Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig. Så lenge Newcastle holder seg i PL kan Steve Bruce forbli manager så lenge han bare ønsker, og det er helt uaktuelt å følge med på et lag ledet av Steve Bruce. Det kan ikke bli stort mer uinteressant enn det. Tar heller Championship med Neil Warnock, Mick McCarthy, Chris Hughton, Tony Mowbray, Mark Robins m/f over PL med Steve Bruce.

Endret av """
Lenke til kommentar

Men får du noe glede av å se Newcastle under Steve Bruce? Har fulgt Newcastle siden 96/97, og de har aldri spilt dårligere, kjedeligere og mer identitetsløs fotball enn under Steve Bruce. Det er faktisk ikke en eneste ting som er interessant med Bruceball. Ikke bare spiller laget den dårligste fotballen innad i laget siden jeg ble supporter, men jeg tror faktisk ikke jeg har sett et eneste lag spille såpass kjedelig fotball i PL på mine 25 år som supporter. Stoke under Pulis var kjedelig som faen, men de hadde et lass av identitet, og de hadde en plan. Og bare det faktum at de hadde en plan gjør de til et langt mer interessant lag enn Newcastle under Steve Bruce. Det eneste jeg kan si om Bruceball er at det er kjedelig, intetsigende, identitetsløst og helt forbanna pinlig.

Lenke til kommentar

Vi er en traust middelhavsfarer. Se på spillerstallen, det er ikke akkurat verdensklasse. Syns egentlig det er en prestasjon av trenerteamet å holde laget midt på tabellen med den spillergruppa.

Det var ikke alltid så stilig fotball under Rafa heller. Selv om jeg er enig i at Bruceball på sitt verste er ille

 

Lenke til kommentar

Rafa sto ikke alltid for verdens feteste fotball, men mannen hadde så absolutt en identitet og plan. På samme måte som Pulis, selv om sistnevnte er kjipere. Men Pulis har en klar identitet og han har en plan. Bruce har ingen av delene.

La oss også prate litt om unge Longstaff. Gutten så faen meg ut som en erfaren stjerne under Rafa, men har vært en vandrende katastrofe under Bruce. Tilfeldig? Neppe. Og Callum Wilson underbygger jo egentlig dette med nylige sitater som "I think Graeme Jones coming in as a coach (in January), definitely complemented the manager because he’s a little bit more tactically aware and up to date,"

Og det er jo ikke akkurat første gang spillere prater om Bruces mangel på taktiske egenskaper osv. Steve Bruce er verre enn gråstein.

 

 

 

Og angående det å være middelhavsfarer: Der Steve Bruce får flere gode signeringer i løpet av sommeren, uten og greie å imponere med de, måtte faen meg Rafa vente til slutten av januarvinduet for og få Almiron. Og ser man på stats fra den sesongen, så forandret Almiron ekstremt mye for Newcastle, spesielt offensivt. Newcastle var vel et av de 5-6 beste lagene i ligaen etter den signeringen, og man skal ikke se bort i fra at Newcastle utrolig nok hadde kjempet om EL om han hadde fått Almiron da han ønsket; i sommervinduet.

Endret av """
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

7 seire på de 37 siste for Steve Bruce, og en seiersprosent på i underkant av 19%. Det er faktisk helt fantastisk. Og til tross for dette finnes det supportere der ute som mente det var greit å kvitte seg med Benitez til fordel for Bruce, fordi Benitez var så kjedelig, grå og utdatert. Og folk må jo få lov til å mene det, og det finnes utvilsomt managere som står for flottere fotball. Men etter 20 år som manager var det ingenting som tilsa at Bruce spilte bedre fotball enn Benitez, og det gjør han virkelig ikke heller.

Det som er mest utrolig er jo at Steve Bruce, etter 20+ år som manager, enda ikke har funnet sin filosofi. Det finnes ingen i hele verden som faktisk kan fortelle oss hva slags fotball Steve Bruce står for. Det er null identitet, det finnes ingen plan i noe som helst. Det er faen meg helt absurd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...