Gå til innhold

Jeg trpr jeg har forklaringen på

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor så mange her virker hjertedøde og uten noen form for medmennesklighet. De spiller disse rollespillene på Internett som f.eks WoW. De spiller tjue timer i døgnet og mange av dem er innlagt i perioder på lukket avdeling (derav alt lege og diagnosepratet). Disse spillene er inhumane og kyniske og krever at rolleinnehaveren legger ifra seg all medmennesklighet (derav dere nazikynisme og mangelen på EQ). Videre er disse spillene fordummende og skyver all reellt sosialt liv unna, noen til og med isoleres fullstendig (derav deres misunnelse på meg og damene mine). Ikke får de noen mosjon og eter usunn mat /derav deres enorme fedme og stygge utseende). Jeg tror jeg er svært nær sannheten for mange av dere azz..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg trodde en stund at bestemior var logget seg på..

snakk om uvitenhet.. :rofl:

jeg klarer ijkke ta deg seriøst på noen måte.. beklager. :)

Jeg trpr jeg har forklaringen på

edit: come again? :huh:

dette var komedie på høyt plan.. :!:

Endret av 2ball(s)
Skrevet

Etter å ha sett hjemmesiden til trådstarter så tror jeg at jeg har forklaringen på hans poster og tråder. Desverre kan jeg ikke skrive det her siden det hadde blitt tolket som et personangrep om en moderator så det.

Skrevet (endret)
Jeg fant navnet hans og googlet det, og det viste seg at dette er en meget omdiskutert kar.

Utdrag fra annet forum:

"For oss som har studert i Trondheim er dette en kjent figur. Det er ingen grunn til å ta noen form for diskusjon med han eller lese noe av det han skriver. Dette er snakk om en person med alvorlige problemer og ikke et troll."

Men for all del. artig lesestoff er det! anbefaler hjemmesiden hans!

link?

å poste dette her må seriøst ha vert noe av det dummeste han kunne gjort.. :p men for all del lykke til med korstogene..

Endret av 2ball(s)
Skrevet
hvorfor så mange her virker hjertedøde og uten noen form for medmennesklighet. De spiller disse rollespillene på Internett som f.eks WoW. De spiller tjue timer i døgnet og mange av dem er innlagt i perioder på lukket avdeling (derav alt lege og diagnosepratet). Disse spillene er inhumane og kyniske og krever at rolleinnehaveren legger ifra seg all medmennesklighet (derav dere nazikynisme og mangelen på EQ). Videre er disse spillene fordummende og skyver all reellt sosialt liv unna, noen til og med isoleres fullstendig (derav deres misunnelse på meg og damene mine). Ikke får de noen mosjon og eter usunn mat /derav deres enorme fedme og stygge utseende). Jeg tror jeg er svært nær sannheten for mange av dere azz..

Alle innleggene her bekrefter mine påstander!!

Skrevet

Hvis du henviste til meg, kan jeg fortelle deg at jeg aldri i et eneste sekund har spilt noen av spillene du nevner. Ikke spiller jeg 20 timer i døgnet noen andre spill heller, forsåvidt.

Skrevet

Jeg synes litt synd på moderatorer som kommer til å måtte passe på vår venn her hver gang han lager ett nytt innlegg. er denne tråden noe godt diskusjonsmateriale?

Skrevet

Okai. Denne tråden handler nå om: Teite vitser!

me first: hva sier fuglene i Oslo?

svar:

pippipp azz

on-t: Helt enig med trådstarter :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...