Amadeusparadise Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 hvorfor så mange her virker hjertedøde og uten noen form for medmennesklighet. De spiller disse rollespillene på Internett som f.eks WoW. De spiller tjue timer i døgnet og mange av dem er innlagt i perioder på lukket avdeling (derav alt lege og diagnosepratet). Disse spillene er inhumane og kyniske og krever at rolleinnehaveren legger ifra seg all medmennesklighet (derav dere nazikynisme og mangelen på EQ). Videre er disse spillene fordummende og skyver all reellt sosialt liv unna, noen til og med isoleres fullstendig (derav deres misunnelse på meg og damene mine). Ikke får de noen mosjon og eter usunn mat /derav deres enorme fedme og stygge utseende). Jeg tror jeg er svært nær sannheten for mange av dere azz..
2ball_ Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 (endret) jeg trodde en stund at bestemior var logget seg på.. snakk om uvitenhet.. jeg klarer ijkke ta deg seriøst på noen måte.. beklager. Jeg trpr jeg har forklaringen på edit: come again? dette var komedie på høyt plan.. :!: Endret 29. juli 2008 av 2ball(s)
L4r5 Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Etter å ha sett hjemmesiden til trådstarter så tror jeg at jeg har forklaringen på hans poster og tråder. Desverre kan jeg ikke skrive det her siden det hadde blitt tolket som et personangrep om en moderator så det.
2ball_ Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jeg fant navnet hans og googlet det, og det viste seg at dette er en meget omdiskutert kar. Utdrag fra annet forum: "For oss som har studert i Trondheim er dette en kjent figur. Det er ingen grunn til å ta noen form for diskusjon med han eller lese noe av det han skriver. Dette er snakk om en person med alvorlige problemer og ikke et troll." Men for all del. artig lesestoff er det! anbefaler hjemmesiden hans! link? å poste dette her må seriøst ha vert noe av det dummeste han kunne gjort.. men for all del lykke til med korstogene.. Endret 29. juli 2008 av 2ball(s)
magnusalex Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Og for de som ikke har sett hjemmesiden hans, her er den: http://home.online.no/~s-de-la/hjemmeside.htm (Tror ikke jeg tar noen sjangser på å poste den her. Han har ved flere anledninger postet linken i dette forumet selv.)
Amadeusparadise Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Skrevet 29. juli 2008 hvorfor så mange her virker hjertedøde og uten noen form for medmennesklighet. De spiller disse rollespillene på Internett som f.eks WoW. De spiller tjue timer i døgnet og mange av dem er innlagt i perioder på lukket avdeling (derav alt lege og diagnosepratet). Disse spillene er inhumane og kyniske og krever at rolleinnehaveren legger ifra seg all medmennesklighet (derav dere nazikynisme og mangelen på EQ). Videre er disse spillene fordummende og skyver all reellt sosialt liv unna, noen til og med isoleres fullstendig (derav deres misunnelse på meg og damene mine). Ikke får de noen mosjon og eter usunn mat /derav deres enorme fedme og stygge utseende). Jeg tror jeg er svært nær sannheten for mange av dere azz.. Alle innleggene her bekrefter mine påstander!!
magnusalex Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Hvis du henviste til meg, kan jeg fortelle deg at jeg aldri i et eneste sekund har spilt noen av spillene du nevner. Ikke spiller jeg 20 timer i døgnet noen andre spill heller, forsåvidt.
JohndoeMAKT Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Personangrep og spam er ikke ønsket på forumet og en rekke poster er fjernet. Tråden vil bli fulgt med argusøyne med fingeren på advarselsknappen.
TeRnO Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Jeg spiller rollespill 20 timer i døgnet, så da er jeg hjernedød. Det er DET som er personangrep.
Frohman Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Du kan begynne med å underbygge påstandene dine, først av alt.
Tøffe-Tetra Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 hehe, morsom mann, håper det blr mange fine diskusjoner med han fremover
Catkin Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Jeg spiller rollespill 20 timer i døgnet, så da er jeg hjernedød. Det er DET som er personangrep. Du glemte feit og stygg.
Reached Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Jeg synes litt synd på moderatorer som kommer til å måtte passe på vår venn her hver gang han lager ett nytt innlegg. er denne tråden noe godt diskusjonsmateriale?
iNeo Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 hvorfor så mange her virker hjertedøde og uten noen form for medmennesklighet. De spiller disse rollespillene på Internett som f.eks WoW. De spiller tjue timer i døgnet og mange av dem er innlagt i perioder på lukket avdeling (derav alt lege og diagnosepratet). Disse spillene er inhumane og kyniske og krever at rolleinnehaveren legger ifra seg all medmennesklighet (derav dere nazikynisme og mangelen på EQ). Videre er disse spillene fordummende og skyver all reellt sosialt liv unna, noen til og med isoleres fullstendig (derav deres misunnelse på meg og damene mine). Ikke får de noen mosjon og eter usunn mat /derav deres enorme fedme og stygge utseende). Jeg tror jeg er svært nær sannheten for mange av dere azz.. Okai. Denne tråden handler nå om: Teite vitser! me first: hva sier fuglene i Oslo? svar: pippipp azz on-t: Helt enig med trådstarter
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Wow! Fant du på det der helt selv, trådstarter? Jeg trpr at jeg dør..
Anbefalte innlegg