Gå til innhold

Filmtreff? Noen interesse for det?


Movieheart

Filmtreff  

54 stemmer

  1. 1. I hvilken byer ville du vært interessert i å delta på filmtreff? (mulig å krysse av på flere alternativer)

    • Oslo
      14
    • Bergen
      4
    • Trondheim
      19
    • Stavanger
      5
    • Tromsø
      4
    • Ikke interessert
      10


Anbefalte innlegg

Kommer til og bli en dyr affære om dere skal se filmer på 35mm som kinoen ikke kjører på det aktuelle tidspunktet. Det Koster ganske mye og leie en filmkopi fra filmbyråene selv gjennom en filmklubb, og det er ikke alle filmer som går an og få tak i gjennom dem men må leies inn fra byråene gjennom kinoen. da snakker man om en minsteleie på 400 til 1850 kroner og kan komme etti tillegg på 25-30% av billettinntekt pr film. Ikke alle filmer fås tak i til minsteleie for gratis forestilling. men settes krav til betaling pr hode uansett. Frakt kommer i tillegg.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er med. Er likevel ikke helt sikker på om et treff hvor vi ser film er den beste idèen. Da ser jeg heller hjemme. Det blir like absurd som å ha kinodate (rart at det er så vanlig). Pils og quiz stemmer jeg for. MST3K på nach.

Lenke til kommentar

Hvis det blir noen filmtitting blir det jo selvsagt digitalt vi må kjøre da. Da kan vi ta med dvd'er hjemmefra som vi kan se, og dermed ender vi opp med bare leie av lokale, men det blir sikkert dyrt nok det også.

 

Men jeg må si jeg støtter cinesque sitt forslag litt, selv om det hadde vært utrolig gøy å få til litt filmtitting også.

Lenke til kommentar
Jeg er med. Er likevel ikke helt sikker på om et treff hvor vi ser film er den beste idèen. Da ser jeg heller hjemme. Det blir like absurd som å ha kinodate (rart at det er så vanlig). Pils og quiz stemmer jeg for. MST3K på nach.

I'm there. Jeg stiller med MST3K-DVD (og Plan 9-DVD - nå i farger, signert av Mike Nelson), men LarsP har Santa Claus Conquers the Martians hvis jeg husker rett.

Lenke til kommentar

For meg er det nok kun Bergen og Oslo som er aktuell. Trondheim reiser jeg stort sett kun til for å onanere (long story, les blogg for mer informasjon om det virkelig er noen som ønsker å vite ...)

 

Men det ser jo ut som om det kan bli muligheter til filmtreff både i Trondheim og Oslo om tendensen i pollen fortsetter. Hadde jo vært uber alles om vi kunne bygge opp et skikkelig filmmiljø på forumet :)

Lenke til kommentar
Men det ser jo ut som om det kan bli muligheter til filmtreff både i Trondheim og Oslo om tendensen i pollen fortsetter. Hadde jo vært uber alles om vi kunne bygge opp et skikkelig filmmiljø på forumet :)

 

Et filmmiljø er noe jeg har hatt veldig lyst på. For stadig kommentarer fra familie og venner om at jeg bare ser sære filmer fra 50-tallet. Hvorfor er de filmene så sære?!? :hmm:

Lenke til kommentar
Ja det er nok derfor. Men de filmene var jo helt nye i sin tid de også. Lurer på hva de kommer til å si om dagens filmer om 50 år? Kommer Transformers til å være sær om 50 år?

 

No it's going to be awesome! :D

 

Eh... ^^

 

Alltid skal slikt moro være langt unna, kan dere ikke legge til Tønsberg i pollen? ;)

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fordi de ikke er maintstream. Er glad jeg har min far å diskutere eldre filmer med. I tillegg har en svigerfar som i sin tid eide en videoutleiebutikk (selv om det er en god del år siden).

 

Gode gener.

 

Diskuterer litt film med pappa jeg også. Han har sannsynligvis sett flere filmer enn meg. Han elsker Terminator, Gjøkeredet og Diva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...