Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

 

Newcastle United midfielder Jack Colback set to leave after training ground row with boss Rafa Benitez
  • Jack Colback has almost certainly played his last game for Newcastle United 
  • The former Sunderland midfielder refused to take part in a training session 
  • Newcastle manager Rafa Benitez has since told the player to train alone 

 

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4782786/Newcastle-s-Jack-Colback-set-leave-training-row.html

 

 

JS107551053.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår ikke helt hvordan de kan love Benitez midler, får han til å bli, og så fucke fyren helt over. De roper at de må selge for å kunne kjøpe, likevel er det flere spillere som er solgt, og ingen kommet inn etter det. Det hadde fungert med Pardew som manager, da han er en yes-man, men Benitez vil da aldri finne seg i å fortsette med den dritten her.

Lenke til kommentar

Enig. Elsker fyren allerede. 

 

Føltes for øvrig godt med seier i dag, vært mye sure miner etter overgangsvinduet. Laget er svakt, men vi har enkeltspillere som skinner i gjennom og hever nivået betraktelig. Med Lejeune tilbake i alle fall på benken foreløpig føler jeg meg tryggere, for selv om han ikke har spilt mye, så er han sammen med Merino den som jeg har mest trua på.

Lenke til kommentar

Mye bra og ta med seg fra kampen i dag. For det meste solide bakover. Benitez kan å sette opp et god organisert lag, Merino er latterlig god, Lascelles fremstår nok en gang som en verdig kaptein tross sine begrensningerPerez er langt bedre enn sitt rykte og Joselu er direkte provoserende. En spiss på 27 år burde gjøre tingene sine langt bedre på de sjansene han får. Det er en ting å ikke score fordi motstandernes keeper har en ekstremt god dag på jobben, men det var ikke tilfellet her i dag. På alle sjansene var han direkte bedriten i avslutningsøyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...