Gå til innhold

AoC hakker bare når jeg bruker musa

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4600+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.4GHz

2048MB RAM

NVIDIA GeForce 7600 GT 256mb

Har ikke bra PC i det hele tatt, men den duger. Spillet funker fint på "Low"-instillinger og 100% "hakke-fritt". Det eneste problemet er at det hakker litt når jeg ser beveger kameravinkelen fort med musa. Men dersom jeg ser meg rundt med piltastene (som går like fort) hakker det ikke...

Har jeg bare for dårlig hardware eller er det noe som kan gjøres? (uten å kjøpe nytt hardware)

Har forresten et annet "problem" også. Fra jeg dobbeltklikker på Aoc-ikonet til spillet faktisk starter,bruker PCn lang tid. Men når ting først skjer, skjer det med en gang, men før ting skjer oppfører PCn seg som om jeg ikke har startet et spill.

Endret av Kn0xville
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å oppgrader grafikk kort driverne. Hvis ikke det hjelper, ta backup av data du trenger (som drivere etc), og reinstaller windows xp pro x64 gamer edition. Windows reinstall hjelper ofte med alt mulig som mus/keyboard In Out problemer osv. Det er iallefall den raskeste måten, iom at Windows trenger en fresh reinstall i ny og ne uansett.

Skrevet

Jeg har faktisk samme problem på barbaren min (hvilken server spiller du på?)

Har enda ikke fått fikset det, det eneste som funket var å lage en ny char, som merkelig nok var laggfri.

Skrevet

Jada! jeg fant ut hva som var feil (i hvert fall hos meg). Hvis du har logitech SetPoint, gå inn på avanserte innstillinger, og sett rapporteringsfrekvens til det laveste (125). Dette så ut til å virke med en gang :thumbup:

Skrevet (endret)

Finner ikke denne innstillingen, Rallahr. Er det under avanserte spillinnstillinger?

Edit: Fant ut at jeg hadde en gammel verson av Setpoint, fant den nå. Det ser ut til at Rallahr's løsning løste problemet. Mange takk :)

Endret av Kn0xville

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...