Gå til innhold

Årets Pc Spill ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomt å i det hele tatt vurdere en ekspansjon som Årets Spill, men på den annen side ble jo The Orange Box også regnet som Årets Spill av mange. :p

Spore er helt klart en sterk kandidat, men jeg håper de ikke har gjort samme feil som så mange før dem og satset på for mye. Skapningskaperen var genial, men hvordan er selve spillet? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så langt i år har PC spilla vert stort sett skuffende, Assasin Creed og Mass Effect fortjener ikkje titellen fordi begge kom tidligere på konsol

Mine kandidater

Crysis Warhead(tviler men vil gi det ein sjangs)

Diablo III (viss det kommer i år)

Duke Nukem Forever(?)

Far Cry 2

Left 4 Dead

Mirror's Edge

Spore

Det kan godt hende at eg har glemt noken spill her, høsten har mange gobiter på lur for PC kanskje til og med GTA 4. PC Gamer US (ikkje malaysia tullet) har hintet noke om deiras neste utgave, "You hoped it would happen. You knew it would happen. But you just didn't know when it would happen" "PC gamer knows. And we're going to tell you".

Skrevet

Vel, angående Diablo III ville det vunnet om det var like bra som sine forjengere, men sjangsen for at det skal bli sluppet ut i år er omtrent 0 %. Tviler også sterkt på at det kommer ut i 2009. 2010/2011 er mer realistisk.

Ang. konkurransen så syntes jeg Spore var kult før, men etterhvert ble det ganske kjedelig... Det er ikke nr.1 i min bok hvertfall, men vi får se ossen det er i fullversjonen.

Skrevet (endret)
Ang. konkurransen så syntes jeg Spore var kult før, men etterhvert ble det ganske kjedelig...

Hva er det som har blitt mer kjedelig?(bare lurer), for mine del ser spillet enda bedre ut for hver dag som går, spesielt etter at de oppgraderete looken:

Tidligere:

creature_editor.jpg

soprecc.jpg

spore.gif

Ferdig:

spore-20080213102203672_640w.jpg

--

Tidligere:

spore-20050518092207054_640w.jpg

Ferdig:

spore-screens-20080520004039940_640w.jpg

Utrolig hvor mye spill forandrer seg når de bruker lang tid på å utvikle det..

Endret av MrLG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...