som vet hvor man kan se traileren i et mer konvensjonelt format, helst i høy oppløsning?

Lenke til kommentar
Hei Findus!

 

Hvorfor bruker dere det lavoppløselige og upraktiske flash-greiene for å pressentere videoer. Flash er også bare støttet på et veldig begrenset antall platformer, de fleste har jo en videoavspiller installert på PCen uansett! Noen som vet hvor man kan se traileren i et mer konvensjonelt format, helst i høy oppløsning?

http://www.abctv.no/node/1486 :)

 

EDIT: Så nå at det var samme greie, bare med hikke :p

 

Liker virkelig den visuelle vendingen HP-filmene har tatt ^^ Men samtidig savner jeg den koslige stemningen fra de to første :p

Endret av Beges
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...