Opelduude Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Bestilte meg konfigurert pc fra der som jeg fikk for 14 dager siden, med den pc-en så fikk jeg med et headsett av typen Creative Fatal1ty gamer headsett. Jeg får det ikke til å virke ordentelig, Hører bare en svak lyd. Tenkte på å returnere det og få et nytt. Det retursystemet dems er fryktelig tungvint. Sendte mail til den og ble vist til retursiden dems. Siden headsettet var bestilt med pc-en og ikke utenom så får jeg ikke frem den på returlisten. Vet ikke hva skal gjøre med det. Må jeg velge og returnere hele pc-en også sende inn headsettet. Og merke det med det returnummeret jeg får da? Hadde komplett gjort dette enkelt for seg selv så hadde jeg fått et returnummer når jeg sendte den mailen så jeg hadde sluppet alt dette styret. Forventer litt service når jeg har kjøpt pc av dem for 15 000. Noen som har vært borti noe lingnende?
JFM Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Ring Komplett. De fikser dette. Så du trenger neppe sende inn alt
KNB Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Kan du ikke sende en mail til kundesenteret å forklare saken din? Det skal være mulig å sende bare headsettet tilbake.
Opelduude Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Skrevet 28. juli 2008 Driver å skriver til de nå, begynner å bli litt frustert.
Opelduude Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Skrevet 28. juli 2008 Ja på alle 3 pc-ene i huset, på 2 mp3 spillere og på tv-en. Når jeg har skrudd opp lyden på alt på maks så hører jeg kun en svak svak lyd
Stigma Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Som de andre sier, dette er nok så enkelt osm at de ordner det manuellt ved at du tar kontakt med dem på mail eller telefon. Det er ikke å forvente at det automatiske systemet skal kunne håndtere absolutt alle eventualiteter. Lag ikke det til en større sak enn det er, og gi dem en telefon, så ordner de nok opp i det på en grei måte. -Stigma
Avean Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Er nå litt din feil også dette her da, dette er fordelen med å kjøpe i butikk istedenfor å handle billig hos nettbutikker. Da må du regne med bryderi med retur igjen. Men et headsett til 300-400kr har jeg ikke orka retur på engang, bare kjøpt ny med engang.
Opelduude Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Skrevet 28. juli 2008 Har akkurat sendt mail til dem med et forslag til en løsning så er de villige til å yte litt service så godtar de forslaget.
Suspect Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Hallo jobber selv på komplett =) Og hvis du ringer til kundeservice ser jeg ikke helt problemet. Om det er noe som fortsatt ikke stemmer. Send meg en PM
KNB Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Er nå litt din feil også dette her da, dette er fordelen med å kjøpe i butikk istedenfor å handle billig hos nettbutikker. Da må du regne med bryderi med retur igjen. Men et headsett til 300-400kr har jeg ikke orka retur på engang, bare kjøpt ny med engang. Er ikke alle her som er driter penger å hiver 300-400 kr ut av vinduet. Og vanligvis er det ikke noe problem å bestille på nett.
TEE Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Har akkurat sendt mail til dem med et forslag til en løsning så er de villige til å yte litt service så godtar de forslaget. Skal nå ikke være så vanskelig å løse dette. Retur av defekt vare til Komplett, de konstaterer defekt og sender ut ny eller reparert vare. Er vel det forslaget du hadde fått om du hadde ringt dem også.
Admin'c Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 er det noe som du ikke vil at skal ta tid så må du ringe, slik er det alltid. Og haster det virkelig så er det utrolig hva som kan fikses om du møter opp.
orjanos3.16 Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Komplett har et eget ark du fyller ut for å returnere enkeltdeler fra en ferdig konfigurert maskin. Tar ca 30 sek å fylle ut, legg det med produktet, pakk og send. http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...opic=specialrma Har gjort dette flere ganger, og sakene har alltid blitt behandlet meget kjapt.
Svenni212000 Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 (endret) Fordelen med å kjøpe på nett - Man får varen billigere. Bakdelen med å kjøpe på nett - Man må ut med ekstra porto gebyrer om noe skulle gå galt. Endret 30. juli 2008 av Marvil
04Mow Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Aldri opplevd noen problemer med retur på komplett, altid bare ringt å snakke med de, sendt varen inn igjen å fått rask tilbake ny del/pengene tilbake.
PerB Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Dette headsettet er utstyrt med en volumkontroll (i henhold til utvidet info på Komplett's nettside). Står volumkontrollen på svakeste volum?
Ninjahamster Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Fordelen med å kjøpe på nett - Man får varen billigere.Bakdelen med å kjøpe på nett - Man må ut med ekstra porto gebyrer om noe skulle gå galt. ¤ orjanos3.16 ¤ Hyggelig å treffe på en annen DX fan her i Norge! Stone Cold fan også? Siden 3.16.. Ved godkjent reklamasjon eller garanti skal ikke kunden lide noe som helst økonomisk tap. Så hvor du får "ekstra porto gebyrer" fra hadde vært kjekt å vite.
Opelduude Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Skrevet 29. juli 2008 Da kan jeg glemme hele saken, jeg ante ikke om noen volumknapp på headsettet. Den lille tingen Jaja.
JFM Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Da kan jeg glemme hele saken, jeg ante ikke om noen volumknapp på headsettet. Den lille tingen Jaja. Noob. Den er jo lett å se. Hvordan klarte du å overse den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå