Cola911 Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Hei der! Jeg kjøpte en 8gb minnepenn og at jeg visste at jeg kunne få wow til å bli 7,9gb MEN det viste seg at det egentlig bare var 7,5gb (8 000 000 bytes er ikke helt med i åssen dette fungererer) Noe som er litt dumt, noen some vet om det er noe jeg kan slette ytterligere enn dene patch greia som ikke er mpq. Eller om det er noe jeg kan gjøre for å komprimere filer/gjøre mer plass med minnepenn/etc. Info: -Merke: Kingston -System: Windows Vista -Byte/gb: 8 084 951 040 / 7,52gb -Type: Flyttbar disk -Filsystem (står under egenskaper) FAT32 -Har ikke aktivert Ready Boost (aner ikke hva dette er)
Andeby Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Ligger patch installerene og downloaderene i WoW mappa? I så fall kan du slette de.
Ardinur Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Jeg tror du kan slette hele 'Patches' mappa, selv mpq filene der. Men ha en backup først, for jeg er ikke 100% sikker. Videre kan du slette 'Screenshots', 'Cache' og 'WTF' mappene.
Andeby Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Om du ikke har noen addons kan du sletta addons mappa også, den ligger i "Interface".
ugotabanana Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Formater minnepennen til NTFS så får du overført størrre filer også.
Cola911 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Skrevet 2. august 2008 Formater minnepennen til NTFS så får du overført størrre filer også. Hva er dette? Hvilket program?
Walts Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 tror du burde kjøpt en større, spillet blir bare større og større så uannsett om du får krympet det nok så kan det hende det blir for stort igjen neste patch
Andeby Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 tror du burde kjøpt en større, spillet blir bare større og større så uannsett om du får krympet det nok så kan det hende det blir for stort igjen neste patch Og bare tenk deg når WotLK kommer.
vgard Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 snip, snip.. Hmm.. sendt deg en pm, men det var litt offtopic.
Zash Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Komprimere hele wow mappen med win-rar, men det tar tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå